Anonymous - Nie 03 Kwi, 2011 rasta one były numerowane?Rasputin - Nie 03 Kwi, 2011
rasta napisał/a:
tam nie ma co zmieniać z wyjątkiem ew. podniesienia mocy.
rasta - Nie 03 Kwi, 2011 Tak dokładnie było 4501 szt. Nr. znajduje się na po prawej stronie lewarka.kosmita - Nie 03 Kwi, 2011
Cytat:
tam nie ma co zmieniać z wyjątkiem ew. podniesienia mocy.
Zawsze można wrzucić lepszy hebel, kubły i takie tam
Marcel, nie wszystkie. Te z początku produkcji nie, później miały tabliczkę z numerem i napis przy guziku start/stop.rasta - Nie 03 Kwi, 2011
kosmita napisał/a:
Zawsze można wrzucić lepszy hebel, kubły i takie tam
Tylko to co jest w serii i tak jest już kosa.saxorulez - Nie 03 Kwi, 2011 W kwestii RSa i jego boskiego lub nie boskiego skręcania to ponoć dużo zależy od opony która jest na aucie. Z fabryki chyba wyjeżdżały na dwóch typach opony i na jednym auto szło jak złe na drugim nie koniecznie.. stąd rzekomo te różne oponie.rasta - Nie 03 Kwi, 2011 W tym sezonie się okaże czy i jak skręca, bo kupel co ogarnia zakupił RS'a i dobrą gumę do niego i ma zamiar upalać bo kupił jako drugie auto do zabawy, swoja droga leci z nami na Poznań Anonymous - Pon 04 Kwi, 2011 w czw wszystko się okaże jak transport nie utknie na CH / D granicy
a dodatkowo Lupo Gti lekko uszkodzone będzie w zestawie Bonczek - Pon 04 Kwi, 2011 Normalnie zgłosiłbym się po pomuki ale wyłaczyli Anonymous - Pon 04 Kwi, 2011 we środę jakoś ci pomogę Bonczek - Pon 04 Kwi, 2011 Tylko, że do 19:25 jestem w szkole a wypożyczalnia lawet do 19 i jestem na etapie szukania jakiejś innej - ciągle pod górkę kiurwa Anonymous - Pon 04 Kwi, 2011 jak masz auto z hakiem na 100% to się ogarnie KarQ - Pon 04 Kwi, 2011 Jaki cen na lupo? Jakie draśnięcie?rasta - Pon 04 Kwi, 2011