leon - Śro 29 Kwi, 2009 Geko .. ten ITG to to samo o czym gadalismy? czyli dluzszy dolot etc ?ŁukaszS3 - Śro 29 Kwi, 2009
saxorulez napisał/a:
tu nie ma tajemnic - mów albo usuniemy Ci konto!
Wystraszyłem się... Przyznaje się w sprawie klatki GeKo - Śro 29 Kwi, 2009 Coś w ten deseń.
nox - Czw 30 Kwi, 2009 Myśleliście że my tacy głupi tak ??
Mówcie jakiej konkretnie klatki, piersiowej ?? ŁukaszS3 - Sob 09 Maj, 2009 Geko i jak wygląda sprawa dolotów po już mamy po 7 maja? Będziesz może jutro w Tychach?GeKo - Sob 09 Maj, 2009 Hej, nie jutro będę na Autodromie znów. Termin mi się obsunął z przyczyn niezależnych ode mnie. Na szkolenie jadę we wtorek i wracam w czwartek i mogę zaczynać działać.GeKo - Wto 12 Maj, 2009 Dziś, dzięki pomocy, między innymi Saxoruleza, Barta (najszybszy kurier Ślunsk-Stolyca) Grzesiek VTS i ziom od niego, wszedłem w posiadanie wiedzy na temat Racelanda (jego wad i zalet) oraz kilku puch.
Zalety każdy zna. Moooooooooc i lans
Wady:
No tu to nie wiem od czego zacząć.
Generalnie geometria tej puchy jest troche z dupy, niezależnie w którą stronę by nie próbować jeździć z tą puchą po komorze silnika, to gdzieś będzie haczyć lub obcierać.
Plan jest taki aby obciąć ten rancik co wystaje na około puchy, zostawić tylko miejsca gdzie muszą być mocowania śrub, oraz wydłużyć dolną część o 1-2cm tak aby oparł się ładnie nad chłodnicą inaczej często wali po chłodnicy krusząc się łamiąc itd. i przy okazji zbierając ciepłe powietrze znad chłodnicy.
Okazało się że również że nie można mocować tego do pasa przedniego bo robi się meksyk. GrzesiekVTS wykminił że najlepiej jest mocować do bloku silnika, wtedy pucha podrużuje sobie z całym silnikim i jest stabilnie zamontowana.
Pozostaje kwestia topienia się tego od kolektora. Tu możemy albo samą puchę próbować wzmocnić żywicą odporną na wysokie temp. maks 310 ztopni, co niestety podniesie koszty, lub założyć jakiś daszek stalowy pokryty paskiem teflonu, który nam ładnie odizoluje ciepło.
P.S. Łukasz czy pod Twoją puchą wybuchł granat Niemy - Wto 12 Maj, 2009
GeKo napisał/a:
Plan jest taki aby obciąć ten rancik co wystaje na około puchy, zostawić tylko miejsca gdzie muszą być mocowania śrub, oraz wydłużyć dolną część o 1-2cm tak aby oparł się ładnie nad chłodnicą inaczej często wali po chłodnicy krusząc się łamiąc itd. i przy okazji zbierając ciepłe powietrze znad chłodnicy.
Okazało się że również że nie można mocować tego do pasa przedniego bo robi się meksyk. GrzesiekVTS wyklinił że najlepiej jest mocować do bloku silnika, wtedy pucha podróżuje sobie z całym silnikiem i jest stabilnie zamontowana.
mądrze
GeKo napisał/a:
Barta (najszybszy kurier Ślunsk-Stolyca)
coś o tym wiem, Bart dzięki za koszulki saxorulez - Wto 12 Maj, 2009
GeKo napisał/a:
P.S. Łukasz czy pod Twoją puchą wybuchł granat
kot wszedł i zapaliłem silnik.. chwilę się bronił ale szybko siępoddał
szczerze to po wydapku ona taka zmasakrowana jest - wiec zabieram Twój pierwwszy egzemplarz testowy Bad-i - Wto 12 Maj, 2009 ja bym jeszcze poczekal z 5 dni z ocenami przyrostu mooooocy. Do tej pory wiem ze wielkiej roznicy on nie robi (przynajmniej w stosunku do mojego OMP, ktory podobno był do doopy )saxorulez - Wto 12 Maj, 2009 Bad-i,
ale tu jest mowa o seria vs racelandBad-i - Wto 12 Maj, 2009
saxorulez napisał/a:
Bad-i,
ale tu jest mowa o seria vs raceland
to wiem, nie ma problemu zebym i taki test dla wiedzy kolegow przeprowadzil. Seryjny dolot tez mam saxorulez - Wto 12 Maj, 2009 Bad-i,
nie musisz bo tak naprawdę to każdy wie ile to daje w przypadk useryjnego auta. Bo w przypadku auta na wałkach mi zabrał seryjny dolot 18KMAnonymous - Wto 12 Maj, 2009 fajnie, że coś sie ruszyło, czekamy na postępy Bad-i - Wto 12 Maj, 2009
saxorulez napisał/a:
Bad-i,
nie musisz bo tak naprawdę to każdy wie ile to daje w przypadk useryjnego auta. Bo w przypadku auta na wałkach mi zabrał seryjny dolot 18KM
a ja wlasnie chce udowodnic ze seryjny dolot w naszych samochodach nie zabiera tyle co daje raceland. Sorry ale 18 KM to chyba bym musial rure zatkac.