To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - Golf vs S3 vs 350Z vs S2000

CHRZANEK - Śro 14 Maj, 2008

rasta napisał/a:
A kolesie z tego balerona byli niźlie :lol2:

HEHEHEHE
Nieźli to mało powiedziane...
Ale autko wizualnie mieli zadbane...

M - Śro 14 Maj, 2008

Stefan daj juz spokoj hondzie.
Scigal sie ktos sie i scigal i wygral ten kto wygral, nierozumiem po co to podwazac.

Stf - Śro 14 Maj, 2008

co do epińcet to dostałem właśnie potwierdzenie od Mofiego, że to padlina, stała dłuższy czas na sprzedaż i badało ją trochę znawców tematu, więc nie ma sensu o niej wspominać.
Anonymous - Śro 14 Maj, 2008

Dobra, Stf, jak się w wyścigach zepsuje auto konkurenta to wygrywasz. Dlatego gratulacje.


Tylko mi nie pisz "sorry mAbZ" bo ta wygrana nie znaczy że Twój Golf jest szybszy od CTR-a,
a jedynie że wygrałeś z tą zepsutą Type-Rką. End of story.

M - Śro 14 Maj, 2008

AAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Michał - Śro 14 Maj, 2008

mABZ jesteś marniutki.
M - Śro 14 Maj, 2008

Otwieram ten temat.

I teraz tak, jesli chcecie kontynuowac wątek ctra to prosze o
1)argumenty ktore sa potwierdzone w rzeczywistosci
2)brak osobistych wycieczek.
Dziekuje.

Anonymous - Śro 14 Maj, 2008

Wytłumaczyliśmy sobie z Stf na PW że żartował tzn. że CTR zepsuty nie był.
W takim razie szacuneczek za wygranie z szybszym autem.

Michał, brzydko się zachowałeś, ubliżając mi w zamkniętym temacie.
Bądź mężczyzną i uzasadnij to.

dzik - Śro 14 Maj, 2008

mAbZ napisał/a:

Nie ma żadnych "przewodów od VTEC-a".


Jestem na 99% pewien ze jednak sa, zaleznie ktory VTEC mniej lub wiecej.
VETC jest sterowany cisnieniem oleju, ale cisnienie jest sterowane przez ECU wlasnie kabelkami.

mAbZ napisał/a:

wilgoć w dolocie.


Jak on wykrywa wilgoc?

M - Śro 14 Maj, 2008

VTEC jest sterowany z ECU

ECU ----kabelek----->VTEC SOLENOID

CHRZANEK - Śro 14 Maj, 2008

dzik napisał/a:
Jak on wykrywa wilgoc?

Ma wewnątrz specjalną bibułę która jak sie zmoczy to robi zwarcie a to zwarcie z kolei daje sygnał to komputera...

M - Śro 14 Maj, 2008

chlopaki ...
dzik - Śro 14 Maj, 2008

mAbZ napisał/a:

W takim razie szacuneczek za wygranie z szybszym autem.


Czy CTR jest szybszy to wlasnie jest bardzo watpliwe, przy podobnej mocy turbo bedzie czesto szybsze.

Anonymous - Śro 14 Maj, 2008

dzik napisał/a:
przy podobnej mocy turbo bedzie czesto szybsze.


To jest jak najbardziej dyskusyjne bo turbo ma turbodziurę.
N/A znacznie szybciej odpowiada na gaz.
A Hondatą można obniżyć załączenie VTEC-a dowolnie
i mieć dużo mocy już praktycznie od obrotów z których się startuje,
a przebieg momentu jest bardzo płaski.

Tylko że Lenny ma K100 którego sam ustawiać nie może- ale to szczegół.

Nie wiem dokładnie jak ECU wykrywa wilgoć, nie jestem mechanikiem.
Ale faktem jest, że to robi.

dzik - Śro 14 Maj, 2008

Tylko ze Stf nie ma w golfie przesadnie wielkiej sprezarki, wrecz przeciwnie. Wiec nie wiem czy jakakolwiek turbodziura jest tutaj odczuwalna.
VTEC cudow nie zdziala, silnik wolnossacy jest silnikiem wolnossacym i moc bedzie rozwijal praktycznie liniowo, w zakresie wlasnie nizszych obrotow wolnossacy z turbo zawsze przegra. Stf z tego co widzialem na wykresie ma ponad 240Nm w zakresie 2500-6000 z maxem 280, nie osiagniesz tego u siebie. Wiec dol ma mocniejszy, srednia moc tez bedzie wieksza. Efekt jak widac.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group