Co nie znaczy, że najwolniejszy Misiek_lbn - Pon 31 Mar, 2008
JIMEK napisał/a:
czterolap to czterolap, fwd bedzie wygladalo na stojace w miejscu
a to ze czterołap, to znaczy że lata, biega i fruwa
fwd może i będzie wyglądało na stojące w miejscu, ale to nie znaczy że nie będzie miało lepszego czasu
są wjeżdżeni ludzie w fwd, mam nadzieję że pokażą conieco Bad-i - Pon 31 Mar, 2008 tez mam taka nadzieje, ale jednak na tych ciasnych wyjsciach potwory 4x4 zrobia swoje (przynajmniej powinny - bo nie zapominajmy ze tam beda auta pod 400 KM jak nie lepiej)rasta - Pon 31 Mar, 2008 Panowie, nie ma co sie napinać, wiadomo że się nie wygra, dla mnie faworytem będzie Jurek, ktory jeździ mega profi. Ja liczę na dobrą zabawę, a jeśli przy okazji jakieś 4x4 będzie miało odemnie gorszy czasu to będę jeszcze bardziej happy.DeeS - Pon 31 Mar, 2008 Chcialbym aby byla z jedna proba po calym torze bez pacholkow i bez szykan ;]
Kartingowa konfiguracja.. No coz zobaczymy..GOKART - Pon 31 Mar, 2008
JIMEK napisał/a:
dla mnie to masakra, czterolap to czterolap, fwd bedzie wygladalo na stojace w miejscu... a mocne rwd na tym tym torze to rowniez pomylka...
Bez przesady, jedynym atutem tych czterołapów będzie olbrzymia przewaga mocy i to że mogą ją przenieść przy wyjściu z zakrętu
Myslę że tak
Dobry driver w 250 konnym FWD klepnie 250 konne AWD
a 300 konne RWD zrobi 300 konne AWD
ale jak chłopaki mają tam pod 400 koni to bedą dużo odraiać na prostych i wyjściachk-mart - Pon 31 Mar, 2008 szczegolnie ze m3 e46 klepie na kazdym torze kazda ewolucje evo oraz subaru, czy to tor bez prostych czy nürburgring.DeeS - Pon 31 Mar, 2008 Ja tam uwazam ze te wszystkie RWD nie beda mialy podejscia w ogole...GOKART - Pon 31 Mar, 2008
DeeS napisał/a:
Ja tam uwazam ze te wszystkie RWD nie beda mialy podejscia w ogole...
ale w sensie że jak ? - nie będzie do nich podejścia czy one nie beda miały podejścia ?
Jak typuje że pudło należeć bedzie do M'ek (jeżeli driverzy tego nie spartolą)rasta - Pon 31 Mar, 2008 Ja na ostatnim Rally Sproncie pod stadionem miałem po 5 przejazdach 3 czas na 7 fur 4x4 (evo, impreza, lagacy), a trasa ze slalomami i ciasnymi zakrętai bo badzo kiepskiej nawierzchni więc się da. Bad-i - Pon 31 Mar, 2008 a moim zdaniem RWD bedzie na III pozycji po 4wd i fwd GOKART - Pon 31 Mar, 2008
Bad-i napisał/a:
a moim zdaniem RWD bedzie na III pozycji po 4wd i fwd
oby, oby ! DeeS - Pon 31 Mar, 2008 Kiedys bylo chlopaki z emkami u nas na torze w sumie calkiem niedawno . Szczerze jakos to tak wolno wygladalo aczykolwiek mam nadzieje ze to sie zmieni.
GOKART, chodzi mi o to ze emki nie maja podejscia do awd przynajmniej na na torze lublin.
Ja sie ciesze generalnie ze jestem na straconej pozycji Bede mial kogo gonic o ile dogonie...
rasta - szpera duzo pomogla ? Nigdy nie jechalem autem ze szpera dlatego jestem bardzo ciekaw jak to smiga. Nie ukrywam ze nie moge sie doczekac Twojego przejazdu rasta - Pon 31 Mar, 2008 Kierowca ze mnie dupa, ale za kierownicą nie mam zachamowań i ciśne do opru
Mam tylko takie jedno nagranko, dawno to i nie prawda no ale jakieś tam marne pojęcie daje.
GOKART, chodzi mi o to ze emki nie maja podejscia do awd przynajmniej na na torze lublin.
To fakt , Looblyn jest mocno krętym i ciasnym torem ale to również nie pomaga AWD. Moim zdaniem na ciasnych technicznych trorach mocne FWD rula
Masa, masa i jeszcze raz masa no i trochę patataji - to jest przepis.