To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Legenda umarła, czyli nowa Impreza WRC

dzik - Pon 15 Paź, 2007

lagadula napisał/a:
Obrazek

To zdjęcie kojarzy mi sie z wielkim, okrągłym d.u.p.s.k.i.e.m brazylijskiej tancerki :D
Normalnie Hot Sucz :D


Zastawiam sie czy jakby dac ten samochod specjalista od robienia kibla z calibry nie poprawili by troche.
Moze osiem rur zamiast czterech, moze skrzydlo drugie tyle zeby dwa metry mialo.
I te niby gaylooki.

Ten samochod moze i bedzie zapierdalac, ale nikt nigdy nie skrzywdzil tak samochodu.
Kia ceed ma przynajmniej 7 lat gwarancji.

Anonymous - Wto 16 Paź, 2007

Widziałem nową Impreze STI.Fakt faktem wygląda trochę jak lanos/lacetti z kurnikiem na masce,ale ja osobiście nie pogardziłbym .Wole jednak krótsze samochody i gabaryty nowej imprezy hatchback bardzo mi odpowiadają.
Bad-i - Wto 16 Paź, 2007

pytanie z serii technicznych - dlaczego ten samochod ma 4 rury??

Jezeli chodzi o wyglad to wszystko kwestia gustu ;)

Kiedys jak wyszla nowa BMW 3 (moj tato wtedy jezdzil E30 M3) to sie zalamalem. Ale z czasem tez mi sie podobala. Mysle ze za 5 lat taka impreza STI bedzie na tyle dopracowana ze starszy model pojdzie w zapomnienie.

ps - Wto 16 Paź, 2007

Widzialem dzis czarnego WRXa..

Na zywo wyglada znacznie lepiej.
Zaczynam sie przyzwyczajac! :566: :563:


Marek23 - Wto 16 Paź, 2007

Ja widziałem na żywo i stwierdzam, że jest okropna. Nie chcę krytykować dla zasady,ale to nie wygląda. STI z 4 wydechami i tymi lampami, odpust i tyle...
Bad-i - Wto 16 Paź, 2007

Marek23 napisał/a:
STI z 4 wydechami i tymi lampami, odpust i tyle...


jak moze byc wiecej niz jedna rura w "rajdowym samochodzie"??

Marek23 - Wto 16 Paź, 2007

Bad-i napisał/a:
jak moze byc wiecej niz jedna rura w "rajdowym samochodzie"??

Bad-i też mam takie odczucia, ale Subaru wersją STI chce bardziej dotrzeć do sceny streetracingowej niż rajdowej. Widocznie tam więcej kasy jest do zrobienia. I nie mam z tym problemu... To sprawa firmy, ale dla mnie ten wóz się skończył. Już wsadzenie silnika 2.5 pokazało, że technologiczznie Subaru nie utrzymuje sie przy Mitsubishi, a teraz jeszcze to :563: Szkoda, ale trochę STI wyprodukowano, więc zawsze można kupic wersję poprzednią i się jarać.

gaugan - Wto 16 Paź, 2007

dokladnie Marko, jedyny plus nowej STI to taki, ze ceny starych znacznie spadna

pzdr

Bad-i - Wto 16 Paź, 2007

czy to prawda ze nowa STI ma kosztowac okolo 70.000 pln ?? (u Japoncow)

ja to bym chcial kupic taka b22 i zalozyc kit od WRCa :D

Marek23 - Wto 16 Paź, 2007

Bad-i napisał/a:
czy to prawda ze nowa STI ma kosztowac okolo 70.000 pln ?? (u Japoncow)

Trochę ponad, tak samo EVO. Szok, no nie. Ale już w usa za np, EVO 9 RS krzyczeli 27 tysięcy dolarów, słabo?
Bad-i napisał/a:

ja to bym chcial kupic taka b22 i zalozyc kit od WRCa :D

B22 była tylko w pierwszej budzie, do tego dwudrzwiowa. Silnik miał 2.2 litra, oficjalnie 280 koni(prawo), ale niektóre źródła mówią, że naprawdę mógł mieć nawet 380 koni. Podobno 100 km/h poniżej 4 sekund, v max 180(krótka skrzynia). Dobrze myślisz Bad-i, bo Solberg mówił, że nigdy nie jeździł ulicznym autem bardziej zbliżonym do WRC. Buda mega sztywna,itd...

Maciek - Wto 16 Paź, 2007

W B22 był jeszcze ten smaczek, że tam nadkola i zderzaki były ze startu takie jak wrc :D
Marek z tego co kiedyś czytałem to te 180km/h to za sprawą elektrycznego ogranicznika.

Bad-i - Wto 16 Paź, 2007

takiego miska ze stanow za 81.200 pln to bym wzial :D
Anonymous - Wto 16 Paź, 2007

Te 4-ry wydechy to nie wymysł stylistyczny ale niestety wymóg technologiczny. NIe wiem jeszcze jak to dokładnie wyglada, ale z tego co sie dowiedziałem nowy motor ma turbo z przodu, po środku, dlatego zeby kolektory wydechowe były równej długości.W zwiazku z tym, tak przypuszczam ma dwa osobne wydechy. NOwy silnik ma łancuch żeby był bez obsługowy i prawdowpodonie ze wzgledu na temperaturę. NIe wiem co z osprzetem bo gdzie to "powiesili" skoro turbo ma być z przodu silnika.
Problem poprzedniego motoru (2.0) to własnie nie równej długosci kolektory i dlatego słaby boost....Teraz próbują to jakoś rozwiazać.


P.S. Marek, nie chce sie wiedzej kłócic. To bez sensu. Zakopujemy topór wojenny.

P.S.2 Mi sie STI MY2008 podoba.

Bad-i - Wto 16 Paź, 2007

Lagadula ale zamowiles juz takie auto?? ciekawy jestem jaka jest cena tego
Anonymous - Wto 16 Paź, 2007

Tak, zamówiłem, ale to takie wirtualne zamówienie troche bo po pierwsze najwczesniej bedzie na koniec lutego, nadal nie znam ceny dokładnej (50.000 EUR - ok ???) , nie wiem jakie wyposażenie, i jaki kolor itp... Natomiast z racji bliskich koligacji z Subaru Polska, SPRT i L. Kuzaj mam obiecaną dobrą cenę. Liczę też na lepsze dochody w 2008 :D Co za tym idzie i wiecej "kapusty" na paliwo :D hehehe


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group