Jak bym dzisiaj miał zdrowe 8V - to bym nie swapował tylko bym się "pomęczył" troche i zrobił soft turbo (tak do 0,5 żeby seryjne korbki dały rade, i żeby skrzynia biegów się nie męczyła) na używanych gratach. Podejrzewam że na dzień dobry by było ze 150KM i miażdżaca charakterystyka.
Też dobra opcja, po Wa-wie jeździł/jeździ biały Rallye turbo.106 - Śro 02 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
Też dobra opcja, po Wa-wie jeździł/jeździ biały Rallye turbo.
a cos wiecej? martin.h - Śro 02 Gru, 2009
106 napisał/a:
martin.h napisał/a:
Też dobra opcja, po Wa-wie jeździł/jeździ biały Rallye turbo.
a cos wiecej?
Chyba nawet był kiedyś gdzieś opisany. Biały S2, z przodu Morette'y i miał coś ok. 150-160 KM. I był jeszcze na czarnych blachach, ale gdzie teraz się "poniewiera" to nie wiem.michool_vt - Śro 02 Gru, 2009 w kraku na kjs'ach pojawialo sie czasami niebieskie saxo uturbione, moze ktos widzial jakis opis gdzies?
wyniki jakies kiepskie osiągał, ale nie wiem czy przez słabego kierowce czy przez problem z 'trakcja'jarek-malopolska - Śro 02 Gru, 2009 To saxo było Lipnicy Murowanej k/Bochnii.. miało dużo koni i nie skręcało, zostąło zdemolowane przez poźniejszego właściciela (lewa noga) ŁukaszS3 - Śro 02 Gru, 2009
Korwa gdyby ten silnik był do sprzedania pół roku temu a moja wiedza taka jak obecnie... Brałbym z miejsca i po rękach całował...
martin.h napisał/a:
Ja bym zrobił głowicę z dolotem i wydechem 2" (kolektor 4-2-1 plus reszta na jednym lub dwóch przelotach). Potem pojechał bym na hamownię gdyż tym sposobem można uzyskać nawet 120 KM. Jest to najtańsza opcja. Można jeszcze zamontować wałek i liczyć na 125-130 KM, ale wtedy trzeba już to wystroić (więc rosną koszty), ewentualnie poszukać kompa PS i wałek odpowiadający pucharowemu.
Marcin i tu jest problem. Osprzęt głowicy saxo 8v a 106 rallye to zupełnie co innego. Taki kit jak napisałeś to może i wałek pod samą głowicę podejdzie ale trzeba go wystroić a do saxo nie podepniesz pucharowego kompa bo inna wiązka.
Ciekawym pomysłem jest pomysł Radka na Saxo turbo z lekkim doładowaniemvitesse - Wto 22 Gru, 2009
106 napisał/a:
glowica 1000
wydech 1500
walek PS 500 + komp PS 200
(lub inny walek 1000 + remap 1000)
lekkie kolo zamachowe ze 200
krotka skrzynia 1000
duzy hamulec 1000
przewody w oplocie.... xxx
duzy hamulec i skrzynie idzie troszke taniej zrobic, no chyba ze taki duzy hamulec to z 406 ale wtedy 1k to mało 106 - Wto 22 Gru, 2009 samo przelozenie pewnie tak. 1000 to srednia cena calej skrzyni zlozonej na 13/61
lub 13/59.... na 13/64 bedzie + 500, 1000 wiecej...
1000 to plus minus wartosc hamulca wlasnie na brembo - 600 zaciski, 250 tarcze,
150 jakies klocki + plynvitesse - Śro 23 Gru, 2009 600 za zaciski to cena jak za darmo, ja jak robilem skrzynie to 650 placilem, i moglem miec przelozenia jakie chcialem, wziolem tylko dluzsza piatke, gdyz nie upalam na oesach,
dzis zaluje bo poki co auto mi na 3 biegu jedzie 160+106 - Śro 23 Gru, 2009
vitesse napisał/a:
600 za zaciski to cena jak za darmo
chyba nawet mniej placilem
vitesse napisał/a:
wziolem tylko dluzsza piatke, (...) dzis zaluje bo poki co auto
mi na 3 biegu jedzie 160+
jak na III masz 160+ to na tej dluzszej V ile jest? 250?
u mnie 150 to juz V vitesse - Czw 24 Gru, 2009 nie wiem bo nigdy nie naszlo mnie sprawdzic v-max, na obwodnicy Krakowa bywam tylko w godzinach szczytu wiec wiecej niz 220 sie nie rozpedzilem, ale 250 to nawet z kolami w gorze nie pojdzie GeKo - Czw 24 Gru, 2009
vitesse napisał/a:
160+
To nawet mnie na podciągnietej odcince się kończy ok 150 w clio. To chyba całą dynamikę temu autu zabrałeśGrzesiek VTS - Czw 24 Gru, 2009 na 4 209 na 5 267 . HI jest wypas .qbus - Czw 24 Gru, 2009 i to jest krotka skrzynia ;]Grzesiek VTS - Czw 24 Gru, 2009 No a nie mniej rucha biegami wiec ...krotka..