To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Dylemat przy zakupie nowego auta z grupy VAG

MoRToN - Pią 28 Sie, 2015

Kamill napisał/a:


BTW jaka może byc roznica w spalniu miedzy beną 2.0 a dieslem 2.0 na trasie jak sie tak leci rowno 160-170. Bede pewnie szukał za rok czegoś z wymienionych tu aut i troche kusi bena, szczególnie że się okazuje że teraz kombi używam raz w tygodniu, a czasami nawet raz na dwa tyg, ale głownie na trasie, a tam lubię pocisnąć.


Karawa jak uzywasz auta raz na 2 tyg to kup jakies v8 albo conajmniej v6 tfsi.

dzik - Pią 28 Sie, 2015

Jeździłem przez weekend B8 2.0 TDI 150KM, testy spalania z komputera, min 20KM na tempomacie stałem prędkości
100km/h - 4,4
120km/h - 5,1
160km/h - 7,5
180km/h - 9,3

Mój pastuch:
100km/h - 5,2
120km/h - 6,2
160km/h - 8,3
180km/h - 9,3

Diesel jest bardzo głośny przy 140, słyszalny przy 100 ale przy 140 najgłośniejszy. W benzynie przy 100,140,160 nie słychać silnika.

golf r 0-200
https://www.youtube.com/watch?v=1bTIoXzsezk

superb 280km 0-200
https://www.youtube.com/watch?v=-grAzcKQjoc

moje filmy

B8 2.0 TDI 150KM
140-200:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

100-180
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

mój 1.8 TSI
100-200
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

Anonymous - Pią 28 Sie, 2015

A ja myślałem, że to czasy przyspieszeń :rotfl:

Pamiętam jak zalogowałem się pierwszy raz na HH.org; pure motorsport, track-day'e itp. A teraz kapelusz, tempomat, pojemność bagażnika i spalanie :rotfl:

PiTT - Pią 28 Sie, 2015

Dziku, filmy sa prywatne, nic nie widac

co do Twojego spalania, ewidentnie po prostu Twoj silnik pali mniej niz moj

dzik - Pią 28 Sie, 2015

upublicznione
Alexxx - Pią 28 Sie, 2015

Justine napisał/a:
A ja myślałem, że to czasy przyspieszeń :rotfl:

Pamiętam jak zalogowałem się pierwszy raz na HH.org; pure motorsport, track-day'e itp. A teraz kapelusz, tempomat, pojemność bagażnika i spalanie :rotfl:


:rotfl:

Anonymous - Pią 28 Sie, 2015

Alexxx napisał/a:
Justine napisał/a:
A ja myślałem, że to czasy przyspieszeń :rotfl:

Pamiętam jak zalogowałem się pierwszy raz na HH.org; pure motorsport, track-day'e itp. A teraz kapelusz, tempomat, pojemność bagażnika i spalanie :rotfl:


:rotfl:

:rotfl:
ze nie upalają ,ze dzieciaki ze rodziny itd to ja rozumiem ale ze sie podorabiali,stac ich na uzywane m3,m5,rs4,6 itd a kupują sobie paski i superby to ja tego kurwa nie wybacze ;D

PiTT - Sob 29 Sie, 2015

zle kombinujesz
zakup nowego auta w leasingu to same korzysci ;)
uzywane m3, m5 czy rs to juz sa koszty
myslisz ze wlasciciel nowego paska albo superba jest w stanie w tych samych kosztach utrzymac uzywane sportowe auto? ;)

Anonymous - Sob 29 Sie, 2015

Nie tłumacz sie dziadek
Marek23 - Sob 29 Sie, 2015

Sportowe auto na drogę to pół środek dla młodego gniewnego który jeszcze nie odróżnia który asfalt trzyma a który nie. Albo bujaka albo auto wyścigowe lub rajdowe. A na oba przeważnie brakuje budżetu. Wszystko pomiędzy tymi 2 opcjami to zajawka na 3 dni po których każdy zakręt w mieście sie nudzi.
Alexxx - Sob 29 Sie, 2015

Marek23 napisał/a:
Sportowe auto na drogę to pół środek dla młodego gniewnego który jeszcze nie odróżnia który asfalt trzyma a który nie. Albo bujaka albo auto wyścigowe lub rajdowe. A na oba przeważnie brakuje budżetu. Wszystko pomiędzy tymi 2 opcjami to zajawka na 3 dni po których każdy zakręt w mieście sie nudzi.


Polemizowałbym. Chyba, ze z Evo X dziala to inaczej.

dzik - Sob 29 Sie, 2015

Justine napisał/a:
A ja myślałem, że to czasy przyspieszeń :rotfl:


Co się cieszysz, i tak masz forda.
Jak Cię rodzinne kombi klepnie na światłach to zmienisz zdanie?

EDIT: ty zobacz ile czasu się twój wynalazek się do 200 buja bo z tego co widzę to Cię mogę dzisiaj jeszcze sedanem klepnąć.

dzik - Sob 29 Sie, 2015

duplikat
Marek23 - Sob 29 Sie, 2015

Alexxx napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Sportowe auto na drogę to pół środek dla młodego gniewnego który jeszcze nie odróżnia który asfalt trzyma a który nie. Albo bujaka albo auto wyścigowe lub rajdowe. A na oba przeważnie brakuje budżetu. Wszystko pomiędzy tymi 2 opcjami to zajawka na 3 dni po których każdy zakręt w mieście sie nudzi.


Polemizowałbym. Chyba, ze z Evo X dziala to inaczej.

Żadnym seryjnym czy zrobionym pod sprinty evo nie polecisz konkretnego oesu bo sie rozpadnie. Musi byc gruby zawias, dyfry i milion rzeczy. Dlatego Nka 9 kosztuje 200 tys a jej utrzymanie x 4 w stosunku do serii. A wtedy juz na ulicy tym nie pojeździsz. Pomijam ze seria evo na jakies klepnięcie trasy to porażka. Nawet stare baby w cc bede szybciej przy tych ilości tankowań

Anonymous - Sob 29 Sie, 2015

dzik napisał/a:
Justine napisał/a:
A ja myślałem, że to czasy przyspieszeń :rotfl:


Co się cieszysz, i tak masz forda.
Jak Cię rodzinne kombi klepnie na światłach to zmienisz zdanie?

EDIT: ty zobacz ile czasu się twój wynalazek się do 200 buja bo z tego co widzę to Cię mogę dzisiaj jeszcze sedanem klepnąć.


Fajnie, fantastycznie, ale te 200 km/h to już chyba dużo pali, co nie? ;D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group