To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RPP] RPP 2012

Marek23 - Wto 15 Maj, 2012

http://www.youtube.com/watch?v=8H3EpxvOn5o
Dobrze ten Płachtyka jeździ...

GeKo - Wto 15 Maj, 2012


Dobrze idzie, kurde te hondy pod względem obrotów są Mistrz, parę razy do 9krpm ją dokręca.

M - Wto 15 Maj, 2012

Jeśli masz dobre sprężynki to nie problem, reszta ogarnia bez problemu.
U mnie brzęczą przy 8500 ale jakby założyć integrowe to nie widzę przeszkód.

GeKo - Wto 15 Maj, 2012

a korby? bo podobno 8600 to granica, tak powiedział gość od strojenia. Nie wiem czy z integry mogą być, bo nie wiem co na to homologacja. Może tylko jakiś aftermarket.
Anonymous - Wto 15 Maj, 2012

wielkie mi halo,stare peżoty tez idzie do tylu zakręcić(więcej niż raz)
Bad-i - Wto 15 Maj, 2012

Dzisiaj mija pierwszy termin Karkonoszy, kto smiga?
qbus - Wto 15 Maj, 2012

Termin wydluzony o tydzien ;)
Bad-i - Wto 15 Maj, 2012

qbus napisał/a:
Termin wydluzony o tydzien ;)


Pierwszy termin do poniedziałku ;)

WuRC - Śro 16 Maj, 2012


voj2s - Śro 16 Maj, 2012

Tytułem sprostowania nt. silnika astry która obecnie jeździ Szeja
- wał korbowy seryjny odelżony 1,5kg
- kolo zamachowe 100g cięższe niż minimum homologacyjne
- korby seryjne
- tłoki seryjne
- głowica po portingu - zawory, sprężynki, talerzyki , hydraulika wszystko seria
- walki schrick 268
- kolektor ssacy i przepustnica seryjna po portingu
- kolektor wydechowy zrobiony na wzór seryjnego tylko większa średnica rur na końcu kolektora zwężka homologacyjna 49mm reszta wydechu 60mm + katalizator + tłumik końcowy
elektronika seryjne ecu + det3

ostatni setup hamowany 196KM, silnik na rajdzie świdnickim uległ awarii jednak nie z powodu wysilenia .... pękła prowadnica zaworowa i zdemolowała motor po odbudowie nie był hamowany prawdopodobnie nie jest słabszy , proszę nie karmcie mitów typu motor z anglii z WTCC ściągnięty moc minimum 225KM bo już i takie krążą

GeKo - Śro 16 Maj, 2012

voj2s, Tu nikt tak nie napisał. Okolice 200KM to chyba blisko 196KM. :) a ploty o niebotycznych mocach zawsze powstaja, jak ktos robi wynik starszym autem.
CHRZANEK - Śro 16 Maj, 2012

voj2s napisał/a:
walki schrick 268


shrick to chyba dość popularne wałki aftrmarketowe do niemieckich samochodów ?
Dobre są ?

voj2s napisał/a:
kolektor wydechowy zrobiony na wzór seryjnego tylko większa średnica rur na końcu kolektora


Domyślam się że mówimy o A grupie, ale to można tak sobie samemu zrobić kolektor ???
O ile dobrze pamiętam w 106 Szeji którą później kupił Bad-i kolektor też nie był oryginalny i okazało się że to nie było w pełni zgodne z przepisami.

voj2s napisał/a:
ostatni setup hamowany 196KM

Wojtku - słyszałem od kogoś kto w Warszawie zbudował kilka rajdówek (niestety nie Miniac) że silniki z GSI (szczególnie na głowicy costcast) mają wiekszy potencjał w A grupie niż OPC pomimo pozornie wiekszej mocy w serii i współcześniejszej konstrukcji.

W latach 90, czyli prosperity klas N3 oraz A7 na polskich OeSach śmigało kilka jeśli nie kilkanaście Astr GSI o mocy +200KM

voj2s - Śro 16 Maj, 2012

z tego co wiem to kolektor jezdzi tam 3 sezon i nie jest ukrywany wiec dawno by ktos zauwazyl ze cos jest nie tak wzgledem homologacji Agrupy

skoro astra teraz wbija sie w czolowke tylko sie cieszyc bo koni jest jeszcze gdzie szukac wiec powinno byc tylko lepiej

opisalem wszystko tylko dlatego zeby byla jasna sytuacja jak bardzo mysla sie Ci ktorzy mowia ze +50KM nie robi sie tak latwo i musi byc grubo w silniku i jest to jego granica mozliwosci

"Takie moce to już granica wybuchu tzw. serii, co się potwierdza :] "

Jaco - Śro 16 Maj, 2012

voj2s napisał/a:
z
skoro astra teraz wbija sie w czolowke tylko sie cieszyc bo koni jest jeszcze gdzie szukac wiec powinno byc tylko lepiej



to ile wytrzymuje taki seryjny dół w Astrze?

GeKo - Śro 16 Maj, 2012

voj2s napisał/a:
z tego co wiem to kolektor jezdzi tam 3 sezon i nie jest ukrywany wiec dawno by ktos zauwazyl ze cos jest nie tak wzgledem homologacji Agrupy


To akurat nie jest wyznacznik, kolektor Badiego tam latał 4 sezony, w tym ze 2 właśnie u Szeji :] i dopiero po kolejnych dwóch u Badiego Nowak zwrócił uwagę, że w teorii można go potraktować jako kolektor od wersji VO pod warunkiem że auto waży 1000kg.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group