To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - Fast-Wheels.pl - wymiana i sprzedaż opon Wawka

rasta - Nie 01 Kwi, 2012

Zastanawiał się nad Compomotive czy Speedlione (nie pamiętam) ale tam było 1K ojro za szt. :lol2:
no name - Nie 01 Kwi, 2012

rasta napisał/a:
Tia

Czyżby do srebrnej foki 5D

kosmita - Nie 01 Kwi, 2012

rasta napisał/a:
Zastanawiał się nad Compomotive czy Speedlione (nie pamiętam) ale tam było 1K ojro za szt. :lol2:

o_O To nad jakimi on się zastanawiał ? Za mniejsze pieniądze są nawet kute felgi.

rasta - Nie 01 Kwi, 2012

Ziom, chyba się nie zrozumieliśmy :/ Żaden producent nie oferuje felg z takim ET jak podałem z rozstawem 4x108 i o takiej szerokości. Tylko i wyłacznie na zamówienie, a Compomotive na zamówienie to 4K pln szt. Jasne?
kosmita - Nie 01 Kwi, 2012

Zrozumieliśmy :) po prostu zaskakujące jest, że chcą 4 razy więcej za felgę z niestandardowym ET.
Czemu w ogóle musiało być takie konkretne ET(w sensie czy nie możny było czegoś dobrać ze standardowej oferty np. z ET większym o 5) i z tyłu węższa felga ?

no name - Nie 01 Kwi, 2012

kosmita napisał/a:
Czemu w ogóle musiało być takie konkretne ET i z tyłu węższa felga ?

Jeżeli się nie mylę to dlatego że napęd na przód i błotniki z wersji RS
a z tyłu brak poszerzeń bo w focusie to trudniejsze :D

martin.h - Nie 01 Kwi, 2012

rasta, a pytaliście o Braid'a? Robią felgi praktycznie w każdym ET i szerokości (nie wszystkie modele) i ceny nie są wygórowane :>
qbica - Nie 01 Kwi, 2012

rasta, szukam jakiejś opony na mokre w rozmiarze 185/55 R14. Jakieś rainsporty i interstejty na allegro tylko widzialem, podaj mi jakie masz ceny czegoś na mokre :)
rasta - Nie 01 Kwi, 2012

martin.h napisał/a:
rasta, a pytaliście o Braid'a? Robią felgi praktycznie w każdym ET i szerokości (nie wszystkie modele) i ceny nie są wygórowane


Pytaliśmy ale Braid to jednak gorsza półka.

kosmita napisał/a:
Czemu w ogóle musiało być takie konkretne ET(w sensie czy nie możny było czegoś dobrać ze standardowej oferty np. z ET większym o 5) i z tyłu węższa felga ?


Nic nie dobierzesz bo nie ma, jak pisałem nikt nie produkuje felg 8" z rozstawem 4x108. A że przednia oś musi przenieść ~500 Nm to potrzebna była szeroka felga z fabrycznym ET, bez żadnych pierścieni centrujących no i mieszcząca bez dystansów duże Brembo.
Z tyłu są seryjne błotniki, dlatego 7,5" szerokości i tylko przy ET 49 można wpakować oponę 225 bez ryzyka obcierania no i znowu nikt nie oferuje takich felg. ET 49 maja tylko felgi Forda ale wybór żaden i każda ma max 7" szerokości.

martin.h - Nie 01 Kwi, 2012

rasta napisał/a:
martin.h napisał/a:
rasta, a pytaliście o Braid'a? Robią felgi praktycznie w każdym ET i szerokości (nie wszystkie modele) i ceny nie są wygórowane


Pytaliśmy ale Braid to jednak gorsza półka.


Faktycznie, używają ich w WRC, a Team Dynamics nie :> Kto Ci takich głupot naopowiadał? o_O

rasta - Nie 01 Kwi, 2012

Ja wiem jedno, znajomy nowe Braidy też robione na zamówienie w ciągu roku pokrzywił przy normalnej jeździe. Ale i tak nie ma co mędrkować, tu nie rozmowa o tym co brać, bo wybór już został podjęty, a felgi są na samochodzie.
kosmita - Nie 01 Kwi, 2012

rasta napisał/a:
Nic nie dobierzesz bo nie ma, jak pisałem nikt nie produkuje felg 8" z rozstawem 4x108. A że przednia oś musi przenieść ~500 Nm to potrzebna była szeroka felga z fabrycznym ET, bez żadnych pierścieni centrujących no i mieszcząca bez dystansów duże Brembo.
Z tyłu są seryjne błotniki, dlatego 7,5" szerokości i tylko przy ET 49 można wpakować oponę 225 bez ryzyka obcierania no i znowu nikt nie oferuje takich felg. ET 49 maja tylko felgi Forda ale wybór żaden i każda ma max 7" szerokości.

A u Ciebie jak jest, bo nigdy nie pisałeś o jakiś problemach z doborem felg ?

Braida faktycznie można zamówić "na miarę", ale cenowo i jakościowo to raczej ta sama półka, więc nie ma co bić piany, tym bardziej, że już fele kupione.

pum - Nie 01 Kwi, 2012

Rasta klepie biedę :)
rasta - Nie 01 Kwi, 2012

+1

A tak na poważnie, duży problem jest z felgami, bo jak pisałem wszystko co ma optymalne ET ma 7". Dwa lata temu upalałem na felgach Forda ze Scorpio czy jakoś tak miały ET37 i 7,5 cala. Po założeniu hebla pojawił się kłopot, te od Scorpio nie wchodziły bez dystansu i poszły do żyda miałem jeszcze oryginalne Ford Racing z ET 49 (optymalne) ale był ten sam problem i musiałem sprzedać. Na sezon 2011 nabyłem OZ Superlegera 17" ET42 pasują pod hebel bez dystansów ale niestety dalej 7" więc opona na nich słabo się układała Na ten sezon nabyłem łącznie 6 szt. felg z RS'a. To jedna z nielicznych felg pasujących do Foki, która ma 8" i ET42. I na tym planuję śmigać w tym sezonie. Oczywiście dalej jest problem bo gwint, który posiadam jest na dlugie sprężynie i przy bardzo szerokiej oponie trze ona o pierścień do regulacji wysokości w amorze. Rozwiązaniem jest oczywiście dystans :wall: A dystans pogarsza właściwości jezdne i zwiększa obciążenie na piaście powoduje jej pekanie. :/

kosmita - Nie 01 Kwi, 2012

No to faktycznie lipa. A tył Ci nie będzie ocierał na tych felgach od RS'a ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group