anjas - Pią 12 Paź, 2012 kiedy to bedzie w sprzedazy? Kupie se chyba.GeKo - Pią 12 Paź, 2012 Felga przód 7kg w 19", do tego jeśli jest w całośći z carbonu, co mało prawdopodobne bo zostaje problem gorących piast ( to możńa akurat rozwiązać cyrkonowaniem) ale pozostaje problem z powierzchnią przy zakładaniu i zdejmowaniu felg.
Inna sprawa że przeciążenia działające na taką felgę sprawią że z czasem osłabi się jej wytrzymałość.
Obciążenia w motorsporcie a lotnictwie to 2 różne sprawy. w Lotnictwie kompozyt praktycznie się nie zużywa bo jest narażony na zupełnie innego rodzaju obciążenia.
To clio to tylko wizja, faktem jest że nawet z gówna dobra felga potrafi zrobić w miarę wyglądające auto Niemy - Pią 12 Paź, 2012
Mick napisał/a:
EmerytRs2 napisał/a:
chyba jestem chory, zaczyna mi sie podobać clio IV
kurde... +1
anjas napisał/a:
kiedy to bedzie w sprzedazy? Kupie se chyba.
HH 5D w automacie
eech starość, nie radość
anjas - Pią 12 Paź, 2012
Niemy napisał/a:
HH 5D w automacie
eech starość, nie radość
życie Marek23 - Pią 12 Paź, 2012
GeKo napisał/a:
To clio to tylko wizja, faktem jest że nawet z gówna dobra felga potrafi zrobić w miarę wyglądające auto
Fajnie,że Williams, ale niby te 220 kuca ma być po wciśnięciu guzika,żeby za duża moc nie przeszkadzała w zakupach Mucha - Pią 12 Paź, 2012 http://thechive.com/2012/...e-30-hq-photos/
Grubaśne fury, troche cycka. Nie wiedzialem gdzie wrzucic... zefir - Sob 13 Paź, 2012 3 cycki na mase zdjęć
dobrze wybrałeś Bart - Pon 15 Paź, 2012 Oficjalne polskie ceny 500L:
http://moto.pl/MotoPL/1,8...lskie_ceny.html
(tradycyjnie dla Fiata - w dniu premiery jest drogo, po krótki czasie ktoś dochodzi do wniosku, że konkurencja nie śpi i wtedy ceny spadają, ale często jest już za późno)martin.h - Pon 15 Paź, 2012 Ale też to auto nie może być tańsze bo byłoby konkurencją dla Pandy, a w Fiacie chyba tego nie chcą?
Swoją drogą to przytuliłbym takie 500L Bart - Pon 15 Paź, 2012 500L wygląda jak 500, ale to całkiem inna klasa - 4.15m długości i 1.78 szerokości to już całkiem spory samochód. Dla Pandy konkurencją nie jest.Anonymous - Pon 15 Paź, 2012
Bart napisał/a:
500L wygląda jak 500, ale to całkiem inna klasa - 4.15m długości i 1.78 szerokości to już całkiem spory samochód. Dla Pandy konkurencją nie jest.
Nie kłóć się i przeproś Pana!martin.h - Pon 15 Paź, 2012
Bart napisał/a:
500L wygląda jak 500, ale to całkiem inna klasa - 4.15m długości i 1.78 szerokości to już całkiem spory samochód. Dla Pandy konkurencją nie jest.
Cenową, gdybyś miał w podobnej cenie Pandę i 500L to wybór byłby chyba oczywisty co wybrać Jakarti - Pon 15 Paź, 2012 Bart,
a jak z awaryjnoscia zwyklych 500ek?? takich 4letnich? wiesz cos?Bart - Pon 15 Paź, 2012 Bardzo nieźle. Technicznie to panda (= prostota, bardzo tanie części i naprawy), cała reszta to już lifestylowe gadżety
Najlepszy wybór to 1.2 8v (coraz mniej takich silników na rynku) - prosty benzyniak bez turbo, zmiennych faz, bez niczego co się może schromolić.
Spoko jest też 1.3jtd (jak w mojej Lancii) - nic nie pali, a jeździ dość żwawo.
W "motorze" sprzed 2-3 tygodni opisywali używaną 500tkę - bardzo chwalili.was79 - Pon 15 Paź, 2012 kurde tą 500c z faltdachem bym łyknął, poważnie