To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - rower

martin.h - Wto 12 Lip, 2011

Ale bym dzisiaj wyku.wił orła jadąc do pracy. Pamiętajcie nie wjeżdżajcie szybko za murek nie mając pewnośc że z drugiej strony nikt nie nadjedzie :]
kubas - Wto 12 Lip, 2011

Dziękuję Martinie, będziemy pamiętać.
martin.h - Wto 12 Lip, 2011

Jak chcesz to mogę cię jeszcze nauczyć jak hamując awaryjnie obrócić rower na przednim kole o 90 stopni ;D
M - Wto 12 Lip, 2011

Ja już zaliczyłem takie zderzenie zza murka :)
Róg okopowej i powazkowskiej się kłania.
z mojej strony porada nr 3
- opona roweru nie ma przyczepnosci z boku - dotyczy szybkich nawrotów :faja:

martin.h - Wto 12 Lip, 2011

Jako, że nie jestem zadowolony z fabrycznych gum w Krossie (ciężkie, duże opory na asfalcie), a pozatym tył się już kończy, jestem przed wyborem kupna jakiegoś nowego kompletu. Rozmiar jaki mnie interesuje to 2.1-2.2, przeznaczenie to w wiekszości asfalt, ale to tylko ze względu na dojazdy do pracy, główne przeznaczenie to teren; szuter, piach itp.
Moje typy to Schwalbe Smart Sam 2.1, Continental Race King 2.2, i Kenda Karma Kevlar 2.2 (jako jedyna nie jest drutówką).
Chyba, że macie jakieś inne typy, opona ma być do XC (fajnie jakby miała też niskie opory na asfalcie), waga max. 600-650 g i cena kompletu do 120 zł.
Jeszcze jedne pytanie jak wygląda prawdopodobieństwo złapania gumy drutówka vs. zwijana ?

KarQ - Śro 13 Lip, 2011

Jak na asfalt i dojazdy do pracy to tylko r1r.
Qukie - Śro 13 Lip, 2011

Jak wiedziesz na gwóźdź to każdą tak samo przebijesz ;D nawet R1R ;)
martin.h - Śro 13 Lip, 2011

Apropo przebitych opon wczoraj "wywołaliśmy wilka z lasu". Wracając dziś z pracy 2km od domu tylna opona zaczęła wydawać dziwne dzwięki, ale na szczęście dokulałem się do domu :D
Zamówiłem dzisiaj takie coś:



W sobotę pierwsze testy :D

Jaco - Śro 13 Lip, 2011

KarQ napisał/a:
Jak na asfalt i dojazdy do pracy to tylko r1r.


Można by też R888 lekko dociąc :>

KarQ - Śro 13 Lip, 2011

Jaco, nie do końca.

Jeśli ma być cywil na ulicę to r1r.

martin.h - Śro 13 Lip, 2011

Pany to ma zadupcać po szutrze i kamieniach xD A na szutrówce po asfalcie też można jechać :D
Jaco - Śro 13 Lip, 2011

KarQ napisał/a:
Jaco, nie do końca.

Jeśli ma być cywil na ulicę to r1r.


jak tak to sorry , choc uważam, że lekko docięte R888 jest jakąś alternatywą...

Martin, a co z ciśnieniami ? ile na zimnym ile na ciepłym kapciu ?

Jaco - Śro 13 Lip, 2011

martin.h napisał/a:
Pany to ma zadupcać po szutrze i kamieniach xD A na szutrówce po asfalcie też można jechać :D



hm jak mówi stare japońskie przysłowie jak coś jest do wszystkiego to jest do d***
myślę, że najlepszym rozwiązaniem będą dwa komplety kół :>

martin.h - Śro 13 Lip, 2011

Jaco napisał/a:
Martin, a co z ciśnieniami ? ile na zimnym ile na ciepłym kapciu ?


Co nieco poczytałem o tych oponach i najlepiej ładować nie więcej niż 2 bary :]

martin.h - Śro 13 Lip, 2011

Jaco napisał/a:
myślę, że najlepszym rozwiązaniem będą dwa komplety kół :>


A jeszcze lepszym 2 rowery :]



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group