To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Hamulce

GeKo - Czw 23 Lip, 2009

Vlodarsky napisał/a:
edit - na Lublinie jeździłem AXem bez przerwy chyba z 12 kółek najdłużej. I w tym starem gruchocie nie miałem takiego problemu. W peugeocie również nie zaobserwowałem - ale za to po dwóch dohamowaniach z 2zł mniej więcej miałem taki objaw. Dodałem to, żeby nie było, że mówię to bez podstaw.


Ja w Clio po 1 szybkim kółku w Chorzowie nie mam hamulca od podpierania się lewą. w AXie nie ma tego problemu. Masa clio 1125 masa AXa 730.
400kg różnicy i wszystko jasne.

dzik - Czw 23 Lip, 2009

Rudello napisał/a:

w przypadku sporta i takim sposobem nie narzekam na clio i bardzo mnie cieszy jego uzytkowanie :)


W hamulcach clio ciezko znalezc fabryczne niedociagniecia, mi seryjny zestaw zagotowal sie raz ale winny byl plyn. Po wymianie kilka hamowan 200-0 nie robilo na nich wrazenia.

Oczywiscie lewa noga mozna pewnie zagotowac, ale pytanie czy nie zagotujemy w ten sposob kazdych tylko roznica w czasie.

Seryjny zestaw rozgrzalem do czerwonosci w kielcach. Mimo ciekawego koloru dzialaly nadal.

106 - Czw 23 Lip, 2009

dzik napisał/a:
Oczywiscie lewa noga mozna pewnie zagotowac, ale pytanie czy nie zagotujemy w ten sposob kazdych tylko roznica w czasie.

zagotujemy tylko wlasnie o ta roznice w czasie sie rozchodzi ;)

Vlodarsky - Czw 23 Lip, 2009

No to może powinno się to właśnie tak rozpatrywać. Mi seria starczy zupełnie. W Clio może faktycznie jest to jakiś słaby punkt te przewody. No ale "strzyżonego nikt nie ogoli" więc nie upieram się. Mi na Lbn starczyła seria i w 306 i w AX.
GeKo - Czw 23 Lip, 2009

Ja obstawiam przewody jako slaby punkt w clio, bo dzien przed torem wymienilem plyn a nastepnego dnia sie nadawal do wywalenia.
kubas - Czw 23 Lip, 2009

marek moze jesteś po prostu szybszym kierowca i mniej używasz lewej od innych :)
Rudello - Czw 23 Lip, 2009

Vlodarsky napisał/a:
W Clio może faktycznie jest to jakiś słaby punkt te przewody.


wg. moich odczuć opartych jezdzie po torze i ulicy nie uwazam ze seryjne przewody i plyn dot 4.1

ale teraz jak mam przeowdy w oplocie i dot 5.1 to
106 napisał/a:
zagotujemy tylko wlasnie o ta roznice w czasie sie rozchodzi ;)

jarek-malopolska - Pią 24 Lip, 2009

dzięki wielkie za tą listę a tak z ciekawości to z tyłu w 406 3.0 V6 pewnie też jest jakieś brembo.. Nie kojarzy ktoś/nie wie jaka tam z tyłu jest średnica tarczy...
kubas - Pią 24 Lip, 2009

jarek-malopolsk napisał/a:
dzięki wielkie za tą listę a tak z ciekawości to z tyłu w 406 3.0 V6 pewnie też jest jakieś brembo.. Nie kojarzy ktoś/nie wie jaka tam z tyłu jest średnica tarczy...


z tylu chyba nie ma brembo w 406 coupe v6

pit - Pią 24 Lip, 2009

Czy jest sens zakładać na streeta i niedzielne upalanie 283?
Czy 266 w zupełności styknie?

Chciałbym zostać przy 14 na zime ;)

kubas - Pią 24 Lip, 2009

266 styknie
M - Pią 24 Lip, 2009

ja tez mam takie pytanie,
ma juz calkiem porzadny zestaw do hamowania i seryjną pompę od 1.5 90koni.
I jest taki motyw ze hamulec musze mocno deptać ale wtedy juz staje w miejscu - bez problemu sie zatrzymuje.
Chcialbym zmienic pompe na wiekszą - plug n play, koszt niewielki. Czy dobrze rozumiem ze reakcja na nacisniecie hamulca bedzie duzo wieksza.

kubas - Pią 24 Lip, 2009

tak
Anonymous - Pią 24 Lip, 2009

btw. istnieje jakaś większa pompa do saxo/106, która pasowałaby pod seryjne serwo?
kubas - Pią 24 Lip, 2009

tak, z 406 wersja bez absu musi mieć 4 wyjścia na przewody.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group