To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [Szukam auto] Temat - koncert życzeń

PiTT - Czw 02 Sie, 2012

siema napisał/a:
PiTT napisał/a:
WuRC napisał/a:
Gaydek napisał/a:
Diesel czy benzyna?

Diesel Subaru jest niestety problematyczny :/

ale podobno ten najnowsze 2.0
1. słabe sprzęgło
2. DPF czy jak oni u siebie nazywają filtr cząstek stałych

A oni mają w ogóle jakieś inne diesle niźli 2.0? Czy oby nie powtarzacie internetowych plotek? Serio pytam. Z tego co ja wyczytałem to problem ze sprzęgłem rozwiązywali zmianą oprogramowania- a leżał on przede wszystkim pomiędzy pedałem, a kierownicą. A problemy z DPF to ostre pałowanie albo darmowe czyszczenie w ASO rozwiązywało problem- chyba, że były jeszcze jakieś problemy, o których nie słyszałem.

a wiesz jak wyeliminowali problem?
zmniejszyli moment w nowym sofcie :D
do tego napisali poradnik dla użytkowników
"jeśli zakopiesz się w śniegu lub błocie, absolutnie nie próbuj się wydostać, zadzwoń po pomoc"
problem był dosyć powszechny i oczywiście jak ktoś jeździł emerycko to nie zaznał tego problemu, ale sprzęgło było zwyczajnie za słabe
o tym problemie było głośno bo spora garstka osób z forum subaru nagłośniła sprawę
troszkę dziwne że nagle kilku "doświadczonych" kierowców ma ten sam problem ze sprzęgłem... tak jakby oduczyli się jeździć :)

co do DPFu to tam jest tzw. "mokry" i niestety nie zawsze pomaga pałowanie i przepalanie, jak to padnie to koszt ok 12k pln
bardzo dużo można o tym poczytać w sieci

powiem Wam że coś jest na rzeczy z tymi DPFami, mi w lexie wymienili DPF na nowy przy 50tyś km bo czasami puszczał biały dymek i nic nie dawało przepalenie na trasie...
całe szczęście że na gwarancji bo widziałem wpis w karcie serwisowej że koszt robocizny z częściami wyniósł coś koło 8 tyś pln xD

GeKo - Czw 02 Sie, 2012

Nie wiem jak w sieci, ale mojemu kumplowi oprócz sprzęgła to jeszcze 2 razy kapę motoru robili na gwarancji. No cóż Lotos dostawcą oleju dla Subaru :rotfl:
WuRC - Czw 02 Sie, 2012

Gaydek napisał/a:
Coś jeszcze? :)


Clou programu są pękające wały korbowe.

Co do sprzęgieł, to w typowy dla polskiego importera Subaru sposób odwrócono kota ogonem (czyli to użytkownicy nie umieją jeździć, auto jest cacy). A opisywane przez PiTTa remapy to już wisienka na torcie :wall:

Anonymous - Pią 03 Sie, 2012

a mój ojciec 3 lata śmiga subarowym dizlem i narazie zero problema
Janusz - Pią 03 Sie, 2012

sprawdziłem ceny :D spręzyna pneumatyczna niecałe 2kpln a amor ponizej 1.5kpln :P nie wiem skad mi sie wzieło 10 kpln :rotfl: nie mniej jednak unizonym głosem zwracam honor, coś pokiełbasiłem :P
Walle - Pią 03 Sie, 2012

:>
Michał - Pią 03 Sie, 2012

300C na bank ma tańsze amory :D
Janusz - Pią 03 Sie, 2012

to bym tez mogł sprawdzic ale mi sie nie chce :rotfl: ale pewne jest ze w stanach kosztuja nie wiecej niz paczka chipsów i cola w puszcze ;D
Kenet - Pią 03 Sie, 2012

Ok, kolega z salonu forda ogarnia mi piękny bolid rocznik 2007 za less than 10k :jupi: Na początku tygodnia w PMD :]
Janusz - Pią 03 Sie, 2012

Kenet napisał/a:
Ok, kolega z salonu forda ogarnia mi piękny bolid rocznik 2007 za less than 10k Na początku tygodnia w PMD

o_O i dobrze :D

was79 - Wto 07 Sie, 2012

Pany, macie jakieś opinie o dizlu 2.0/140km, konkretnie montowanym w Mazdzie 6 (rocznik 2009)?
martin.h - Wto 07 Sie, 2012

was79 napisał/a:
Pany, macie jakieś opinie o dizlu 2.0/140km, konkretnie montowanym w Mazdzie 6 (rocznik 2009)?


Wymiana turbo i luz na wale korbowym i to wszystko tuż po gwarancji ;D

Mocno awaryjny silnik :]

was79 - Wto 07 Sie, 2012

aha, dzięki :)
Kamill - Wto 07 Sie, 2012

Teść szukał ostatnio 6stki w dieslu, jakoś zaskakująco dużo było z padnietym motorem nie bitych i sie rozmyślił ;D
Mick - Wto 07 Sie, 2012

A opinie na temat silnika w BMW 2.0 d 122 KM? oznaczenie silnika i modelu 118d. Sypie się to? warto się w to pakować?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group