Vlodarsky - Wto 21 Lip, 2009 a ja zapytam kto z was odczuł różnicę na przewodach z oplocie ?kubas - Wto 21 Lip, 2009 mysle ze kazdy hamujacy lewa noga
marku tu nie chodzi o to ze fura zacznie ci hamowac z 200km/h na dystanisie 15m tylko o to ze przejezdzajac kilka kolek na torze i heblujac lewa nie odczujesz ze hamulec zrobil sie gumowy i przestal lapac na górze.Koto - Wto 21 Lip, 2009 Dokładnie tak, przy zwykłych przewodach po kilku przejazdach jeszcze bawiąc się lewą nogą hamulec jest tak miękki, że trzeba wystawic ją przez drzwi i hamowac podeszwą.
U mnie tak to działa wasq - Śro 22 Lip, 2009 witam co powiecie o klockach OMP Road and Sport z ktorym modelem freda mozna porownac perfomance czy ds2500
http://www.racingforum.pl...ort-t67949.htmlKoto - Śro 22 Lip, 2009 Sprzedawca mówił, że do Performance. Zbyt wiele informacji na ich temat nie znalazłem na necie niestety. Dziś zamówiłem, dobrowolnie przetestuję
Edit: i nawet napisał o tym w poście z linku, nie widziałem martin.h - Śro 22 Lip, 2009 Jak pisałem wcześniej Road&Sport montujemy naszym klientom w STI i Evo. Klocki dają radę. Porównując je do Ferodo to raczej coś pomiędzy Premierami, a DS Performance. DS2500 to już inna liga, ale tutaj OMP też ma swoje klocki z serii Racing.wasq - Śro 22 Lip, 2009 ja znalazlem jakies info
niby maja wspolczynnik tarcia 0,4 do jakis 750 stopnimartin.h - Śro 22 Lip, 2009 Ferodo Premier μ=0,39
Ferodo DS Performance μ=0,46wasq - Śro 22 Lip, 2009 hmmmm a temperaturowo jak sie premier trzyma ??
po wedlug tego co udalo mi sie wynalezc odnosnie klockow do sporta to
mintex
omp
ebc
maja wlasnie cos kolo 0,4 -0,42 tyle ze odpornosc temperatorowa maja lepszamartin.h - Śro 22 Lip, 2009 Jeśli chodzi o EBC, to mamy w firmówce (Impreza 2.0) założone Red Stuff'y i rewelacji nie ma. Z Mintexami nie miałem do czynienia. Jeśli chodzi o te OMP to do codziennej jazdy plus jakieś tam symboliczne upalanie powinny wystarczyć (Clio nie jest aż takie ciężkie). Ferodo DS Performance jak najbardziej, ale jeśli chcesz poszaleć na torze jeszcze więcej to poszedłbym jeszcze dalej i wziął DS2500 (μ=0,62) lub Carbonne Loraine RC6 (μ=0,55).jarek-malopolska - Czw 23 Lip, 2009 http://www.moto.allegro.p..._tloczkowe.html - dla 100% pewności, w tych zaciskach schowana jest tarcza 283mm ??
czy oprócz modeli podanych w pierwszym poście przez Łukasza, ogarnął ktoś na tyle temat aby podrzucić jeszcze inne autka gdzie będzie zacisk na 283mm tarcze (nie koniecznie BREMBO)... stron w temacie jest milion ale jakieś... "niekompletne" Rudello - Czw 23 Lip, 2009
Vlodarsky napisał/a:
a ja zapytam kto z was odczuł różnicę na przewodach z oplocie ?
Tak jak. Do tego z dobrym i swiezym plynem- bez porownania.A inne wrazenia na torze taki same jak poprzednicy.Vlodarsky - Czw 23 Lip, 2009
kubas napisał/a:
mysle ze kazdy hamujacy lewa noga
marku tu nie chodzi o to ze fura zacznie ci hamowac z 200km/h na dystanisie 15m tylko o to ze przejezdzajac kilka kolek na torze i heblujac lewa nie odczujesz ze hamulec zrobil sie gumowy i przestal lapac na górze.
Rudello napisał/a:
Tak jak. Do tego z dobrym i swiezym plynem- bez porownania.A inne wrazenia na torze taki same jak poprzednicy.
Koto napisał/a:
Dokładnie tak, przy zwykłych przewodach po kilku przejazdach jeszcze bawiąc się lewą nogą hamulec jest tak miękki, że trzeba wystawic ją przez drzwi i hamowac podeszwą.
U mnie tak to działa
wg mnie jeśli jeździ się po torze typu lublin jest to zbędny wydatek. Nowy płyn już więcej da. W samochodach które jadą jakiś tam odcinek, albo na torze gdzie jest więcej dohamowań z większych prędkości to się z wami zgadzam, ale Lublin, Radom itd to wg mnie tylko trzeba czuć, że jest lepiej bo przecież te przewody swoje kosztowały. Czy komuś z was w Lublinie pedał zrobił się mięki ? Trzeba chyba na prostej trzymać hamulec w połowie wciśnięty, żeby tak było.
edit - na Lublinie jeździłem AXem bez przerwy chyba z 12 kółek najdłużej. I w tym starem gruchocie nie miałem takiego problemu. W peugeocie również nie zaobserwowałem - ale za to po dwóch dohamowaniach z 2zł mniej więcej miałem taki objaw. Dodałem to, żeby nie było, że mówię to bez podstaw.Rudello - Czw 23 Lip, 2009
Vlodarsky napisał/a:
mnie tylko trzeba czuć, że jest lepiej bo przecież te przewody swoje kosztowały.
nie trzeba, bo nie pamietam ile kosztowaly
Vlodarsky napisał/a:
Czy komuś z was w Lublinie pedał zrobił się mięki ?
tak, na 4 zakrecie.
Wiadomo ze swiezy plyn robi robote ale w polaczeniu z takim przewodami granice prawidolowego funkcjonowania hamulcow sa dalej posuniete w stosunku do seryjnych.
Dodam jeszcze ze w wiekszosci pomyslow na mody bardzo lubie argumenty guru Freemana i guru Dzika
gF/gD-Seria jest dobra, wystarcza ci?
Ja-Tak
gF/gD-To po co ci coś droższego?
w przypadku sporta i takim sposobem nie narzekam na clio i bardzo mnie cieszy jego uzytkowanie Anonymous - Czw 23 Lip, 2009
jarek-malopolsk napisał/a:
http://www.moto.allegro.pl/item685228812_brembo_peugeot_406_coupe_v6_tuning_4_tloczkowe.html - dla 100% pewności, w tych zaciskach schowana jest tarcza 283mm ??
Orygnialnie jest tarcza 305mm - 406 coupe,ale do 106,206 saxo ,c2 pasuje z tarczą 283mm ponieważ otwory w zwrotnicy są mniej wysunięte niż w 406.
jarek-malopolsk napisał/a:
czy oprócz modeli podanych w pierwszym poście przez Łukasza, ogarnął ktoś na tyle temat aby podrzucić jeszcze inne autka gdzie będzie zacisk na 283mm tarcze (nie koniecznie BREMBO)... stron w temacie jest milion ale jakieś... "niekompletne"