To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

Janusz - Wto 29 Mar, 2011

Yarko napisał/a:
nie doczytałem, rzeczywiście jeśli fura siadła to zerknałbym na springi, a co do twardości to amortyzator za to odpowiada, więc jak zmieniła się bardzo mocno charakterystyka to tu bym upatrywał problemów


z ta twardością tak naprawdę, to za to odpowiada głownie sprężyna, amor odpowiada za odbicie dobicie itp, ale oczywiście na twardość tez wpływa bo jak za twardy to nie chce tłumic, choć nie tak jak sprężyna :) wiec może to być wina samej sprężyny.. a może sprężyny i amora... a mogło tez byc tak, ze te sprężyny nie były przygotowane pod tak twardy amor, i po prostu się już poddała i nie ma siły go wyciągnąć...

Yarko - Wto 29 Mar, 2011

amortyzator odpowiada za wytłumienie sprężyny, jeśli nagle charakterystyka się zmieniła to oznacza, że to amortyzator nie daje sobie rady ze spreżyną a nie odwrotnie :) oczywiście sprężyny też po pewnym czasie mogły stracić swoje właściwości, ale to nie dzieje się z dnia na dzień, a raczej w toku eksploatacji i postępuje stopniowo
Młody Papież - Wto 29 Mar, 2011

za wysokość/twardość Januszku z tego co wiem to odpowiadają resory!



tak więc japa!

Janusz - Wto 29 Mar, 2011

Cytat:
tak więc japa!


przeca pisałem ze chuuuj się znam... ehh..

no dobra, Rabi trza było nie kupować bmw tylko STI, koszta utrzymania takie same...

Yarko - Wto 29 Mar, 2011

generalnie musisz sprawdzić wszystko po kolei i tyle, tak jak Janusz napisał, przez internet ciężko stwierdzić
M - Wto 29 Mar, 2011

łesoły?
Jaco - Wto 29 Mar, 2011

Janusz napisał/a:
do tego przedobrzyłem negatywem :P



AMATOR !














































:rotfl: :D

Anonymous - Wto 29 Mar, 2011

tez byłem przekonany ze amory nie mają wpływu na wysokosc auta ale po zamontowaniu bila tył wyraznie sie podniósł,teraz wszystko wrociło do poziomu wczesniejszego.Amory nie są wylane ale jutro jade na wymiane oleju i opon to przejrzymy cały zawias.to nie jest tak ze auto sie zle prowadzi,mocno go buja itd,w zasadzie wszystko jest ok ale zrobiło sie wyraznie bardziej mięko a przejechałem na nich raptem ze 3-4 tys km.Gdzies tam slyszalem ze zawias przez pierwsze kilkaset km "układa się",i zastanawiam sie czy to nie cos takiego.
kamil - Wto 29 Mar, 2011

poszedł mi tył :/

mam obniżoną belke, jakie najlepsze B8 czy B6 ?

a może po prostu zakładać KYB ultra sr ? AGX mi cieknie,więc nie wiem czy już chcę...
Mam nadzieje, ze uda się coś jeszcze zrobić z gwarancją, ale muszę wybiec w przyszłość i szukać nowego tyłu.

oczywiście do 106 , a i wożę psa w samochodzie . Więc dwu osobowy jest

jarek-malopolska - Wto 29 Mar, 2011

kamil napisał/a:
poszedł mi tył

mam obniżoną belke, jakie najlepsze B8 czy B6 ?


jak by ci ten tył poszedł kilka dni wczesniej to bym ci sprzedał gruubego Billa nowke, ustawionego w promoc cenie.. ;D

Ja bym brał w takim układzie b8..

Sprawdzone kilka dni wstecz-o to samo pytałem, na przód jest B6 lub B8, na tył tylko B8 (no i oczywiscie motorsport) ;)

kamil - Wto 29 Mar, 2011

tk tez obstawiam...no nic. Zobaczę co Vlodi powie po oględzinach.
jarek-malopolska - Wto 29 Mar, 2011

kamil napisał/a:
AGX mi cieknie,więc nie wiem czy już chcę...

dobrze, ze napisałes.. to juz sie wyleczyłem z AGX-a ;)

kamil - Śro 30 Mar, 2011

no 11 mcy jeżdżenia z czego miesiąc na obniżonej belce...
kamil - Śro 30 Mar, 2011

w MTS wycenili B8 na tył za 600 pln/kpl to chyba dobra cena ?
Anonymous - Śro 30 Mar, 2011

Jeśli Jarek tyle dał za zerkopola ,to chyba wolałbym zerkopola :D
http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=8035



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group