powinieneś być handlowcem ziom Anonymous - Czw 02 Sie, 2012 PiTT, A6 Allroad(przynajmniej ten poprzedni) naprawde ma pneumatyczne zawieszenie w huy drogie w naprawie,kumpel to miał,jak sie sypło to mu wyszła prawie równowartość auta za naprawe (moze dlatego ze nie jest biedakiem i robił w aso).XC 70 ma zwykły zawiasWalle - Czw 02 Sie, 2012
PiTT napisał/a:
jakie 10k... MILION karwa
takie pi@rdolenie jak to ktoś coś gdzieś usłyszy, zazwyczaj od osób które myślały że koszt utrzymania będzie na poziomie cinkłeczento
czy to audi/volvo czy bmw to ew. naprawy będą podobnie kosztowały... wiadomo w jednym jedna część jest droższa, ale inna tańsza
przejedz się jednym i drugi i na tej podstawie zdecyduj a nie czy gumka do zawieszenia będzie kosztowała 150 czy 200zł.
Januszek pojechał z tym amorem
Rzeczywiście plotka o rozmiarze myszki urasta do wieloryba
ale faktem jest, że oba auta są droższe w użytkowaniu niż ich bardziej cywilne odpowiedniki.anjas - Czw 02 Sie, 2012 w takiej sytuacji polecam outbacka kamil - Czw 02 Sie, 2012
rabarbar napisał/a:
PiTT, A6 Allroad(przynajmniej ten poprzedni) naprawde ma pneumatyczne zawieszenie w huy drogie w naprawie,kumpel to miał,jak sie sypło to mu wyszła prawie równowartość auta za naprawe (moze dlatego ze nie jest biedakiem i robił w aso).XC 70 ma zwykły zawias
No nie do końca ziom, bo jak trafisz na wersje z samopoziomującym to komplet do volvo to 10 k.
Jeżeli chodzi o A6 allroad to tam odradzane są te silniki 2.5 TDI. Jakieś tam sa odwieczne problemy z wałkami czy głowicą. Nie znam szczegółów, ale coś na ten silnik narzekają ludziska. No i oczywiście pneumatyczny zawias i allu elementy.
Tak jak Anjas napisał - Outback najbezpieczniejszym wyborem spośród używanych , kilkuletnich crossów.anjas - Czw 02 Sie, 2012
kamil napisał/a:
Tak jak eM napisał
prawda, tak jakem napisał martin.h - Czw 02 Sie, 2012 Jak ktoś kupuje samochód luksusowy, a takim jakby nie było jest A6 Allroad to powinien się liczyć z kosztami. A nie zastaw się, a pokaż się.
Sam to obserwuję po niektórych klientach, jak ostatnio gdzie przyjechał klient na przegląd po 1 roku Outlanderem i 800 zł za przegląd było dla niego dużą sumą bo trzebabyło zapłacić ratę za samochód Walle - Czw 02 Sie, 2012
kamil napisał/a:
rabarbar napisał/a:
PiTT, A6 Allroad(przynajmniej ten poprzedni) naprawde ma pneumatyczne zawieszenie w huy drogie w naprawie,kumpel to miał,jak sie sypło to mu wyszła prawie równowartość auta za naprawe (moze dlatego ze nie jest biedakiem i robił w aso).XC 70 ma zwykły zawias
No nie do końca ziom, bo jak trafisz na wersje z samopoziomującym to komplet do volvo to 10 k.
Jeżeli chodzi o A6 allroad to tam odradzane są te silniki 2.5 TDI. Jakieś tam sa odwieczne problemy z wałkami czy głowicą. Nie znam szczegółów, ale coś na ten silnik narzekają ludziska. No i oczywiście pneumatyczny zawias i allu elementy.
Tak jak Anjas napisał - Outback najbezpieczniejszym wyborem spośród używanych , kilkuletnich crossów.
Kamil, teraz Ty powtarzasz plotkę
Awaryjne były wałki rozrządu (wycierały się bardzo szybko krzywki, po wymianie wałka na zamiennik dobrej firmy problem ustepuje, oprócz tego bardzo fajny silnik, choć nie pali zbyt mało, około 10 litrów w mieście)w wersji 2.5 TDI 150KM, która była w cywilnych wersjach tylko.
W A6 allroad był silnik 2.5 TDI 180KM, który jest wolny od tych wad.
W cywilu był jeszcze 2.5 TDI 163 KM, który także jest poprawiony.PiTT - Czw 02 Sie, 2012 A6 pneumatyka
ceny amorów z aso
przód 4.5k za szt.
tył 4.5k za 2
w totalu 13.5 za wszystkie... to jednak jest różnica
tak czy inaczej często raczej nie padająGaydek - Czw 02 Sie, 2012
A6 pneumatyka
ceny amorów z aso
przód 4.5k za szt.
tył 4.5k za 2
w totalu 13.5 za wszystkie... to jednak jest różnica
tak czy inaczej często raczej nie padają
Dlatego allroad z zawiasem po remoncie kosztuje 2x tyle co przed i jak widać żadna plotka to nie była
Nówki na allegro chodzą po ok 1,5k /szt tył i w góre + robocizna i jakieś tuleje łaczniki wyjdzie 10k min robione po taniości.
W innych autach jak w e39 można zastąpić pneumat z tyłu zwykłym zawieszeniem, roznica bedzie taka że nie bedzie sie poziomował po załadowaniu bagażnika , ale w allroadzie takiej opcji chyba nie ma.anjas - Czw 02 Sie, 2012
Gaydek napisał/a:
Diesel czy benzyna?
ja bym brał benę ale są też zwolennicy diesli.
Problem z subaru jest taki, że dość trudno trafić na pewny egzemplarz. Szukałem niedawno dla brata w miarę świeżego legasia/outbacka i nie było kolorowo... Większość sprzedawanych to jakieś podtopione amerykańce.
Ale przy odrobinie cierpliwości na bank coś się ustrzeli budzik - Czw 02 Sie, 2012 Diesel jest spoko dopuki się nie zpyerdoly...
Mało pali,coś tam jedzie,nawet brzmi.Bonczek - Czw 02 Sie, 2012
Kenet napisał/a:
nie podoba mi się tam wnętrze, a przede wszystkim kierownica i ogólnie jakoś nie ciągnie mnie do francuskiej motoryzacji.