To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

M - Pon 21 Mar, 2011

A myslałeś o tym że te twoje pasy mogą być repliką? ;D
Yarko - Pon 21 Mar, 2011

albo, że ktoś wchodził wiertarą w Twój gwint ? :rotfl:
Bonczek - Pon 21 Mar, 2011

M napisał/a:
A myslałeś o tym że te twoje pasy mogą być repliką? ;D


O których mowa? :]

kaziu1985pn - Pon 21 Mar, 2011

kubas, zauważ że w clio o którym była mowa jest troszkę inne mocowanie i bez wiercenia/frezowania by się nie obyło plus jakoś to zblokować w odpowiednim miejscu :)
Yarko - Pon 21 Mar, 2011

kaziu1985pn napisał/a:
kubas, zauważ że w clio o którym była mowa jest troszkę inne mocowanie i bez wiercenia/frezowania by się nie obyło plus jakoś to zblokować w odpowiednim miejscu :)


nic nie trzeba wiercić :) spójrz na górne mocowania od AST :)




kaziu1985pn - Pon 21 Mar, 2011

Yarko, możesz zapodać linka bo jakieś polskie firmy tylko mi wyskakują :)
Yarko - Pon 21 Mar, 2011

http://www.kamracing.co.u...t-clio-mk2.html
kubas - Pon 21 Mar, 2011

Buu clio ma jakieś dziwaczne to mocowanie górne ale nie zmienia to faktu że da się to ogarnąć :)
kaziu1985pn - Pon 21 Mar, 2011

hehe za tylko 200funtów :D jak zmieniałem amory przysiągłbym że tam jest na tyle ciasno że się nie da przesunąć bez małej obróbki, widocznie z jakimś innym się walnąłem.
Yarko - Pon 21 Mar, 2011

tu jeszcze jedno foto z bliska, postaram się poszukać więcej zdjęć






GeKo - Pon 21 Mar, 2011

kubas napisał/a:
co w tym hardcorowego ?

Eeee nic zamontuj do 205 i wjedź w najbliższą dziurę, jak kielich nie wyjdzie górą to dobrze :] .

kubas - Pon 21 Mar, 2011

GeKo napisał/a:
kubas napisał/a:
co w tym hardcorowego ?

Eeee nic zamontuj do 205 i wjedź w najbliższą dziurę, jak kielich nie wyjdzie górą to dobrze :] .


Nie no Geko proszę Cię czemu ma wyjść ? Jakbym miał luźne 220 funciaków to bym to zrobił http://www.bakerbm.com/205.php?data=adjtopmounts :)

Będzie twardziej wiadomo ale bez przesady :) Najwyżej dospawałbym jeszcze na kielichy konkretna blachę... Wiem że w UK nie ma takich dziur ale jakieś są i ludzie jeżdżą na tym i jakoś nie widziałem zdjęcia gdzie kielich wyszedł maską. Wiadomo że to nie rozwiązanie na rajdy :]

Janusz - Pon 21 Mar, 2011

hmmm... zrobiłem sobie 2.0 negata z przodu.... i powiem wam.... ze wrażenie mam na -, wcale nie odczułem poprawy, wręcz wydaje mi sie ze fura gorzej klei... natomiast podejrzewam ze to dlatego ze przy mojej przeciętnej jeździe nie korzystam tak bardzo z całej opony... lecąc sobie na 5 czy 4 po zakrętach przy 3 tysiach.... pewnie jak zacznę mocno kłaść fure to będzie lepiej.. tyle ze zawias mam taki ze praktycznie nie ma przechyłów :rotfl:
Yarko - Pon 21 Mar, 2011

Janusz napisał/a:
hmmm... zrobiłem sobie 2.0 negata z przodu.... i powiem wam.... ze wrażenie mam na -, wcale nie odczułem poprawy, wręcz wydaje mi sie ze fura gorzej klei... natomiast podejrzewam ze to dlatego ze przy mojej przeciętnej jeździe nie korzystam tak bardzo z całej opony... lecąc sobie na 5 czy 4 po zakrętach przy 3 tysiach.... pewnie jak zacznę mocno kłaść fure to będzie lepiej.. tyle ze zawias mam taki ze praktycznie nie ma przechyłów :rotfl:


odebrał już fure po zawiasie ? jak wrażenia ? pracują coś trochę te amortyzatory ? opisz jakoś dokładniej :faja:

Anonymous - Pon 21 Mar, 2011

cos ty zalał betonem te amory?? :lol2:
ja miałem oprócz negata cos pokombinowane ze zbierznoscią,ale juz nie pamiętam czy zbierznie czy rozbierznie i ile tego było,fachowiec tak zalecił i było lepiej



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group