Mick - Czw 26 Kwi, 2012 [quote="GeKo" tylko po co? Nie o to w tym sporcie chodzi.[/quote]
szkoda, że nie wszyscy potrafią to zrozumieć...
I tak jak w przypadku wieśka koła o innym ET zadecydowały o dyskwalifikacjiJaco - Czw 26 Kwi, 2012
Mick napisał/a:
GeKo napisał/a:
tylko po co? Nie o to w tym sporcie chodzi.
szkoda, że nie wszyscy potrafią to zrozumieć...
I tak jak w przypadku wieśka koła o innym ET zadecydowały o dyskwalifikacji
Ja też jestem, zdania, że rajdy powinno się wygrywać na OS a nie przy stoliku, ale przepisy przepisami i są takie same dla każdego.
Jak się przygotowuje samochód do rajdów to robi się to zgodnie z homologacją i innymi przepisami. Wiadomo jakie by się zaczęły kombinacje, gdyby tak sędziowie zaczęli przymykać oczy na to i owo.
Choc wykluczanie zawodników za rzeczy, które nie mają żadnego wpływu na osiągi samochodu uważam za bezsensowne i głupie.rundi - Czw 26 Kwi, 2012
GeKo napisał/a:
rundi, a AFR macie pomierzony chociaż?
Nie znam żadnych szczegółów oprócz mocy maksymalnej.ade - Pią 27 Kwi, 2012
GeKo napisał/a:
ade, Ostatni wykres jaki Michool pokazał był na 191KM to było po remoncie jak sie zerwał rozrząd. A przed było 186KM czyli również bardzo dobry wynik.
ok mi się pomyliło, że 191 było przed, a po remoncie kilka więcejqbus - Pią 27 Kwi, 2012 Schefler mial zalozony zamach od japonskiego spec a zglosil europe, swoja droga pieknie go musieli trzepac. Tak jeszcze o badaniu glosnosci, nam wyszlo ok ale generalnie mega zorganizowana akcja, badanie w strefie mety stop tak aby nie dalo sie skontrolowac sposobu pomiaru.Bad-i - Pią 27 Kwi, 2012 jezeli mial inny zamach to jeszcze rozumiem ze go wywalili, oby nie stalo sie tak ze beda wywalac za zle zarowki.Janusz - Nie 29 Kwi, 2012
qbus napisał/a:
Tak jeszcze o badaniu glosnosci, nam wyszlo ok
a jaka jest norma głośności ?? bo raczej nie taka jak drogowa:)rundi - Nie 29 Kwi, 2012 98 dBJanusz - Nie 29 Kwi, 2012 przy 70% obrotów max silnika ?? to przecież w tym sie ani jedna rajdówka nie łapie qbus - Nie 29 Kwi, 2012 Miedzy 2000 a 3500. Jak dla mnie to nie temat dla nich, skoro mam przeglad to mieszcze sie w 96.GeKo - Nie 29 Kwi, 2012 Jeśli dobrze pamietam to 93dB przy 75% mocy maksymalnej silnika, tak podaje kodeks drogowy. A to jest spore niedoprecyzowanie, bo każdy model ma inną charakterystykę mocy maksymalnej nie mówiąc już o tym że nawet poszczególne modele mogą się różnić ze względu na modyfikacje w silniku.zefir - Nie 29 Kwi, 2012 dokladnie, tak jak mierza na Poznaniu przy 3k czy 3,5k RPM, gdzie np. Honda jest w miare cicha a pozniej na torze dziwia sie ze przy 9k RPM drze ryja az milo rundi - Nie 29 Kwi, 2012 Dzisiaj dostałem info , że na Rajdzie Mazowieckim będzie przeprowadzany pomiar wg. dokładnych wytycznych FIA , żeby już nie było problemów.kubek13 - Śro 02 Maj, 2012
Mick napisał/a:
[quote="GeKo" tylko po co? Nie o to w tym sporcie chodzi.
szkoda, że nie wszyscy potrafią to zrozumieć...
I tak jak w przypadku wieśka koła o innym ET zadecydowały o dyskwalifikacji[/quote]
Panowie, bo nie jestem w temacie . Wytłumaczcie mi jak dzieciakowi - kolo (sensu Ingram) został zdyskwalifikowany, bo użył felgi z innym ET ? A jaki wynik popełnił i jaki wpływ na to miała ta felga ? Bo raczej tylko pogorszyła wynik a nie przyczyniła się do jego poprawy.. ?Mick - Śro 02 Maj, 2012 samochód zgłoszony był w N-ce więc musiał się zgadzać rozstaw kół - a przez felgi z innym ET niż przewidział producent CLIO SPORT nie zgadzał się z homologacją samochodu rozstaw kół