To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

kubas - Pon 21 Mar, 2011

albo mają górne mocowania z regulacją :)
Yarko - Pon 21 Mar, 2011

kubas napisał/a:
albo mają górne mocowania z regulacją :)


własnie większość z nich nie ma takich wypasów, ale to bardzo dobry trop i generalnie górne mocowania mogą być rozwiązaniem problemu, dodatkowo przy regulowanych górnych mocowaniach dostajemy możliwość regulacji KWSZ, martwi mnie jedynie to, że uniballe mogą się niezbyt sprawdzać na polskich wertepach przy codziennej ekspolatacji

kaziu1985pn - Pon 21 Mar, 2011

na moje to w przypadku regulacji górnym mocowaniem to koło dojdzie bliżej amorka niż na regulowanym dole.
kubas - Pon 21 Mar, 2011

kaziu1985pn napisał/a:
na moje to w przypadku regulacji górnym mocowaniem to koło dojdzie bliżej amorka niż na regulowanym dole.


hah jakim sposobem ? W przypadku regulowanego górnego koło zawsze będzie w takiej samej pozycji w stosunku do amortyzatora :)

Yarko - Pon 21 Mar, 2011

kaziu1985pn napisał/a:
na moje to w przypadku regulacji górnym mocowaniem to koło dojdzie bliżej amorka niż na regulowanym dole.


przy regulacji górnym mocowaniem przemieszczasz kolumnę, więc nie zmienia się odległość pomiędzy kołem a amortyzatorem

kaziu1985pn - Pon 21 Mar, 2011

moje wyobrażenie przestrzenne mówi co innego ale niech wam będzie że górna krawędź nie dochodzi bliżej niż w przypadku regulacji dolnym mocowaniem :D
Yarko - Pon 21 Mar, 2011

kaziu1985pn napisał/a:
moje wyobrażenie przestrzenne mówi co innego ale niech wam będzie że górna krawędź nie dochodzi bliżej niż w przypadku regulacji dolnym mocowaniem :D


no nie niech nam będzie tylko tak jest. heh :wall:

kaziu1985pn - Pon 21 Mar, 2011

Yarko, aż sobie to rozrysowałem i nadal twierdze że niech wam będzie :D
Janusz - Pon 21 Mar, 2011

kaziu1985pn napisał/a:
moje wyobrażenie przestrzenne mówi co innego ale niech wam będzie że górna krawędź nie dochodzi bliżej niż w przypadku regulacji dolnym mocowaniem :D


kurde ziom.. przecież sprawa jest prosta, i Yarko CI dobrze mówi... zmieniasz wtedy kont całego mcphersona... natomiast nie zmieniasz kątów między zwrotnica a amorem...

kaziu1985pn - Pon 21 Mar, 2011

chwila to my mówimy o górnym mocowaniu całego amora czyli w kielichu robimy fasolkę czy o górnym mocowaniu zwrotnicy do amorka ?? bo jeśli to pierwsze to zwracam honor i pierwsze słyszę o takim rozwiązaniu :D
Janusz - Pon 21 Mar, 2011

kaziu1985pn napisał/a:
chwila to my mówimy o górnym mocowaniu całego amora czyli w kielichu robimy fasolkę czy o górnym mocowaniu zwrotnicy do amorka ?? bo jeśli to pierwsze to zwracam honor i pierwsze słyszę o takim rozwiązaniu :D


najpierw mówiliśmy o rozwiercaniu otworów przy zwrotnicy, potem zaczęli mówi o górnym mocowaniu amora :)

kaziu1985pn - Pon 21 Mar, 2011

a to źle zrozumiałem :D ale rozwiązanie z górnym mocowaniem zasługuje na miano jestem hardcorem :D
kubas - Pon 21 Mar, 2011

kaziu1985pn napisał/a:
a to źle zrozumiałem :D ale rozwiązanie z górnym mocowaniem zasługuje na miano jestem hardcorem :D


lol

http://moto.allegro.pl/k-...1439354421.html co w tym hardcorowego ?

M - Pon 21 Mar, 2011

kubas napisał/a:
kaziu1985pn napisał/a:
a to źle zrozumiałem :D ale rozwiązanie z górnym mocowaniem zasługuje na miano jestem hardcorem :D


lol

http://moto.allegro.pl/k-...1439354421.html co w tym hardcorowego ?

cena :D

Bonczek - Pon 21 Mar, 2011

Lepiej kupić replikę albo wiertarkom wzionść :faja:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group