Stf - Wto 09 Cze, 2009 tym osobom, które używały krojonyc ate, powyginały się one na seryjnych klockach. osobiście jeździłem na gładkich ate i usmażyłem na nich kilka zestawów i nic. nacinanych nie miałem - przekazuje tylko doświadczenia znajomych.Vlodarsky - Wto 09 Cze, 2009 ja chyba będe montował ATE tylko w takim razie...
Te co założyłem Kubie Brembo mnie zaskoczyły - Kuba jeździł spokojnie a one i tak się wygięły.Anonymous - Wto 09 Cze, 2009 W Golfie mam gładkie ATE, tarcza 288/25, klocek Ferrodo DS2000 + cały układ w oplocie. Auto hamuje dobrze dopiero po kilku kopnieciach. Tarcze mam chyba 3-ci rok już, oczywiscie auto rzadko jeździ, ale kilka razy latalem w zimie + zaliczony jeden rajd, jedno GSMP i tarcze nadal dają radę. Nie pogieły się. Pamiętam że kiedyś, tuż po załozeniu, na pierwszej przejażdżce rozgrzalem je do zupełnej czerwoności. Widok bezcenny. Ale nic, auto nadal hamowało, brak bicia. Od tamtej pory, mają fioletową poświatę, gdzieś czytałem że to zły objaw.. Tarcza nacinana z pewnością będzie bardziej narażona na deformacje. Brembo Max to akurat kiepska tarcza. Gięła się na potęgę. Wolalbym juz gładkie Brembo. ORO to inna liga bez dyskusji.GeKo - Wto 09 Cze, 2009
kubek13 napisał/a:
W Golfie mam gładkie ATE, tarcza 288/25, klocek Ferrodo DS2000 + cały układ w oplocie. Auto hamuje dobrze dopiero po kilku kopnieciach. Tarcze mam chyba 3-ci rok już, oczywiscie auto rzadko jeździ, ale kilka razy latalem w zimie + zaliczony jeden rajd, jedno GSMP i tarcze nadal dają radę. Nie pogieły się. Pamiętam że kiedyś, tuż po załozeniu, na pierwszej przejażdżce rozgrzalem je do zupełnej czerwoności. Widok bezcenny. Ale nic, auto nadal hamowało, brak bicia. Od tamtej pory, mają fioletową poświatę, gdzieś czytałem że to zły objaw.. Tarcza nacinana z pewnością będzie bardziej narażona na deformacje. Brembo Max to akurat kiepska tarcza. Gięła się na potęgę. Wolalbym juz gładkie Brembo. ORO to inna liga bez dyskusji.
True, true, true U mnie DS2000 w popzednim aucie miał tylko 1 hamowanie do światel kiepskie, a potem już ładnie, im cieplej ( w granicach rozsądku) tym lepiej.Anonymous - Wto 09 Cze, 2009 dobra wygląda na to, że dzisiaj będę miał wszystko , ale nadal się zastanawiam czy przeczekać chwilę ( do lipca ) i złożyć wszystko z przewodami goodridge czy jednak je sobie odpuścić... Greg - Wto 09 Cze, 2009 Ja kupiłem ATE Powerdisc do swojego zestwu Brembo, ale nadal czekają na lepsze czasy i montaż...Anonymous - Wto 09 Cze, 2009
Cytat:
zastanawiam czy przeczekać chwilę ( do lipca ) i złożyć wszystko z przewodami goodridge
Ja bym na Twoim miejscu poczekał(jeżeli Cie nie nagli brak hebli)i założył cały komplecik na raz. Toż to prawie jedna robota Wiekszą różnicę zauważysz po zamontowaniu oplotu niż nowych hamulców,które w Clio i tak są bardzo dobre.Anonymous - Wto 09 Cze, 2009 takie tam poglądowe foto
jednak poczekam jeszcze z wymianą na przewody przez ten czas jakiś płyn zakupie...GeKo - Wto 09 Cze, 2009 Co do płynu nie ma co przesadzać, pamiętaj że typowo wyczynowy płyn jest bardzo agresywny na przewody i szybko ciągnie wodę.Greg - Śro 10 Cze, 2009 Kup zwykłego Motula 5.1 i już. Anonymous - Śro 10 Cze, 2009 no i tak zrobię, przewody już w drodze, za tydzień powinny być, do tego motul 5.1 i będzie malinowo Jakarti - Czw 11 Cze, 2009
Vlodek napisał/a:
ja chyba będe montował ATE tylko w takim razie...
Te co założyłem Kubie Brembo mnie zaskoczyły - Kuba jeździł spokojnie a one i tak się wygięły.
heheh, zdarza sie.
nie bedziemy plakac
co do ATE to mialem je w punto prakytcznie 3 lata.. przejechalem na nich okolo 30 tysi w tym tor, snieg, deszcz, ulica i co najwazniejsze praga i masa zaliczonych dolow, kaluz i innego szajsu.
nic sie z nimi nie stalo..
z tarczami pracowal ferodo premier i dopiero na torze po kilkunastu okrazeniach odczuwalem lekkie oslabienie.. jednak zdazalo sie, ze sie "szklily" ale mala polerka i wszystko wracalo do normy.Greg - Pią 12 Cze, 2009 Andrzej 540 który upala pomarańczowe BMW (E30 chyba) ma Ate PowerDisc i Ferodo DS3000 i mówił, że jest mega - na Poznaniu upalał, Ułęż itd i wszystko jest cacy. Gośc mega ogarnia tak btw.martin.h - Pią 12 Cze, 2009 Tak apropo klocków z wyższej półki to polecam Carbone Lorraine. Cała czołówka w RSMP na nich jeździ. Jedynym minusem jest to, że najbardziej agresywne mieszanki potrafią swoim pyłem zniszczyć lakier na felgach i błotnikach Ciekawostką jest jeszcze to, że modele z serii R są użebrowane co pomaga w odprowadzeniu ciepła z zacisku -> http://sklep.4turbo.pl/pr...-zacisk-AP.html
Dystrybutorem na Polskę jest mikołowski XXL.Vlodarsky - Pią 12 Cze, 2009
Jakarti napisał/a:
heheh, zdarza sie.
nie bedziemy plakac
co do ATE to mialem je w punto prakytcznie 3 lata.. przejechalem na nich okolo 30 tysi w tym tor, snieg, deszcz, ulica i co najwazniejsze praga i masa zaliczonych dolow, kaluz i innego szajsu.
nic sie z nimi nie stalo..
z tarczami pracowal ferodo premier i dopiero na torze po kilkunastu okrazeniach odczuwalem lekkie oslabienie.. jednak zdazalo sie, ze sie "szklily" ale mala polerka i wszystko wracalo do normy.
jedno wiemy napewno... za wcześnie źle mówiłem o tych hamulcach.