To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

Janusz - Nie 20 Mar, 2011

Yarko napisał/a:
śruby magic camber do clio to koszt 100 zł, ja będę niedługo kupował to mogę zamówić i dla Ciebie


a nie 170?? nie potrzebuje tych śrub, zrobię sobie amatorkę rozwiert, ale na podkładki do tyłu bym reflektował:)

Yarko - Nie 20 Mar, 2011

Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
śruby magic camber do clio to koszt 100 zł, ja będę niedługo kupował to mogę zamówić i dla Ciebie


a nie 170?? nie potrzebuje tych śrub, zrobię sobie amatorkę rozwiert, ale na podkładki do tyłu bym reflektował:)


pytałem tydzień temu w ASKO i powiedzieli 100 zł więc po co tak rzeźbić ? 100 zł to nie pieniądz, nie ma sensu psuć amortyzatorów :/

Janusz - Nie 20 Mar, 2011

Yarko napisał/a:
100 zł to nie pieniądz, nie ma sensu psuć amortyzatorów :/


dla mnie pieniadz, poza tym już mam to zrobione :rotfl:

ponadto w motołspołcie przez duże Ł nikt nie stosuje śrub, a rozwierty.. masa panie, masa!! ;D ;D

kaziu1985pn - Nie 20 Mar, 2011

Yarko, co to za firma ta asko ??
Anonymous - Nie 20 Mar, 2011

oj Yarku nie czaisz bazy i nadbudowy-rozwiert amorków to klasyczne rodzime motorsportowe hardkorowe rozwiązanie-brat trytytytek i silver tejpa,a te śrubki to tak bananowym pedalstwem podjeżdzają..... :D
Janusz - Nie 20 Mar, 2011

rabarbar napisał/a:
oj Yarku nie czaisz bazy i nadbudowy-rozwiert amorków to klasyczne rodzime motorsportowe hardkorowe rozwiązanie-brat trytytytek i silver tejpa,a te śrubki to tak bananowym pedalstwem podjeżdzają..... :D


dokładnie ziom, jak ktoś jeździ po krzakach to robi rozwierty, natomiast jak ktoś robi polerki, gleby jeździ na zloty, robi sobie profi sesje na postoju to wtedy daje śrubki :D

kaziu1985pn - Nie 20 Mar, 2011

to pojechaliście teraz :D trytytki zondzom :D :D
Bonczek - Nie 20 Mar, 2011

ASKO to firma w wwie zajmująca się ustawianiem zawieszenia.
Anonymous - Nie 20 Mar, 2011

polski motołsport się na trtytytkach i silver tejpie trzyma

















zresztą moje bmw tez(tylko nie wiem jak odpadający szpachel trytytką przyłapać) :rotfl:

Janusz - Nie 20 Mar, 2011

ja to się jednak z rabarbarem rozumie, bez trytytek i taśmy z domu się nie ruszam, bez kondoma mogę wyjść.... ale bez trytytki ni huhu :rotfl:
bizon - Nie 20 Mar, 2011

rabarbar napisał/a:
(tylko nie wiem jak odpadający szpachel trytytką przyłapać) :rotfl:

rabi, jak ogarniesz daj znac, tylko nie wiem gdzie kupic tak duza trytytytke, zeby auto cale opasac ;D

kubas - Nie 20 Mar, 2011

bizon napisał/a:
rabarbar napisał/a:
(tylko nie wiem jak odpadający szpachel trytytką przyłapać) :rotfl:

rabi, jak ogarniesz daj znac, tylko nie wiem gdzie kupic tak duza trytytytke, zeby auto cale opasac ;D


widać że nie łączyłeś nigdy wielu trytytytek w jedną :D

bizon - Nie 20 Mar, 2011

kubas napisał/a:
widać że nie łączyłeś nigdy wielu trytytytek w jedną :D

gdzie mozna wykupic kurs? ;D

GeKo - Pon 21 Mar, 2011

Yarko, to chwila moment, a te śrubki z fasolami co mam w zawiasie K-teca ile na tym mogę ustawić negatywa? ja Camberów w takim razie nie potrzebuje?
Yarko - Pon 21 Mar, 2011

GeKo napisał/a:
Yarko, to chwila moment, a te śrubki z fasolami co mam w zawiasie K-teca ile na tym mogę ustawić negatywa? ja Camberów w takim razie nie potrzebuje?


ztcp max to około -1,30* czyli półtora stopnia, dalej zwrotnica blokuję się o obudowę amortyzatora, ale to musisz sprawdzić u siebie jak będzie

druga kwestia to mała ilość miejsca w nadkolach, nie wiem jaki jest ogólnie max camber jaki można ustawić, ale u mnie przy 16'stkach, koło w górnej części jest już bardzo blisko amortyzatora :/ a przecież i tak mam ET38,5 vs seria ET45

zastanawiam się jak w UK ustawiają po -3-4 stopnie z przodu, może rzeczywiście jest to możliwe przy innych obudowach amortyzatorów niż KTEC, sprawdzimy niedługo jak będzie z moim GAZ'em i zdam relację



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group