To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Tu się witamy...

M - Pon 25 Sie, 2008

VTEC? :D
Mick - Pon 25 Sie, 2008

VIT(ec)AM ;D
Vlodarsky - Pon 25 Sie, 2008

Ten silnik w C8 pali jak smok, nie jedzie i bierze olej. Tyle ode mnie w tym temacie. Mam nadzieje, że wprowadzisz coś dobrego na forum i uświadomisz mnie co jest takiego świetnego w serii EW że aż warto to wkładać do 205.

A co do Ciebie eM

:D

kubas - Pon 25 Sie, 2008

no wlasnie i jak drobne maja byc te mody zeby bylo 190 km ? mamy tutaj takiego jednego speca ktory moze sie wypowiedziec o modowaniu tego silnika... :)
Anonymous - Pon 25 Sie, 2008

a jest jakiś spec od F7P? Moze mi powie jak poprawić fabryke ciutkę :)
saxorulez - Pon 25 Sie, 2008

pug205gti,

rozumiem że wiesz że EW średnio pasuje do 205 w kwestii konstrukcji (łatwiej wsadzić TU)

a co do tego co potrzeba na 180MKM to tez jestem ciekaw co potrzeba aby tyle uzyskać. Tam wyjściowo jest 156KM?

saxorulez - Pon 25 Sie, 2008

Vyzn-R,

bad-i poprawił an 160KM z tego co wiem

PiTT - Pon 25 Sie, 2008

Vyzn-R napisał/a:
a jest jakiś spec od F7P? Moze mi powie jak poprawić fabryke ciutkę :)

ogólnie przerabiałem lekko temat, ale bez większych modów ciężko coś sensownego zdziałać
seryjny dolot jest bardzo dobry, więc montaż stożka wiąże się raczej ze spadkiem mocy, jedynie dzwięk jest mega i rekompensuje zamulenie przy większych temperaturach powietrza
wywalenie kata może przynieść 1-2KM jeśli oczywiście obecny jest już nieco przechodzony

KonradMK - Pon 25 Sie, 2008

Na forum R19 coś było o tym. Generalnie podstawowy mod to kute tłoki, korby, wieksze wtryski, nowe mapy i ostre wałki. W NA można podobno osiągnąć 170 kuca.
Anonymous - Pon 25 Sie, 2008

w kuciznę nie zamierzam sie bawić :) Taniej wychodzi sprzedać autko i kupić coś w serii szybszego ;) Zresztą na razie samochod jest zagazowany to i tak nie ma sensu robic pozadnych modów. Najpierw trzeba byłoby wywalić ten gaz albo chociaż dać sekwencję. Mi chodzi o delikatne poprawienie fabryki, dolot, wydech, ew delikanta obróbka głowicy i kanałów :) Czyli takie podstawowe pierdoły :) Nie wiem czy ten silniczek jest podatny na takie zmiany tak jak np. hondy gdzie wymiana dolotu i wydechu jest w stanie przynieść 10-20KM :) U mnie jakby przyniosło 10km to byłbym w pełni zadowolony :)
Misiek_lbn - Pon 25 Sie, 2008

Vyzn-R, za ile kupiłeś swoją :?:
czysta ciekawość :)

aha, u mnie po stożku k&n'a i cat backu magnexa zrobiło się 145 koni i 160 momentu, zawsze to wskazówka dla Ciebie ;)
głowica była też planowana bo miałem uszczelke wywaloną :)

Anonymous - Pon 25 Sie, 2008

no mniej wiecej w taka moc celuje, a dużo zebrałeś z tej głowicy?? bo się zastanawiam czy ten wzrost mocy to efekt planowania głowicy, czy wydechu i stożka. Bo ja po zrobienu swojej w DFie łoiłem pupska SC 1.1 xD . No i jaki ty masz silniczek? F7P 700 czy 704? :)
Vlodarsky - Wto 26 Sie, 2008

to jest 306 strona tematu :) jak mój Pedzio 306 :)
Bart - Śro 27 Sie, 2008

Vyzn-R napisał/a:
DFie łoiłem pupska SC 1.1 xD .


kierowcy tych sejów wiedzieli, że się ścigasz z nimi? ;D

Anonymous - Czw 28 Sie, 2008

tak :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group