To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Hamulce

Anonymous - Pon 18 Maj, 2009

Nie miało :P Generalne pytanie jest takie czy dźwignia z saxo vts, czy 106 ph2 na tarczach rozwiąże problem, czy podejdzie, czy jest może jakiś inny sposób?
lenny - Śro 03 Cze, 2009

guys - przyszedł czas na popracowanie nad hamulcami mojej Hani... (no offence Andriu:)
z tył wymieniam tarcze z klockami - tutaj seria bez 2 zdań...
z przodu mam tarcze taroxa G88 - i pytanie co do nich....

ostatnio mialem/mam ds performance - przez pierwsze 10000km troche piszczaly przy dohamowywaniach, co bylo lekko wpieniajace nie ukrywam...
mysle o klockach taroxa - mial ktoś i testowal???

moze jakies inne typy Panowie??

GeKo - Śro 03 Cze, 2009

lenny napisał/a:
ds performance - przez pierwsze 10000km troche piszczaly przy dohamowywaniach, co bylo lekko wpieniajace nie ukrywam...


A dla mnie to był cały fun że sobie heble popiskują jak w rajdóweczkach :D

lenny - Czw 04 Cze, 2009

:]
no dla mnie to nie był fan raczej...

no Panowie - jakie typy??
jakie doświadczenia??

Anonymous - Pią 05 Cze, 2009

ja będę niedługo testował taki setup :

Przód : ATE Powerdisc + Ferodo DS Performance
Tył : Speedmax + Ferodo Premier
płyn : tu mam dylemat, ale pewnie zdecyduje się na RBF

no jestem ciekawy jak to będzie pracowało... :hm:

GeKo - Pią 05 Cze, 2009

Yarko
Nie zapomnij o przewodach w stalowym oplocie, inaczej wszystko w PISdu :/
Ja jeżdzę na ATE + premiery i Motul 5.1. klocek daje radę, tarcza też a po grubym kółku na torze z lewą nogą pedał zaczyna wpadać nisko (jak na clio oczywiście)

Anonymous - Pią 05 Cze, 2009

GeKo napisał/a:
Yarko
Nie zapomnij o przewodach w stalowym oplocie, inaczej wszystko w PISdu :/
Ja jeżdzę na ATE + premiery i Motul 5.1. klocek daje radę, tarcza też a po grubym kółku na torze z lewą nogą pedał zaczyna wpadać nisko (jak na clio oczywiście)


aż tak kiepskie są seryjne przewody ?

w sumie trochę polatałem grubiej na już zużytych heblach i jakoś dawały rade, no ale tor to jest tor, dodatkowo lewa nóżka...

ile zapłaciłeś za przewody do siebie ? goodridge kupiłeś ?

GeKo - Pią 05 Cze, 2009

Właśnie nie kupiłem jeszcze przewodów :( ale to je uważam za najsłabsze ogniwo. Rok temu dzień przed torem założyłem nowe heble i płyn i po 2 kółkach padł mi hamulec, musiałem odpowietrzać żeby sie dało jakoś jechać dalej.
Seryjne po prostu puchną, za goodridge musisz liczyć około 350zł

Klocek mocniejszy ma sens jak będziesz upalał na sliku. A tarcza nacinana, hmmm ma dla mnie sens o dziwo w zimie. Gdy długo jedziemy bez hamowania po breji i syfie, i nagle musimy przyhamować, to wtedy reakcja jest dużo szybsza na hamulcu.
Aaa no i zajbiście wygląda :D

Anonymous - Pon 08 Cze, 2009

no to chyba sobie nie potestuje hebli w najbliższym czasie, w IC z powyższego zamówienia otrzymałem :
2x komplet klocków na tył i trzy tarcze na przód ###
po czym Panowie zaczęli tak odkręcać sprawę, że zamówili mi na przód zamiast DS Performance, Ferodo 4003 :crazy:

GeKo - Pon 08 Cze, 2009

WTF jak to 3 tarcze na przód? 3kpl?

Ferodo DS4003 to też fajny klocek. Chyba stoi ciut wyżej niż performance jeśli dobrze pamiętam a jeszcze nie jest to chamski agresywny DS3000

CHRZANEK - Pon 08 Cze, 2009

DS4003 to klocek wyczynowy - Geko trafnie go opisał.

Performance to świetny ale jednak uliczny klocek.

Ujmę to tak : DS4003 jest bardziej performancowy niż sam performance - czaisz ???

Anonymous - Wto 09 Cze, 2009

yeap

wiem, że 4003 to klocek sportowy, stoi wyżej od DS2500, nie potrzebuje takiego klocka, raz że przedział temperatur w jakich on pracuje zapewne nie nadaje się do krótkich tras po mieście ( do pracy mam 2km ), a poza tym sądze, że ATE mogły by nie udźwignać powagi sytuacji i się zwyczajnie przy nim pogiąć
PS: może ktoś ma jakieś doświadczenie z tym klockiem i chciałby się nim podzielić ?

dochodzi jeszcze jedna kwestia, mianowicie cena - 660 zł, za ten hajs mam DS Performance i przewody goodridge + zostaje troche złotych monet na płyn i czekolade z orzechami

Michał - Wto 09 Cze, 2009

pozzostaje ci 50 polskich fifti centów
Stf - Wto 09 Cze, 2009

nad tymi ATE Powerdisc zastanowiłbym się mocniej... tarcza wytrzymuje 10kkm i zaczyna się wyginać... znam co najmniej 2 osoby, które po 10kkm w vagach zaczęły na nie narzekać... - owszem hamują dobrze ale znacznie się deformują.

generalnie dobry hebel to podstawa ale Lenny w Twoim przypadku DS'y nie zaoferują nic więcej poza chociażby czerwonymi ebc. tarcze masz dobre i chyba nie upalasz non stop lewą nogą coby Ci się klocki paliły na co drugim skrzyżowaniu...

Anonymous - Wto 09 Cze, 2009

no ja własnie słyszałem o ATE dobre opinie, podobno poddają się dopiero przy klocku pokroju DS3000, a DS Performance znosza bez bólu, chętnie kupiłbym Brembo ORO, albo Max, ale nie jestem hardkorem, żeby na jedną tarcze 850 zł wydawać...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group