To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RPP] RPP 2012

Jacek - Śro 25 Kwi, 2012

GeKo napisał/a:
myśle ze trzymanie ręki na dzwigni zmiany biegów przez pół OSu lub na ręcznym.

i sztrykowanie jak taryfiarz skręcający z z podgórnej w dół na piłsudskiego

Przem_106 - Śro 25 Kwi, 2012

Chodzi głownie o drugą część i to spadanie. Kierownik większość zakrętow idzie jedną ręką, a te które idzie dwoma,wiesza się na kierze jakby skręcał autobusem
Bonczek - Śro 25 Kwi, 2012

A jak jego wynik?
Bad-i - Śro 25 Kwi, 2012

Czepiacie sie, gość na spadaniach idzie jak Kubica
qbus - Śro 25 Kwi, 2012

I już ostatni filmik od nas, taka krotka kompilacja z onboardów:


I jeszcze wypowiedz najszybszego zawodnika rajdu:
Cytat:
Jak się niestety później okazało, dzięki życzliwej wiedzy lokalnych serwisantów zostaliśmy wykluczeni z rajdu za posiadanie seryjnego (notabene nigdy nie odkręcanego od nowości) koła zamachowego montowanego przez fabrykę Hondy w Europie do modelu Civica Type-R EP3 po liftingu. W tym miejscu chcieliśmy bardzo podziękować, ponieważ jesteśmy bogatsi w wiedzę, że seryjne auto i jego seryjne elementy nie zawsze są zgodne z europejską homologacją gr. N (chyba że zależy to od uzyskanego wyniku...). Po BK-2 wiemy również, że nasze seryjne zaciski posiadają seryjne tłoczki hamulcowe a seryjne stabilizatory pozostają wciąż seryjne. Nikt nie ośmielił się nam wyciąć niczego ze środka drzwi, a przepustnica jak i cały układ dolotowy również nie zostały podmienione i jednak nadal są seryjne. Ścianki i wymiary wydechu mieszczą się również w wymiarach o których mówi homologacja. Co ciekawe, wysokość zawieszenia także jest w porządku!

rundi - Śro 25 Kwi, 2012

GeKo napisał/a:
Czyli? 9sek do paki ? inna sprawa że 100 na granicy 3-4 biegu wg tego co pokazuje GPS.

Tomek znasz już wynik clio z rolek?


Jakieś dziwne 198 ale wg. subiektywnych odczuć jedzie dokładnie tak samo jak wtedy kiedy miało niecałe 170 w 2010 roku. Będzie po Mazowieckim jechała na inną hamownię i zobaczymy co wtedy robić.

GeKo - Śro 25 Kwi, 2012

Ładne wnętrze :rotfl:
GeKo - Śro 25 Kwi, 2012

rundi napisał/a:
Jakieś dziwne 198

tzn.? Ja tam słyszałem dawno temu że tam właśnie tyle było wcześniej, ale to plotki :rotfl:

106 - Śro 25 Kwi, 2012

qbus napisał/a:
I jeszcze wypowiedz najszybszego zawodnika rajdu:
Cytat:
Jak się niestety później okazało, dzięki życzliwej wiedzy lokalnych serwisantów zostaliśmy wykluczeni z rajdu za posiadanie seryjnego (notabene nigdy nie odkręcanego od nowości) koła zamachowego montowanego przez fabrykę Hondy w

nie on pierwszy i ostatni - tak tez przeciez bylo z felgami wieska ingrama na wisle'10

geko - dziwne ... w sensie ze fale dunaju... imho bedzie SA bedzie ladny wykres

GeKo - Śro 25 Kwi, 2012

Jak duze te fale, bo cliówki generalnie na momencie mają spore fale, ktoś to stroił na seryjnym kompie?
106 - Śro 25 Kwi, 2012

nie widzialem wykresu ... tyle co rozmawialem z Radkiem.
te 198 to i tak fajny wynik jak na clio i magiczna bariere 200KM.

GeKo - Śro 25 Kwi, 2012

Da się spokojnie tyle zrobić w Nce :]
106 - Śro 25 Kwi, 2012

tak, tylko wazne z jakim przebiegiem. zeby nie bylo to w peaku, z kiepskim momentem
i dla samego wykresu. freeman na mniej wiecej Nkowych gratach tych 200 nie osiagnal.

kornickiego Nka na silniku z francji ma te 200KM. paleja "strzelajace" clio ma kolo 210.

GeKo - Śro 25 Kwi, 2012

106 napisał/a:
freeman na mniej wiecej Nkowych gratach tych 200 nie osiagnal.

Bo Free miał jakieś 25% kompletu Nkowych gratów, a one tylko w komplecie zgrane razem dają wynik.
1 Nkowy wałek nic nie wnosi.

Clio Po dzikowe i po Jackowe miało 191KM i prawie 220Nm z tego 200Nm od 4500obr, a bylo na seryjnych wałkach. Jedyna różnica to brak kata.

Vlodarsky - Śro 25 Kwi, 2012

106 napisał/a:
nie on pierwszy i ostatni - tak tez przeciez bylo z felgami wieska ingrama na wisle'10


Byłem tam wtedy - a nie okazało się, że to jednak nie były fele od Clio ? ten niebieski tak ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group