k-mart - Sob 30 Wrz, 2006 ja nadal sie nie zdecydowalem co do hamulcow Czy zakladac jakas nacinana / wiercona tarcze tarox'a i klocek mocny czy poprostu zapodac serie tarcze+zacisk+klocek ze sport'a :566:pcs - Sob 30 Wrz, 2006 Ja dam maly update, jednak nie polecam klockow Tarox - bardzo drogie i jeden mi sie rozdwoil.
Wrocilem do zwyklych klockow i na razie nie narzekam, ciekawe tylko co bedzie sie dzialo na torze.Peter - Sob 30 Wrz, 2006 spoko.dzieki Panowie. juz to zalatwilem.wrzucilem ferodo premier bo nie mieli dsow.przy okazji okazalo sie ze tarcze tez trzeba wymienic ;| no i musialem kupic tarcze, wzialem brembo.Loko - Sob 30 Wrz, 2006 Nie wspominam dobrze takiego zestawu, jezdziłem na takim w fordzie i tarcze się pokrzywiły, a potem klocki się zeszkliły.Dariano - Nie 01 Paź, 2006 Mam pytanie czy klocki sie szklą od chujo.wych tarcz??dzik - Nie 01 Paź, 2006
k-mart napisał/a:
ja nadal sie nie zdecydowalem co do hamulcow Czy zakladac jakas nacinana / wiercona tarcze tarox'a i klocek mocny czy poprostu zapodac serie tarcze+zacisk+klocek ze sport'a :566:
Seria sporta bedzie dzialac lepiej niz kombinacje na tarczach i klockach.Loko - Nie 01 Paź, 2006
Dariano napisał/a:
Mam pytanie czy klocki sie szklą od chujo.wych tarcz??
To trudne pytanie , generalnie klocki szkla się od przegrzania, jak je porządnie przytopisz to ich powierzchnia staje się twardsza i znacznie gorzej to hamuje.
Wieć chyba można by zaryzykować stwierdzenie, ze jak tarcza jest do dupy i mocno się nagrzewa to prędzej zeszkli klocki.
Ale raczej w większej mieże zależy to od odporności klocka.Michał - Nie 01 Paź, 2006 Juz przerabialem temat.
Brembo nie sa hu... tylko musisz uwazac zeby ich nie zalewac woda ( kaluze ) jak sa rozgrzane .Loko - Nie 01 Paź, 2006 U mnie to co pisałem o brembo było bez zalewania wodą, bo mój mechanik uprzedził mnie o tym wcześniej, że brembosy lubią się pogiąć, wiec auto jezdziło bardzo ostrożnie jeśli chodzi o kałuże.
Tak jak pisałem kiedyś przy ostrym hamowaniu tak powiedzmy 140- 60 hamulce wogóle przestawały działać i pod koniec zostawał tylko strach w oczach. Nagrzewały się tak, że aż wyły.Peter - Nie 01 Paź, 2006 e tam.nie bede omijal zadnych kaluzy.jak sie pognie to sie pognie.wtedy przyniose im pokazac jaki to syf.poki co rozgrzewam zestaw.pcs - Nie 01 Paź, 2006 kazda tarcza sie troche wygnie na kaluzy/ myjni przeciez, tyle ze prostuje sie ja rowni prosto 2 ostrzejszymi hamowaniami.Loko - Nie 01 Paź, 2006 Tyle ze w przypadku tarcz brembo s to wyginanie jest nieco mocnijsze, i nie chodzi tu o "normalną" jazde po kałużach, tylko przykładowo dwa trzy mocne hamowania i potem wpadniecie w kałuze. No i potem bicie na kierownicy jest nieprzyjeme, niepewnie się hamuje.Peter - Nie 01 Paź, 2006 yo yo yo
dzis jechalem do wawy i bylo duzo mocnych hamowan. hample byly dobrze rozgrzane a pozniej dostaly prysznic z miejskich kaluz. kto mieszka w wawie ten wie ile jest wody dzisiejszego dnia na ulicach.doly wypelnione woda.
poki co wszystko jest ok k-mart - Pon 02 Paź, 2006
dzik napisał/a:
k-mart napisał/a:
ja nadal sie nie zdecydowalem co do hamulcow Czy zakladac jakas nacinana / wiercona tarcze tarox'a i klocek mocny czy poprostu zapodac serie tarcze+zacisk+klocek ze sport'a :566:
Seria sporta bedzie dzialac lepiej niz kombinacje na tarczach i klockach.
Tez tak wlasnie mysle bo tarcza w sport'cie jest wieksza niz nacinany tarox dedykowany do williego, no i dochodzi wiekszy zacisk
dzieki za porade, sproboje to zaadaptowac
Ktoregos dnia zrobie pomiary srub przy zaciskach w sportcie czy takie jak w moim clio IBad-i - Czw 05 Paź, 2006 k-mart, najlepiej zalozyc takiej wielkosci jak od sporta ale nawiercane - podobno rewelacja