To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - s16 vs civic IVT vs CRX DOHC cośtam

Anonymous - Pon 22 Lut, 2010


Janusz - Pon 22 Lut, 2010

p106rallye napisał/a:
Obrazek[url=http://img404.images...add.gif]Obrazek[/URL]


a heno gdzie??

Cartoon - Pon 22 Lut, 2010

pit napisał/a:
Podekscytował się chłop trochę i już ...

Janusz napisał/a:
czyli innymi słowy jeden hój czy kupisz hondę czy francuza :)


dlatego kupuje sie TDI (z czerwonym DI) i masz święty spokój :D Tanie mody i jak masz 100 koni to pali 6, jak masz 300 pali 6 i jak masz 500 też pali 6 :D Nigdy się nie psuje, nie trzeba wymieniać oleju itd. same pozytywy normalnie :O


I ciągnie od dołu... :D

Anonymous - Pon 22 Lut, 2010



michool_vt - Pon 22 Lut, 2010

pit sorry ale w hundach jest wielowachacz z tyłu, wiec zaloze sie, ze pierwsza lepsza partie w lesie, na wyrypie, taka seryjna hąda z 92roku przejdzie szybciej niz Ty 106tka :] ot co :D
KarQ - Pon 22 Lut, 2010

Kubas, już mam stabi jak i heble :)

PIT, Honda może mieć 140km ale dostanie od 120 Puga bo ma długie przełożenia. Dlatego podstawową modyfikacją w Hondach jest montaż hybrydy, który mnie w końcu czeka :]

BTW, wiem o czym mówicie (zachowanie hundziarzy), ale nie pijcie do nas (mnie i eMa) bo ja mam szczerze w dupie, że to civic i nie uważam go za przesamochód.

Kupiłem go ze względu na poczynione modyfikacje oraz niezawodność.

bizon - Pon 22 Lut, 2010

KarQ napisał/a:
ale nie pijcie do nas (mnie i eMa)

do mnie mozecie pic, byle jakas dobra wodeczke ;D

M - Pon 22 Lut, 2010

Oj chłopczyki,
niektorzy jeszcze cały czas są pełni uprzedzeń i zabobonów.

Kubas - mojego czasu 2007 z lublina nie bierz pod uwage bo to byl przejazd bardziej dla jaj niz dlaczego kolwiek innego - nie było tu szans na nic na tym setupie. Lubie żaglówki, chcialem sie poczuc jak na falach znowu.

Każdy hatch ma swoje plusy i minusy i moge o nich się rozpisać bardziej niz wskazywac kto ma kompleksy vteca a kto idąć do samochodu nie wie czy dzisiaj auto czy auto-bus.

Seryjne saxo vts/ 106 jest super na dziendobry, wkladasz opone i latasz i jest git.
Zeby zwiekszyć moc znacznie i nadlubac elektronike musisz troszke zainwestowac
Reszta super.

Seryjny cif eg 1.5 90 koni po swapie generalnie fajnie przyspiesza i brzmi.
Trzeba do niego zalozyc hamulec,zawiasik jakis dobry,stabi, zrboi wydech etc - troszke roboty jest i monet. W zamian mamy piekny output z silnika 100,107 koni z litra na dziendobry. Do tego masę gratów,kolektorow,dolotow opcji w kalejdoskopie. Do tego dostajemy banalne ecu ktore przerobi sobie chlopak z technikum + darmowy soft.
Nie jest trudno zrobić 185koni ale są też tacy którzy wpakowali duzo kasy w te silniki i gówno zyskali. Wiec wszystko z głową.

Nie rozumiem też po co rozsądzać co jest lepsze co gorsze - tak jakby była na to odpowiedź. Nie ma jej. Tak naprawde wszystko co jest - jest w tabelach które tak gorliwie i sumiennie uzupełnia Loko po każdym naszym spotkaniu na asfaltowych zawijasach.

Wyznacznikiem też niczego jest ściganie się spod świateł - można równie dobrze pojechać na hamownie.

Bardzo proszę o nie pisanie/sugerowania ze czyjaś pasja/hobby jest gorsze czy lepsze od waszej, takie coś wieje ch.ujem strasznie.

kubas - Pon 22 Lut, 2010

No i o to kurde mi chodzi eM :) Wiesz że mam respekt dla twojej Hondy i uważam że bardzo fajnie skręca i dokonałeś bardzo racjonalnych modyfikacji o !
pit - Pon 22 Lut, 2010

michool_vt napisał/a:
pit sorry ale w hundach jest wielowachacz z tyłu, wiec zaloze sie, ze pierwsza lepsza partie w lesie, na wyrypie, taka seryjna hąda z 92roku przejdzie szybciej niz Ty 106tka :] ot co :D


No podobno to hi-tec ja tak nie uważam, delikatny szajs.

KarQ napisał/a:

PIT, Honda może mieć 140km ale dostanie od 120 Puga bo ma długie przełożenia. Dlatego podstawową modyfikacją w Hondach jest montaż hybrydy, który mnie w końcu czeka :]


Biorąc pod uwagę ilość modów które trzeba wykonać w hondzie (mówie tu o 1.6 dohc, sohc) żeby dorównała pugowi po dolocie i wydechu mnie przeraża. Do to tego nie mam kombinatoryki w pugu (przynajmniej na podstwawowym etapie) wsio jest p&p.

eM napisał/a:
. Do tego masę gratów,kolektorow,dolotow opcji w kalejdoskopie. Do tego dostajemy banalne ecu ktore przerobi sobie chlopak z technikum + darmowy soft.
Nie jest trudno zrobić 185koni ale są też tacy którzy wpakowali duzo kasy w te silniki i gówno zyskali. Wiec wszystko z głową.


no i to jest mega plus, wszystko za grosze i w pip tego

eM napisał/a:

Wyznacznikiem też niczego jest ściganie się spod świateł - można równie dobrze pojechać na hamownie.


Tu się nie zgodzę, street raczej pokazuje co ile warte, naprzód oczywiście. A na hamowniach różne bajki widziałem.
Nie chce udowadniać racji, poprostu weryfikuje informacje.

Złym wizerunkiem hondy również jest to że 70% to niejadące druciarstwo na 3calowych wydechach.

PiTT - Pon 22 Lut, 2010

pit napisał/a:

Tu się nie zgodzę, street raczej pokazuje co ile warte, naprzód oczywiście.

ale co na przód napęd tylko bo nie czaje chyba :>

M - Pon 22 Lut, 2010

Zapraszamy na najblizszy trackday PiT
zobaczymy ile twoje jest warte.

kubas - Pon 22 Lut, 2010

FIGHT ! :D
TomsoN - Pon 22 Lut, 2010

Lepiej zamiast się spinać kto ma większego pograjcie sobie w cs'a ;)
Ale król jest tylko jeden :D

Wszystko ma swoje plusy jak i minusy, nie powinno się skreślać żadnej marki, co najwyżej konkretny model :) bo każdy ma/miał w swojej ofercie coś takiego, że większości z nas by zafurczał.
A tak w ogóle kto jest szybszy - who cares, to ma chyba nam(właścicielowi) sprawiać masę radochy ;)
Zawsze znajdzie się lepszy.

KarQ - Pon 22 Lut, 2010

pit napisał/a:
Biorąc pod uwagę ilość modów które trzeba wykonać w hondzie (mówie tu o 1.6 dohc, sohc) żeby dorównała pugowi po dolocie i wydechu mnie przeraża. Do to tego nie mam kombinatoryki w pugu (przynajmniej na podstwawowym etapie) wsio jest p&p.


Dałeś popis. D16Z6 (starszy model silnika niż mój) + CAI + 4-2-1 + 2,25 na dwóch przelotach 140km. U mnie po remapie wyszło 145km/150Nm.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group