To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - GTI vs reszta Świata

martin.h - Śro 14 Paź, 2009

rabarbar napisał/a:
a jak to jest z tym podtrzymaniem-faktycznie turbo tak szybko mowi pa pa


Nie tylko turbo, ale i zawory dostają w dupę.

martin.h - Śro 14 Paź, 2009

...
Bart - Śro 14 Paź, 2009

aha
Maciusiowy - Czw 15 Paź, 2009

yhy
ps - Czw 15 Paź, 2009

martin.h napisał/a:
...


slyszalem, ze odchodzi sie od tego rozwiazania...

Anonymous - Czw 15 Paź, 2009

plotki
.... daje 42,4589 sek na kilometrze

PiTT - Wto 03 Lis, 2009

ciekawa sytuacja
wracałem sobie spokojnie do domu i nagle z prawej strony przemknęło pomarańczowe, nowe S3
:>
następne światła, 3 pasy
ustawiam się na prawy bo tylko 1 auto przede mną
za mną dojeżdża S3
ruszam i wbijam się na środkowy, opór
S3 robi dokładnie to samo... tyle że się do mnie nawet nie zbilża, w lusterku widzę że się nawet znacząco oddala o_O
albo S3 nie ścigało się (mimo wcześniejszej agresywnej jazdy), albo ktoś nie ogarniał auta :>

Gaydek - Wto 03 Lis, 2009

A może to nie było S3? :)
PiTT - Wto 03 Lis, 2009

Gaydek napisał/a:
A może to nie było S3? :)

na 100% było

zresztą parkuje w mojej okolicy i już klika razy widziałem

hmm, chyba z tymi osiągami to nieco przesadzili, 5.6 sek do 100? o_O
2.0 T

* Silnik - Rzędowy 4-cylindrowy, benzynowy
* Skrzynia biegów - Ręczna 6-biegowa
* Moc silnika – 265 KM przy 6000 obr. /min
* Maks. moment obr. - 350 Nm przy 2500-5000 obr./ min
* Prędkość maks. - 250 km/h
* Przyspieszenie 0-100 km/h – 5,6 s.
* Średnie zużycie paliwa – 9,1 l/100km
* Długość - 4,21 m
* Szerokość - 1,96 m
* Średni poziom emisji CO2 - 217 g/km
* Rozstaw osi - 257,8 cm
* Zbiornik paliwa - 55 l
* Poj. bagażnika - 350/ 1100 l
* Zawieszenie przód - kolumny MacPhersona
* Zawieszenie tył - wielowahaczowe
* Opony - 225/40 R18
* Masa własna - ok. 1370 kg

saxorulez - Śro 04 Lis, 2009

j asaxofonem do końca 3 biegu byłem przed takim S3 a potem mnie dochodziło także chyba mają kierowcy problem z ruszaniem szybko tymi autami
M - Śro 04 Lis, 2009

nie Łuki, po prostu w turbo masz na wysokich biegach po odliczeniu strat wyższa moc niz w 1.6NA.
Bad-i - Śro 04 Lis, 2009

jak sie haldex nie załączył to chooy :]
ade - Śro 04 Lis, 2009

PiTT napisał/a:
Gaydek napisał/a:
A może to nie było S3? :)

na 100% było
Obrazek
zresztą parkuje w mojej okolicy i już klika razy widziałem

hmm, chyba z tymi osiągami to nieco przesadzili, 5.6 sek do 100? o_O
2.0 T

* Silnik - Rzędowy 4-cylindrowy, benzynowy
* Skrzynia biegów - Ręczna 6-biegowa
* Moc silnika – 265 KM przy 6000 obr. /min
* Maks. moment obr. - 350 Nm przy 2500-5000 obr./ min
* Prędkość maks. - 250 km/h
* Przyspieszenie 0-100 km/h – 5,6 s.
* Średnie zużycie paliwa – 9,1 l/100km
* Długość - 4,21 m
* Szerokość - 1,96 m
* Średni poziom emisji CO2 - 217 g/km
* Rozstaw osi - 257,8 cm
* Zbiornik paliwa - 55 l
* Poj. bagażnika - 350/ 1100 l
* Zawieszenie przód - kolumny MacPhersona
* Zawieszenie tył - wielowahaczowe
* Opony - 225/40 R18
* Masa własna - ok. 1370 kg


dobry start ma s3 wiec czas realny;]

of golfa ciezsza przy podobnej mocy wiec nie dogonil Cie:d

a ogolnie fest szybkie sa te 2.0 tfsi, wypasiony silnik, jestem sklonnny stwierdzic, ze najlepsze 2,0 turbo, poza evoX

martin.h - Śro 04 Lis, 2009

ade napisał/a:
jestem sklonnny stwierdzic, ze najlepsze 2,0 turbo, poza evoX


;D

PiTT - Śro 04 Lis, 2009

ade napisał/a:

a ogolnie fest szybkie sa te 2.0 tfsi, wypasiony silnik, jestem sklonnny stwierdzic, ze najlepsze 2,0 turbo, poza evoX

poza jedną wadą fabryczną jest naprawdę spoko
po jakiś 30-40 tyś. przeciera się popychacz pompy paliwa, ale wystarczy pamiętać żeby go wymieniać na czas to nic się nie stanie
sam popychacz kosztuje ok 120zł. :)
koszt naprawy po całkowitym uszkodzeniu idzie już w tysiące
ja sobie teraz wymieniłem zapobiegawczo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group