Marek, kurcze prosze napisz cos sensownego o testach, sam wiesz ze ten magazyn mega ogarnia, niemiecka precyzja vs. angielskia intuicja. Horst von Saurma cos tam chyba ogarnia....
Ok.
Evo wyj.ebało wszystko,proste,nic dodać,nic ująć. Poza tym:jazda po śniegu...
Te S4 i inne wynalazki mogą sobie od razu na autostradę wysłać. Magazyn ogarnia,ale wyścigowo. O jeździe po śniegu to oni na pewno nie mają pojęcia. Z resztą von Sauma i cała reszta to masoneria i żydzi. Sti ostatnie? Jazda po śniegu w awd to ciut więcej niż ładne dohamowanie przy pomocy absu i dodanie gazu,aż wyłączony esp(ale nadal czujny) pozwoli. Więc jeśli ktoś twierdzi, że Sti jest na białym wolniejsze od tej koalicji torsenno-haldexowej to chyba musi przejść szkolenie u Chrzanka. I to ku.rwa długie szkolenie...
Całkowity brak kompretencji i umiejętności, tak podsumuję ten test. Choć sam magazyn, jest ok, to widać, że w zimie powinni w hali na gokartach jeździć, a nie ryzykować swoim niemieckim żywotem na ACHTUNG śliskiej drodze z wyłączonym(Helmut! Was ist los! Ich habe keine Kontrolle uber das fahrzeug!!!) ESP.
Może być Kej? Jak za dawnych czasów ?k-mart - Wto 24 Lut, 2009 Szkoda ziom, szkoda.
10.miejsce: http://en.wikipedia.org/w...stest_lap_times
nie ma tragedii jak na redaktora gazety jezdzacego na esp Marek23 - Wto 24 Lut, 2009 Koenigsegiem to średni czas ... On tam mieszka na tym torze, więc nie ma się co jarać. Poza tym pisałem, że na suchym torze bardzo ogarniają. Ale na śniegu to inna bajka.
Z resztą Kimmi się o tym nie dawno przekonał...k-mart - Nie 01 Mar, 2009 Przegladajac magazyn zauwazylem ze zapomnialem dodac jedna kategorie testu, slalom
Slalom 18-metrowy (slupki co 18m na dystansie 360m -> srednia predkosc)
1. Insignia 41,3kmh
2. Evo X 40,9kmh
3. 335i xDrive 40,8kmh
4. TTS 40,5kmh
5. B3 Biturbo 40,2kmh
6. S4 39,5kmh
7. WRX STi 39,2kmh
martin.h - Nie 01 Mar, 2009 Mam nadzieję, że nasi kierowcy z eNki czytali ten artykuł i wkońcu zrozumią, że są lepsze wozy od Evo i STI.Bart - Nie 01 Mar, 2009 hehe, insignia leje wszystko - wrxy, evo, s4, 335ix mi - Pon 02 Mar, 2009 dobry haldex i tyle!Marek23 - Pon 02 Mar, 2009
Cytat:
Przegladajac magazyn zauwazylem ze zapomnialem dodac jedna kategorie testu, slalom
Slalom 18-metrowy (slupki co 18m na dystansie 360m -> srednia predkosc)
1. Insignia 41,3kmh
2. Evo X 40,9kmh
3. 335i xDrive 40,8kmh
4. TTS 40,5kmh
5. B3 Biturbo 40,2kmh
6. S4 39,5kmh
7. WRX STi 39,2kmh
Bad-i - Nie 08 Mar, 2009 totalny debilizm, wlasnie na DSF (tak to nie pomylka) byl test insigni i ocenili ja wyjatkowo brutalnie. Wedlug testu Vectra byla lepsza !!!!
p.s. swoja droga mam pytanie, bardzo czesto widze zwykle vectry GTS ze znaczkiem OPC na bocznej listwie - WTH is that, leje je nawet laguna bez problemuNiemy - Nie 08 Mar, 2009
Bad-i napisał/a:
p.s. swoja droga mam pytanie, bardzo czesto widze zwykle vectry GTS ze znaczkiem OPC na bocznej listwie - WTH is that, leje je nawet laguna bez problemu
tez to zauwazylem, tylko ze to sa OPC lineBad-i - Nie 08 Mar, 2009 no to juz wszystko jasne, a ja sie zastanawialem skad tyle ich sie wzielo. Ale lejesz je normalnie jak vectrą coopera S M - Nie 08 Mar, 2009
Bad-i napisał/a:
totalny debilizm, wlasnie na DSF (tak to nie pomylka) byl test insigni i ocenili ja wyjatkowo brutalnie. Wedlug testu Vectra byla lepsza !!!!
Taaaa a o czym jest ten temat.
Obiektywni Niemcy.... LOL
Mam nadzieje ze im kiedyś jeszcze dopie....myade - Nie 08 Mar, 2009 insignia ma akurat wypasionego haldexa:D jest w stanie przekazac caly moment na jedno z tylnych kol, co akurat w slalomie dosc przydatne bedzie...
jezdzilem aktualnym sti, i to auto jest mega ociezale... nie wiem jak reszta aut bo nimi nie jezdzilem... ale wsumie nie widze w tym nic dziwnego, ze sti dostaje baty...Marek23 - Nie 08 Mar, 2009
ade napisał/a:
jezdzilem aktualnym sti, i to auto jest mega ociezale... nie wiem jak reszta aut bo nimi nie jezdzilem... ale wsumie nie widze w tym nic dziwnego, ze sti dostaje baty...