1.4 w CIIphI mialem i na cywilne standardy to doskonaly silnik.pcs - Czw 08 Sty, 2009 chipy a na ok 125km/ 205 nm i to powinno robic 9-9.5 do 100 i vmax 195kmh. Na warm hatcha by sie moze lapalo ale zawias to raczej malo sportowy.Michał - Czw 08 Sty, 2009 saxo miało 118 koni i było mega typowym hh wiec o co wam chodzi ??mi - Czw 08 Sty, 2009 o kg?Michał - Czw 08 Sty, 2009 poyebało mi sie
ide wsadzić głowe w pisuarFreeMan - Czw 08 Sty, 2009
mi napisał/a:
o kg?
1100kg !!pcs - Czw 08 Sty, 2009 czyli biorac pod uwage duzo NM w calym zakresie n aprostej po czipsie bedzie jechac podobnie do C2 vts, ktory wazy 1050 kg chyba. A jak tam z hamulcem? - u mojego brat w clio II 1.6 16v sa 4 tarcze i hamuje przekozacko, smiem twierdzic ze jak sport.mi - Czw 08 Sty, 2009 saxo ma 125km/t, twardszy zawias, głębsze fotele...
C2 ma tylko 115km/t, ale próbuje nadrabiać prowadzeniem i takie tam...
...a clio mając nawet 100km/t i podstawowy zawias nie będzie hothatchem nawet gdyby bardzo chciało, życie.Vlodarsky - Czw 08 Sty, 2009
mi napisał/a:
saxo ma 125km/t, twardszy zawias, głębsze fotele...
C2 ma tylko 115km/t, ale próbuje nadrabiać prowadzeniem i takie tam...
...a clio mając nawet 100km/t i podstawowy zawias nie będzie hothatchem nawet gdyby bardzo chciało, życie.
masz rację mi nox - Czw 08 Sty, 2009 mi podał stosunek mocy do wagi a nie moc auta !Vlodarsky - Czw 08 Sty, 2009 i co z tego ? nox - Czw 08 Sty, 2009 bo mówisz że nie prawda Vlodarsky - Czw 08 Sty, 2009 pokaż mi na to dowód...
Anonymous - Czw 08 Sty, 2009 czip zrobić to pikuś , gorzej z zawiasem , hamulcami , żeby coś fotel trzymał i takie tam dodatki typu znaczek i zaraz wyjdzie kilka tysi na tjuning
moim zdaniem kup używanego yts 9sek ma i nic nie będziesz kombinował mi - Czw 08 Sty, 2009