ehh dupa cycki z tą robotą coś czuje... caly czas ogarniam czy silnik swapowac czy sprzedawac saxofona i szukac nowego
szkoda ze nikt od nas tego nie robil:/
w najlepszym ukladzie byloby dopasc silnik po 2000roku z wiazka i wszelakimi manelami na jednej kosci i pieknie go spasowac bo jak widze najmniej problemu bedziemartin.h - Wto 01 Gru, 2009 kaco_d, a nie lepiej pogrzebać w ósemce? Masz 100 koni, więc śmiało można 120 uzyskać, podobnym, a może i niższym kosztem niż swap na 16V.strick - Wto 01 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
kaco_d, a nie lepiej pogrzebać w ósemce? Masz 100 koni, więc śmiało można 120 uzyskać, podobnym, a może i niższym kosztem niż swap na 16V.
Tak, ale swapujac 8v i delikatne mody, to masz juz 130km, a w 8v ile bedzie?kaco_d - Wto 01 Gru, 2009 caly czas sie zastanawiam...zbieram info co i jak biore pod uwage wszystkie za i przeciw.
Najlepiej to byloby sie przejechac taka 8v porobioną na 120koni, no a furacz byloby dobrze gdyby dalo rade nim jezdzic na codzien a nie bedzie łykał ponad 10pb
juz jedno saxo 8v mialem zgrzebane teraz nim jezdzi ktos z forum ile koniuf mialo to nie wiem napewno wiecej niz seria hehe i bralo duuuzo wiecej zupy niz seria a nie jechalo jak np 16v
co proponujesz?strick - Wto 01 Gru, 2009
kaco_d napisał/a:
juz jedno saxo 8v mialem zgrzebane teraz nim jezdzi ktos z forum
Kto?kaco_d - Wto 01 Gru, 2009 nieznajomy o nicku itr 911 czy cussaxorulez - Śro 02 Gru, 2009 kaco_d,
a Ty myślisz że 16v to ile pali jak się katuje?? Argument o paliwie jest z dupy w przypadku HOT HATCHa. Jeśli jest to dla Ciebie problemem to polecam downgrade do wersji 1.4 8v on pali jeszcze mniej.Vlodarsky - Śro 02 Gru, 2009
saxorulez napisał/a:
Jeśli jest to dla Ciebie problemem to polecam downgrade do wersji 1.4 8v on pali jeszcze mniej.
_________________
tylko TUD3 !!!!!!!!martin.h - Śro 02 Gru, 2009
kaco_d napisał/a:
co proponujesz?
Ja bym zrobił głowicę z dolotem i wydechem 2" (kolektor 4-2-1 plus reszta na jednym lub dwóch przelotach). Potem pojechał bym na hamownię gdyż tym sposobem można uzyskać nawet 120 KM. Jest to najtańsza opcja. Można jeszcze zamontować wałek i liczyć na 125-130 KM, ale wtedy trzeba już to wystroić (więc rosną koszty), ewentualnie poszukać kompa PS i wałek odpowiadający pucharowemu.Vlodarsky - Śro 02 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
Ja bym zrobił głowicę z dolotem i wydechem 2" (kolektor 4-2-1 plus reszta na jednym lub dwóch przelotach). Potem pojechał bym na hamownię gdyż tym sposobem można uzyskać nawet 120 KM. Jest to najtańsza opcja. Można jeszcze zamontować wałek i liczyć na 125-130 KM, ale wtedy trzeba już to wystroić (więc rosną koszty), ewentualnie poszukać kompa PS i wałek odpowiadający pucharowemu.
czy to już znacznie nie przerasta zakupu silnika 16v ?martin.h - Śro 02 Gru, 2009
Vlodarsky napisał/a:
czy to już znacznie nie przerasta zakupu silnika 16v ?
Może wyjść troszkę więcej niż zakup 16V, ale w tym momencie odpada nam montaż nowego silnika.
Warto też szukać części używanych bo tutaj można sporo zaoszczędzić 106 - Śro 02 Gru, 2009 glowica 1000
wydech 1500
walek PS 500 + komp PS 200
(lub inny walek 1000 + remap 1000)
lekkie kolo zamachowe ze 200
krotka skrzynia 1000
duzy hamulec 1000
przewody w oplocie.... xxxVlodarsky - Śro 02 Gru, 2009
106 napisał/a:
przewody w oplocie.... bezcenne
CHRZANEK - Śro 02 Gru, 2009 Jak bym dzisiaj miał zdrowe 8V - to bym nie swapował tylko bym się "pomęczył" troche i zrobił soft turbo (tak do 0,5 żeby seryjne korbki dały rade, i żeby skrzynia biegów się nie męczyła) na używanych gratach. Podejrzewam że na dzień dobry by było ze 150KM i miażdżaca charakterystyka.