To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - swap: z vts'a do 106

martin.h - Wto 01 Gru, 2009

kaco_d, tutaj masz 180 konny motor za 1500 ;D

http://www.106rallyeforum...4610#post674610

kaco_d - Wto 01 Gru, 2009

jak za tysiac pincet to biore:P
najwyzej mu powiem ze nie wiedzialem ze chodzi o funty :)

ehh dupa cycki z tą robotą coś czuje... caly czas ogarniam czy silnik swapowac czy sprzedawac saxofona i szukac nowego :/
szkoda ze nikt od nas tego nie robil:/
w najlepszym ukladzie byloby dopasc silnik po 2000roku z wiazka i wszelakimi manelami na jednej kosci i pieknie go spasowac bo jak widze najmniej problemu bedzie

martin.h - Wto 01 Gru, 2009

kaco_d, a nie lepiej pogrzebać w ósemce? Masz 100 koni, więc śmiało można 120 uzyskać, podobnym, a może i niższym kosztem niż swap na 16V.
strick - Wto 01 Gru, 2009

martin.h napisał/a:
kaco_d, a nie lepiej pogrzebać w ósemce? Masz 100 koni, więc śmiało można 120 uzyskać, podobnym, a może i niższym kosztem niż swap na 16V.


Tak, ale swapujac 8v i delikatne mody, to masz juz 130km, a w 8v ile bedzie?

kaco_d - Wto 01 Gru, 2009

caly czas sie zastanawiam...zbieram info co i jak biore pod uwage wszystkie za i przeciw.
Najlepiej to byloby sie przejechac taka 8v porobioną na 120koni, no a furacz byloby dobrze gdyby dalo rade nim jezdzic na codzien a nie bedzie łykał ponad 10pb
juz jedno saxo 8v mialem zgrzebane teraz nim jezdzi ktos z forum ile koniuf mialo to nie wiem napewno wiecej niz seria hehe i bralo duuuzo wiecej zupy niz seria a nie jechalo jak np 16v
co proponujesz?

strick - Wto 01 Gru, 2009

kaco_d napisał/a:
juz jedno saxo 8v mialem zgrzebane teraz nim jezdzi ktos z forum

Kto?

kaco_d - Wto 01 Gru, 2009

nieznajomy o nicku itr 911 czy cus
saxorulez - Śro 02 Gru, 2009

kaco_d,

a Ty myślisz że 16v to ile pali jak się katuje?? Argument o paliwie jest z dupy w przypadku HOT HATCHa. Jeśli jest to dla Ciebie problemem to polecam downgrade do wersji 1.4 8v on pali jeszcze mniej.

Vlodarsky - Śro 02 Gru, 2009

saxorulez napisał/a:
Jeśli jest to dla Ciebie problemem to polecam downgrade do wersji 1.4 8v on pali jeszcze mniej.
_________________

tylko TUD3 !!!!!!!!

martin.h - Śro 02 Gru, 2009

kaco_d napisał/a:
co proponujesz?


Ja bym zrobił głowicę z dolotem i wydechem 2" (kolektor 4-2-1 plus reszta na jednym lub dwóch przelotach). Potem pojechał bym na hamownię gdyż tym sposobem można uzyskać nawet 120 KM. Jest to najtańsza opcja. Można jeszcze zamontować wałek i liczyć na 125-130 KM, ale wtedy trzeba już to wystroić (więc rosną koszty), ewentualnie poszukać kompa PS i wałek odpowiadający pucharowemu.

Vlodarsky - Śro 02 Gru, 2009

martin.h napisał/a:
Ja bym zrobił głowicę z dolotem i wydechem 2" (kolektor 4-2-1 plus reszta na jednym lub dwóch przelotach). Potem pojechał bym na hamownię gdyż tym sposobem można uzyskać nawet 120 KM. Jest to najtańsza opcja. Można jeszcze zamontować wałek i liczyć na 125-130 KM, ale wtedy trzeba już to wystroić (więc rosną koszty), ewentualnie poszukać kompa PS i wałek odpowiadający pucharowemu.


czy to już znacznie nie przerasta zakupu silnika 16v ?

martin.h - Śro 02 Gru, 2009

Vlodarsky napisał/a:
czy to już znacznie nie przerasta zakupu silnika 16v ?


Może wyjść troszkę więcej niż zakup 16V, ale w tym momencie odpada nam montaż nowego silnika.
Warto też szukać części używanych bo tutaj można sporo zaoszczędzić ;)

106 - Śro 02 Gru, 2009

glowica 1000
wydech 1500
walek PS 500 + komp PS 200
(lub inny walek 1000 + remap 1000)
lekkie kolo zamachowe ze 200
krotka skrzynia 1000
duzy hamulec 1000

przewody w oplocie.... xxx

Vlodarsky - Śro 02 Gru, 2009

106 napisał/a:
przewody w oplocie.... bezcenne

CHRZANEK - Śro 02 Gru, 2009

Jak bym dzisiaj miał zdrowe 8V - to bym nie swapował tylko bym się "pomęczył" troche i zrobił soft turbo (tak do 0,5 żeby seryjne korbki dały rade, i żeby skrzynia biegów się nie męczyła) na używanych gratach. Podejrzewam że na dzień dobry by było ze 150KM i miażdżaca charakterystyka.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group