To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - rozmowy o technice jazdy po sniegu

Peter - Pon 19 Mar, 2007

hehehehe oj Marek Marek :D
Marek23 - Pon 19 Mar, 2007

Cytat:
hehehehe namiot na Autodromie :D :D wpadne polukac jak upalasz od wschodu do zachodu slonca robiac przerwy tylko na zalanie beny :D


Przed Lublinem będzie trenowane grubo, bo w sumie to od clio będę miał 3 miesiące przerwy, dużo. Nawet mam slika tylko na trening, powered by K-mart

Peter - Pon 19 Mar, 2007

zgadamy sie jak tam bedziesz mial zamiar jezdzic. ja wezme rower i tez poupalam. tez sobie zaloze slicki i odelze nieco o bidon i odblaski z kolek :D nie chce zebys znow musial wyciagac mnie z drzew :D
Anonymous - Pon 19 Mar, 2007

Marek23 napisał/a:
Ogólnie vtr nie powala, ale może skrzynia od Lagaluli daje radę i tyle...nie ma co za bardzo jechać, bo synek z Kucharem jeździ i pewno niejedno szybkie auto widział. Ale i tak competition musi być. Lagalula, a jak wygram to dostanę treningówkę Tomka na mały testdrive? Bo ja się serio zepnę na te zawody, namiot rozbijam na Autodromie w Chorzowie i przez tydzień treningi do upadłego...


Ale sobie po Gadułce jezdzicie :D Wyluzujcie poślady. Ja mam 20 razy w roku takie cisnienie i adrenalinę że nawet sam przestałem w KJSach jezdzic. A za czasów Astry i Cieniasa nie odpuszczałem żadnego w okolicy. Uwierzcie mi - VTR starcza do sprawnego przemieszczania. Wiadomo - do Clio Szporta sie nie podstawiam na światłach, ale nie o to chodzi.
Jedzie sympatycznie, masz lenia - bo nie musisz girą po sprzęgle machac, tylko robisz "klik" łopatkami.
A jak mam ochotę na odrobinę szaleństwa to wyciagam e30 i jak jest mokro to babcie po chodnikach sie chowają :D
A jesli chodzi o masy : VTR waży 1050 kg, a e30 1080 :D I nie chwalcie sie tak tymi szportkami, bo to jest wóz - ewenement. Kupa koni, mała masa, dobry zawias (jak na belkę). Ale nie każdrego stać.
Jesli przegram , to napewno wcisne cie na prawy na jakims co-drajwie.

Marek23 - Pon 19 Mar, 2007

lagadula napisał/a:
Jesli przegram , to napewno wcisne cie na prawy na jakims co-drajwie


A Wojtek D. dalej jest koordynatorem teamu? Kiedys byl moim managerem i nawet mialem kiedys wpasc na jakis testdrive, ale jakos sie zapomnialo... Ale jak juz ten test drive wywalcze to dam szanse Tomkowi, zeby zrobil na mne wrazenie :D Lalagula, luzik musimy sie spotkac i pojezdzic, bo az mnie ciekawosc rozsadza czy mnie klepniesz...

Peter, wpadaj saxo, ostatnio juz bylo bezpiecznie, kazdemu sie moze zdarzyc maly wylot. Ja kadziem gsi 16 walilem za swoich czasow codziennie...

Vlodarsky - Pon 19 Mar, 2007

Napinacie się jak pawie a przy najbliższej okazji Przemek AXem was objedzie i będzie wstyd... Forum się zmienia... robi się totalna rywalizacja między świeżymi odwiedzaczami forum. Wcześniej było inaczej - każdy mówił co mu nie gra i większościowo każdy starał się coś doradzać jak tylko mógł, a teraz jest "objade Cię" "ja mam xenony a ty nie" "a masz skóre ? "
Skóra pedalsko wygląda w samochodach i parzy w dupę jak się na niej w lato siada, a w zimę można się hemoroidów nabawić. Xenon - jak was stać na żarówki po 300 zł to czemu nie.
A co do skrzyni w VTRze to jeździłem C2, C3 i C3 Pluriel z tą skrzynią i uważam to co mówi Top Gear ale!!!! ale uważam też, że jadąc w trybie sekwencyjnym z pedałem w podłodze skrzynia awaryjnie zmienia biegi na wyższy bardzo ładnie. Sekwencja sama w sobie tragedia (trzeba odpuszczać gaz żeby nie bolało)

Bo Panowie SensoDrive to skrzynia manualna ze sterowaniem elektrycznym zarządzanym przez kompiutra... to nie jest automat i nie jest to manual. To jest manual dla leniwych którzy nie lubią przyciskać sprzęgła.

Teraz PSA zrobiło jeszcze nowszą skrzynię która jest w C4 i różni się tym, że sterowanie nie jest elektryczne a hydrauliczne i jeździ to lepiej od SensoDrive ale dalej nie jest to rewelecja.

Anonymous - Pon 19 Mar, 2007

Sama zmiana biegu nie trwa długo (zapięcie biegu) tylko załączenie sprzegła. Ecu jest tak zaprogramowane aby nie spalic go (już o tym wspominałem). Dlatego im wolniej jedziesz i jest wieksza róznica predkosci silnika a skrzyni tym wolniej "załącza" spowrotem sprzegło. Dlatego też zmiana z 1 na 2 trwa wieki. Samo ruszanie też nie jest najszybsze (kolejny przykład oszczednego trybu zmiany). Wystarczy jednak jechać juz powyzej 4000 rpm i zapina "wystarczająco" tak aby nie walic po sprezynach tarczy i po synchronizatorze.
Co ciekawe, w angli powstała limitowana wersja GT - 110 KM i manual, odchudzona (brak halogenów , ospojlerowania, klimy, nawet zapasówki itp) i na Track Dayach idą łeb w łeb z VTR'ami. Oczywiscie od 0-100 sa szybsze (ok 9 sek) ale podczas szybkiej jazdy wyrównują sie.
Nie próbuję was przekonać że mam wypas wóz, ale naprawdę miło sie zaskoczyłem , szczególnie na trasie (czesto smigam Poznań - Wrocek) .
Co ciekawe skrzynia (a własciewie sprzegło) lapiej działa im cieplej na dworze. NIe wiem dlaczego.

Chetnie zrobie jakieś pomiary dynamiki, tylko podajcie w jakim zakresie.

Anonymous - Pon 19 Mar, 2007

lagadula napisał/a:

Co ciekawe skrzynia (a własciewie sprzegło) lapiej działa im cieplej na dworze. NIe wiem dlaczego.


moze ponizej jakiejs temperatury wlacza ci sie ice mode? to tez jeden z typowych problemow w c2 z sensodrive... :)

[ Dodano: Pon 19 Mar, 2007 ]
Vlodarsky napisał/a:

Forum się zmienia... robi się totalna rywalizacja między świeżymi odwiedzaczami forum.


moze nie jestem obiektywny, ale tym razem to chyba raczej nie "swiezaki" sie napinaja... ;)

Dariano - Pon 19 Mar, 2007

Vlodarsky napisał/a:
Napinacie się jak pawie a przy najbliższej okazji Przemek AXem was objedzie i będzie wstyd... Forum się zmienia... robi się totalna rywalizacja między świeżymi odwiedzaczami forum. Wcześniej było inaczej - każdy mówił co mu nie gra i większościowo każdy starał się coś doradzać jak tylko mógł, a teraz jest "objade Cię" "ja mam xenony a ty nie" "a masz skóre ? "
Skóra pedalsko wygląda w samochodach i parzy w dupę jak się na niej w lato siada, a w zimę można się hemoroidów nabawić. Xenon - jak was stać na żarówki po 300 zł to czemu nie.
A co do skrzyni w VTRze to jeździłem C2, C3 i C3 Pluriel z tą skrzynią i uważam to co mówi Top Gear ale!!!! ale uważam też, że jadąc w trybie sekwencyjnym z pedałem w podłodze skrzynia awaryjnie zmienia biegi na wyższy bardzo ładnie. Sekwencja sama w sobie tragedia (trzeba odpuszczać gaz żeby nie bolało)

Bo Panowie SensoDrive to skrzynia manualna ze sterowaniem elektrycznym zarządzanym przez kompiutra... to nie jest automat i nie jest to manual. To jest manual dla leniwych którzy nie lubią przyciskać sprzęgła.

Teraz PSA zrobiło jeszcze nowszą skrzynię która jest w C4 i różni się tym, że sterowanie nie jest elektryczne a hydrauliczne i jeździ to lepiej od SensoDrive ale dalej nie jest to rewelecja.




Popieram ziom w 100% twojego posta zwlaszcza pierwsza jego czesc :564:

Jaco707 - Pon 19 Mar, 2007

1 strona tematu

Marek23 napisał/a:
lagadula napisał/a:
Jak spada snieg to uzywam takiej wajchy po środku auta, miedzy fotelami, zwanej hamulcem ręcznym. :D :P


Proszę Cię, nie załamuj mnie.... Ręcznym idealnie ustawisz auto, schamujesz się szybciej niż zwykły smiertelnik i chwycisz przód jak Ci wyjedzie? Z całym szacunkiem, ale po takim tekście to Ty nigdy tak naprawdę po śniegu nie jeździłeś.


Na początku byłeś bardzo pewny, że jesteś na tym forum najszybszym kierownikiem, ale chyba lekko się wystraszyłeś konkurencji... :D

3 strona tematu

Marek23 napisał/a:
Bo ja się serio zepnę na te zawody, namiot rozbijam na Autodromie w Chorzowie i przez tydzień treningi do upadłego...


Ja jestem bardzo ciekawy wyniku. Na chwilę obecną jako zwycięzcę obstawiam lagadule :P

Anonymous - Pon 19 Mar, 2007

Zmierzyłem tego mojego Shitroena C2 :

0 - 100 km/h : 10.2 najlepiej
400m : 17,2

Urzadzenie to ACC-2002, i ma sprawdzony bład pomiaru +0,3 wiec:

10,5 do sety i 17,5 na 400


P.S. Ktoś chce kupić C2 VTR ???? :570:

http://www.zeperfs.com/fiche1140.htm

Coś słaby by ten ich wóz na stronie, bo mój jedzie 195 lekko.

polll - Pon 19 Mar, 2007

http://www.zeperfs.com/duel1140-276.htm

niewielka roznica :D

GOKART - Pon 19 Mar, 2007

To w końcu gdzie odbędzie się ten rajsing ? Popatrzeć chcę :P
Tor Poznań byłby miodzio, nie mam daleko , do serwisu przy okazji sobie zajadę :D

Marek23 - Wto 20 Mar, 2007

Jaco707 napisał/a:
Na początku byłeś bardzo pewny, że jesteś na tym forum najszybszym kierownikiem, ale chyba lekko się wystraszyłeś konkurencji...


Wierz mi, ze pewnosci siebie mi nie brakuje...po prostu nie chce zbytnio szefowac. Lalagula jest wporzo kolesiem i na pewno potrafi jezdzic, ale ja zawsze bylem ambitny i pewny siebie.Czyny nie slowa. Nigdy nie napisalem,ze jestem najszybszy na forum. Po prostu uwazam, ze troche jazde na kretym kumam, jest to moja mega pasja i tyle... Wystraszyc to bym sie mogl kogos z czolowki Pucharu Peugota, duzo rajdowcow z licencjami jezdzi slabo i tyle.
Jaco707 napisał/a:
Ja jestem bardzo ciekawy wyniku. Na chwilę obecną jako zwycięzcę obstawiam lagadule



Ja stawiam na siebie, moze jakis zakladzik,co?

Jaco707 - Wto 20 Mar, 2007

Marek NO OFFENCE.
Odniosłem tylko takie wrażenie, że z góry zakładasz że wszyscy kierowcy na forum są gorsi od Ciebie i na początku tak samo oceniłeś lagadula.
Domyślam się, że świetnie ogaraniasz zakręty, ale uważam też, że znaleźliby się tutaj na forum driverzy, z którymi mógłbyś zacięcie rywalizować na os-ie i niekoniecznie z nimi wygrać



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group