To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - MILLERSOILS-WARSZAWA.PL

Vlodarsky - Wto 26 Lis, 2013

Cenowo trochę przeraża, ale płyn robi robotę :)

Kuba
http://racing-oils.pl/product.php?id_product=68

:)

Greg - Wto 26 Lis, 2013

Fajny ten płyn. Cena masakruje. Grubo masakruje :) On jest wielokrotnego użytku tzn. przy np. jakiejś naprawie można go zlać i zalać ponownie bez problemu?
Chloru - Śro 27 Lis, 2013

Ale musi być płacz jak jakiś cybant puści albo się coś rozszczelni. ;D Cena naprawy do stanu sprzed awarii x5.
Jakarti - Śro 27 Lis, 2013

Vlodarsky napisał/a:
Kuba
http://racing-oils.pl/product.php?id_product=68

:)


potwierdze w asssso co tam jeszcze potrzebuje i bedziemy sie umawiac na zakupy :)

kamil - Śro 27 Lis, 2013

ale fajne to przy wysilonych silnikach, lubiących się grzać. Ja przy kolejnej wizycie to sobie zafunduje
Kenet - Śro 27 Lis, 2013

Moje BMW ma tendencję do wyrzucania płynu chłodniczego ostatnio, więc spasuje, ale na wiosnę czemu nie - podobno BMW lubi się podgotować, to wezmę go i przechytrzę ;D
Vlodarsky - Śro 27 Lis, 2013

Zalanie np Porsche gdzie jest 4-5 chłodniczek i wchodzi ok 20 L jest kosztowne :rotfl: Bo najpierw trzeba wlać płyn przygotowawczy :rotfl:
Kamill - Śro 27 Lis, 2013

Vlodarsky napisał/a:
Zalanie np Porsche gdzie jest 4-5 chłodniczek i wchodzi ok 20 L jest kosztowne :rotfl: Bo najpierw trzeba wlać płyn przygotowawczy :rotfl:

A jak to sie robi, przepycha tak jak np plyn hamulcowy ?

Vlodarsky - Śro 27 Lis, 2013

Wylewasz, przedmuchujesz sprężonym powietrzem, wlewasz płyn przygotowawczy, grzejesz silnik, studzisz, zlewasz, przedmuchujesz sprężonym powietrzem, zalewasz płyn i odpowietrzasz. No i tyle :-)
M - Śro 27 Lis, 2013

Jaka jest pojemność cieplna tego płynu względem wody? :)
Vlodarsky - Śro 27 Lis, 2013

Niestety nie mam takiej informacji...
Tylko tekst z karty produktu pod linkiem http://racing-oils.pl/product.php?id_product=129

kamil - Śro 27 Lis, 2013

Vlodarsky napisał/a:
Wyraźnie wyższa temperatura wrzenia płynu Evans oznacza 75% mniejsze
ciśnienie, w porównaniu do wody, co skutkuje mniejszym obciążeniem układu chłodzenia.


Myślę, ze to jest odpowiedź na Maćka pytanie

Greg - Czw 28 Lis, 2013

Vlodarsky napisał/a:
Zalanie np Porsche gdzie jest 4-5 chłodniczek i wchodzi ok 20 L jest kosztowne :rotfl: Bo najpierw trzeba wlać płyn przygotowawczy :rotfl:

Ale płyn przygotowawczy jest przecież wielorazowego użytku :)

Vlodarsky - Czw 28 Lis, 2013

Greg napisał/a:
Ale płyn przygotowawczy jest przecież wielorazowego użytku


A rozdają go gdzieś za darmo ? :> chętnie przyjmę ;)

Greg - Czw 28 Lis, 2013

Vlodarsky napisał/a:
Greg napisał/a:
Ale płyn przygotowawczy jest przecież wielorazowego użytku


A rozdają go gdzieś za darmo ? :> chętnie przyjmę ;)

Nie, ale jeśli jakiś serwis zdecydowałby się oferować usługę wymiany, to 20l nie jest wielkim kosztem w rozłożeniu na x klientów w jakimś dłuższym czasie :) Wtedy klient płaci za płyn finalny + usługę + %wartości płynu przygotowawczego. :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group