jarek-malopolska - Pon 14 Mar, 2011 ale to u mnie w pimpie jedynie bo to nie mo temat Janusz - Pon 14 Mar, 2011 wie ktoś czym się różni przedni amor w Cupie od amora ze zwykłego sporta??Yarko - Pon 14 Mar, 2011
Janusz napisał/a:
wie ktoś czym się różni przedni amor w Cupie od amora ze zwykłego sporta??
172 i 172CUP - opinie są podzielone, jedni sądzą że są identyczne, inni że amortyzatory z CUP'a mają agresywniejszą charakterystykę, jedno jest pewne - na pewno pasują P&P i w UK jak padają im amorki w 172 to kupują CUP'owe, sprężyny na pewno są różneJanusz - Pon 14 Mar, 2011 nie, nie ... chodziło mi o te z cupa 182... w stosunku do zwykłej 172Yarko - Pon 14 Mar, 2011
Janusz napisał/a:
nie, nie ... chodziło mi o te z cupa 182... w stosunku do zwykłej 172
182 CUP ma inne piasty, zwrotnice, półosie i inny rozstaw montażowy na dole ( 54mm - 172 vs 60mm 182 CUP ), ma identyczne zawieszenie jak Trophy (oprócz amortyzatorów i sprężyn ), dzięki temu ma również inną geometrię ( kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ) od 172, tak więc musiałbyś zmienić przynajmniej zwrotnice, żeby móc założyć ten zawias.Janusz - Pon 14 Mar, 2011
Yarko napisał/a:
182 CUP ma inne piasty, zwrotnice, półosie i inny rozstaw montażowy na dole ( 54mm - 172 vs 60mm 182 CUP ), ma identyczne zawieszenie jak Trophy (oprócz amortyzatorów i sprężyn ), dzięki temu ma również inną geometrię ( kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ) od 172, tak więc musiałbyś zmienić przynajmniej zwrotnice, żeby móc założyć ten zawias.
ja przekładam tylko sprężyny, ale gosc mi wysłał całe amory, bo nie chciał ściągać... i chciałem sie tylko upewnić ze to faktycznie od cup'a..Yarko - Pon 14 Mar, 2011
Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
182 CUP ma inne piasty, zwrotnice, półosie i inny rozstaw montażowy na dole ( 54mm - 172 vs 60mm 182 CUP ), ma identyczne zawieszenie jak Trophy (oprócz amortyzatorów i sprężyn ), dzięki temu ma również inną geometrię ( kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ) od 172, tak więc musiałbyś zmienić przynajmniej zwrotnice, żeby móc założyć ten zawias.
ja przekładam tylko sprężyny, ale gosc mi wysłał całe amory, bo nie chciał ściągać... i chciałem sie tylko upewnić ze to faktycznie od cup'a..
zmierz sobie linijką odległość od środka otworów montażowych, CUP ma 6cm.kaziu1985pn - Sob 19 Mar, 2011 pytanie z cyklu nie ma głupich pytań
czy negatyw tyłu 2,3st to dużo i czy mogą być jakieś większe negatywne skutki ?? poza zaleta lepszego prowadzenia w zakrętach.bizon - Sob 19 Mar, 2011 2 jeszcze nie, 3 to juz dosc sporo, ale tak naprawde wszystko zalezy w kontekscie jakiego auta.
ja u siebie mam 1.5 i styka.
negatywne skutki sa takie, ze im wiekszy kat, tym wieksza niestaiblnosc na wprost, gorsze hamowanie, nierownomierne zuzycie opon no i jak przegniesz to mozesz jeszcze pogorszyc, ale to raczej nie przy 2, 3 st.
ale niech sie wypowiedza spece, ja jestem tylko ekspertem kaziu1985pn - Sob 19 Mar, 2011 bizon, pytam bo przy okazji kompletowania zamówienia do k-tec chce założyć podkładki, sport w serii ma 1,3st do tego podkład 1st. Akurat te nimimalna różnica starcia opony mi nie przeszkadza.bizon - Sob 19 Mar, 2011 ja to rozumiem, gdyby ci przeszakadzala, to bys nie pytal o takie rzeczy
zreszta u siebie nie zauwazam specjalnych zniszczen w tym zakresie.
ale na serio, niech sie wypowiedzia ludzie latajacy sportami. wiadomo przeciez, ze hąda nie skreca Yarko - Sob 19 Mar, 2011 ja mam u siebie z tyłu 0,5* podkładki czyli -2 i to wystarcza do tego musisz zrobić coś z przodem, ja mam aktualnie z przodu seryjne ustawienia i fura jest bardzo podsterowna a do tego niezbyt skręca, natomiast przy -1, -1,5 z przodu już robiło się bardzo ciekawiekaziu1985pn - Sob 19 Mar, 2011 Yarko, ale sport z przodu w serii ma -1st chyba że to tylko w ph1.Anonymous - Sob 19 Mar, 2011 kaziu1985pn, planujesz cos grubiej upalac??bo jesli nie to nie kombinuj a jesli juz cos kombinujesz to pamietaj zeby tez z przodu zrobic negatyw,bo 2,3 z tyłu+seryjny przód dobrze nie wróży, chciałbym też zaznaczyc ze ja sie nie znamMarek23 - Sob 19 Mar, 2011 Kur.wa, no ja zawias to ustawiam u Yarko