pcs - Pią 06 Lut, 2009 w cenie (przy obecnym pojebanym kursie) 4200 mozna kupic tez gotowy big brake zestaw k-sport. Zacisk 4 lub 6 tlokow, tarcza plywajaca 284mm, klocek, przewody w oplocie, adaptery i co tylko plug and play. Zestaw na felge15''.Greg - Pią 06 Lut, 2009 Taki kit robi robotę, no, ale cena powiedzmy 4x większa niż Brembo z 406C + tarcze + klocki. pcs - Pią 06 Lut, 2009 bez przesady ze 4x, zaciski uzywane kosztuja min. 700zl, przewody 300, tarcze jakies przyzwoite typu tarox ok 600zl, klocki min. jakeis zielone ebc 400zl = 2000zlnox - Pią 06 Lut, 2009 a ile te hinole kosztują ??pcs - Pią 06 Lut, 2009 one z tajwanu sa, znaczy zaciski. Tarcze i klocki sa z europy.
cos 4200 obecnienox - Pią 06 Lut, 2009
pcs napisał/a:
one z tajwanu sa
a to przepraszam
4K to dobra cena jak za taki zestaw. no i lans lepszy bo tam jakies logo jest i fikuśne kolory.pcs - Pią 06 Lut, 2009
nox napisał/a:
pcs napisał/a:
one z tajwanu sa
a to przepraszam
4K to dobra cena jak za taki zestaw. no i lans lepszy bo tam jakies logo jest i fikuśne kolory.
chyba wole hinole z taiwanu niz brembo z polski
a marki to sa rozne, wszystko z tej samej fabryki: D2, k-sport, xyz kolory chyba nawet rozowe moga byc
duzy plus ze w tej samej cenie dorobia do kazdego auta nawet jak nie ma w ofercie (trzeba wymiaty przyslac do adapterow)
konstrukcyjnie sa blizniacze do AP racing. Klocki i tarcze pasuja te co do AP.Anonymous - Pią 06 Lut, 2009 Ja właśnie testuje mikody gt i ferodo premier...
Może to nie wasza klasa cenowa ale :
Greg - Pią 06 Lut, 2009 Ksport, XYZ i D2 to są po prostu kopie AP.
Co do Brembo, to można zaciski kupić duuuużo taniej niż za 700zł.
Na wypasie:
np. ATE Power Disc - 370zł
DS Performance - 480zł
Przewody - 300zł
Zaciski - 400zł
Razem: 1550zł
Budżet - przecież siła hamowania i tak będzie większa (większa tarcza, lepszy zacisk):
tarcze ATE - 250zł
klocki Ferodo Premium - 250zł
Przewody - 300zl
Zaciski - 400zł
Razem: 1200zł
Z trochę innej beczki - tarcze Black Diamond ogarniają? Np. takie nawiercane+nacinane.pcs - Pią 06 Lut, 2009 takie za 400 = zaciski 400+ regeneracja 300 = 700106 - Pią 06 Lut, 2009 ja kupilem za 600 albo 500 - nie pamietam. stan bdb - mozna by je pomalowac,
tarcze 250 pln, przewody pasuja poprzednie....Greg - Pią 06 Lut, 2009 Ano właśnie, co trzeba w takich zaciskach sprawdzić/wymienić - zregenerować? I ew. kto to robi?
Pytam, bo coś czuję, że stanę się posiadaczem takich zacisków, nie wiem jaki stan się trafi.Greg - Wto 10 Lut, 2009 Panowie, a ta tarcza 283mm to ma byc od 406 czy np. od Xsary itp? Mają rózny offset...Anonymous - Wto 10 Lut, 2009 Ma być chyba od min 307,c4,206 rc - Średnica [mm]: 283
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 26
Minimalna grubość [mm]: 24
Ilość wycięć/otworów: 4
średnica otworu centrujacego [mm]: 66
Głębokość [mm]: 34,2
W 406 jest inna głębokość tarczy - Średnica [mm]: 283
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 26.5
Minimalna grubość [mm]: 24
Ilość wycięć/otworów: 4
średnica otworu centrujacego [mm]: 66
Głębokość [mm]: 29
A w xsarze i 306 i głębokość i grubość tarczy - Średnica [mm]: 283
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 22
Minimalna grubość [mm]: 20
Ilość wycięć/otworów: 4
średnica otworu centrujacego [mm]: 66
Głębokość [mm]: 27,5Greg - Wto 10 Lut, 2009 Tu jest jakieś info: http://forum.hothatch.org...p=198078#198078