M - Czw 27 Wrz, 2012 Ja nie wiem co zlego z tej skrzyni,
można iść cały czas pełną mocą i tylko zwiększać przełożenie - ideał.Anonymous - Czw 27 Wrz, 2012
Bart napisał/a:
Ja mam w skuterze i nie narzekam. Założyłem sportowy wariator i jest szał
potwierdzam,mój młody sie zajarał mocno po przejażdzcezefir - Czw 27 Wrz, 2012
Bart napisał/a:
Ja mam w skuterze i nie narzekam. Założyłem sportowy wariator i jest szał
zmieniałeś wage rolek ??
Polini, Metrakit czy cos innego?kamil - Czw 27 Wrz, 2012 jedyna zaleta to jest znacznie mniej do zepsucia niż w przekładni zębatej...dzwięk , praca, wycie tego ustrojstwa jest irytująca...ale to subiektywne odczucia. Z Pittem testowaliśmy GS 450h z taką skrzynią i to był jedyny element psujący jazdę tym samochodem.Marek23 - Czw 27 Wrz, 2012
itr 911 napisał/a:
Dokładnie jakieś 15L, ale tu nie o to chodzi.
Aha, jadąc nocą Znojmo-Ostrava w gti miałem średnie spalanie ponad 14 litrów. Rozumiem,że V8 4.2 w 4 butach pali litr więcej
itr 911 napisał/a:
Skoda nie daje żadnego fanu a takie rs4 aż nadto, ale tu też nie o to chodzi
Ja mam skodę do funu, clio na trasy Anonymous - Czw 27 Wrz, 2012 Marek,przy jakich prędkościach to 14l??
Moja buma trasa PL-NL,autostrady ,160-170 km/h,4 os i pełny bagaznik,wyszło poniżej 9l/100kmMarek23 - Czw 27 Wrz, 2012
rabarbar napisał/a:
Marek,przy jakich prędkościach to 14l??
Moja buma trasa PL-NL,autostrady ,160-170 km/h,4 os i pełny bagaznik,wyszło poniżej 9l/100km
Nie wnikam ile Ci paliła Twoja buma.
150-220, czasem jakieś hamowanko do łuku,znowu fajny odpał. Przyśpieszania tak na 60-70% mozliwosci auta. Sam z bagażem. Clio jak leciałem trase Wawa-kato, jeszcze seria, to tez se bralo 11-12 w szybszym tempie.siema - Czw 27 Wrz, 2012 Hyundai wraca do WRC z modelem i20. Powoli zaczyna robić się ciekawie.
W Paryżu również będzie zaprezentowana Porsche Panamera Sport Turismo Concept – limuzyna w nadwoziu shooting brake- wg mnie ładniejsze już to niż zwykła Panamera. Bez dwóch zdań będzie zwracało uwagę na ulicy.
co by nie mówic to Hyundai wygląda zajebiścieWuRC - Czw 27 Wrz, 2012
siema napisał/a:
limuzyna w nadwoziu shooting brake
Pitolenie. Shooting brake powinien być 3-drzwiowy, kropka. Producentom chyba wstyd nazwać auto po prostu "kombi", czy tez "wagon".Shymek - Czw 27 Wrz, 2012 Nowe clio RS:
WuRC - Czw 27 Wrz, 2012
Cytat:
1.6 Turbo Renault Sport 200, a completely new 1.6 turbocharged engine coupled with the EDC dual clutch transmission and paddle gearchanges
...
The new 16-valve four-cylinder develops 200 horsepower at 6,000 rpm. Its high torque of 240 Nm (up 25 Nm compared with Clio III Renaultsport) is developed from just 1,750 rpm for instantaneous driving enjoyment. This maximum torque is then consistently available at higher revs - up to 5,600 rpm - thanks to the turbocharger.
...
In terms of braking, New Clio Renaultsport 200 Turbo offers powerful 320mm-diameter discs at the front (a significant increase of 8 mm over its predecessor). More than ever, Renault Sport is synonymous with excellence in terms of chassis performance and braking.
http://www.cliosport.net/...l=1#post9013111was79 - Czw 27 Wrz, 2012 Dobrze to brzmi NBL - Czw 27 Wrz, 2012 brzydkie te clio jak nocShymek - Czw 27 Wrz, 2012 Clio RS z automatem "dobrze to brzmi"? I fakt - brzydkie
hmmmm 320mm spory hebel z przodu.... ale już bez Brembo
Po prostu kolejne szybkie, dobrze wyposażone pudełko - bez tego czegoś co miało Clio RS 3 z silnikiem WOLNOSSĄCYM