GeKo - Pon 23 Kwi, 2012 Czyli? 9sek do paki ? inna sprawa że 100 na granicy 3-4 biegu wg tego co pokazuje GPS.
Tomek znasz już wynik clio z rolek?qbus - Wto 24 Kwi, 2012 Marek23 - Wto 24 Kwi, 2012 Ładna ta Honda od taty Klaudii. To lepsze niż ten poprzedni Type R?Mick - Wto 24 Kwi, 2012 porównania z EP3 rajdowym niestety nie mam, ale podobno FN2 jest cięższa o ok 150 kg względem EP3, za to na zawieszeniu Extreme świetnie się prowadziła.
Ilość Tajp erów w RPP świadczy o tym, że jest to sprzęt do wygrywania.Marek23 - Wto 24 Kwi, 2012 Pytanie czemu kupować FN2, skoro jest cięższy.
Jak te auto wogóle? Szpera,moc,itd?GeKo - Wto 24 Kwi, 2012 Prowadzeniem ponoć znacznie lepsze od EP3 ze względu na belkę z tyłu.ade - Wto 24 Kwi, 2012
GeKo napisał/a:
Prowadzeniem ponoć znacznie lepsze od EP3 ze względu na belkę z tyłu.
chyba odwrotnie powinno być;] nowa powinna się gorzej prowadzić...
ep3 ma chujowy przód, ale tył całkiem fajny, FN2 dużo lepiej prowadzi się w sedanie, na oesie to ze względu na nierówności powinno się jeszcze potęgować
chyba odwrotnie powinno być;] nowa powinna się gorzej prowadzić...
Powinno, ale nie jest. EP3 ma za krótki skok amora.
Grzybek takie R3 testował w Czechach parę lat temu i mówił że różnica zdecydowanie na korzyść FN2, co jak co ale jemu można wierzyć.M - Wto 24 Kwi, 2012 Ach Ci japończycy, nawet jak spyerdolą to tak naprawdę poprawią Marek23 - Wto 24 Kwi, 2012 Kurde, i jak tu jeździć w rajdach. Za chwile EP3 to bedzie przeciętna fura w RPP.Mick - Wto 24 Kwi, 2012
Marek23 napisał/a:
Kurde, i jak tu jeździć w rajdach. Za chwile EP3 to bedzie przeciętna fura w RPP.
true...
Ale co z tego jak te tajp ery swoim Clio spierzesz jak burą sukę 106 - Wto 24 Kwi, 2012
fajna akcja na rajdzie... po dzwonie po wyjsciu z samochodu dalem dziewczynie
z zabezpieczenia (nowo zakupiona w biurze rajdu za - 20 pln) OKejke i sam jak
trzeba postawilem trojkat po 10 minutach dziewczyna wola innego goscia
z zabezpieczenie i z pelna powaga pyta co ma pokazywac KO czy OK bo nie jest
pewna
gdzies kiedys pisalismy o pasach - 5, 6cio pkt vs 4ro... powiem krotko - maaasaaakra.
jak wysialdlem z auta myslalem ze mi urwalo wczoraj patrze... sinior wielki jak
choooy heheh lewa noga wyrwalem mocowanie podstopnicy przez co przez kilka
godzin praktycznie nie chodzilem na lewej nodze.
co wazne hans + fotel z uszami = mega bezpieczenstwo. zero problemow z szyja.
to juz 3ci raz kiedy mialem przyjemnosc strzelic lewa cwiartka w drzewo wiec
jakies porownanie mam
qbus jak na tym luku i prostej na os3 - do ilu doszliscie?
u nas na spadaniu na kamionkach na tej partii prosta w dol, pozniej prostowany
lewy do prawy i 150 w dol do 2P juz przed tym L>P byla dokrecona 6tka czyli
ze 180 moze 185.
geko clio radka juz po rolkach
szkoda szejow - 2gi rajd z awaria
jak patrzylem na onboard tomali z dzwonu to LOL mial mega szczescie ze sie tam
zatrzymal. tam byla taka przepasc ze na zapoznaniu wychylajac sie z prawego
fotela nie widzialem dna tej przepasci, a spadanie bylo pod katem ostrzejszym
niz 45' + wykarczowane drzewa.Marek23 - Wto 24 Kwi, 2012
Mick napisał/a:
Ale co z tego jak te tajp ery swoim Clio spierzesz jak burą sukę
Eee, seria to nigdy, a myslę,że krótkie i szpera jak w końcu wjedzie to wiele nie pomoże.
Chłopaki jeżdżą dobrze, sprzęt jest profi i coraz lepiej ustawiony.
106 napisał/a:
u nas na spadaniu na kamionkach na tej partii prosta w dol, pozniej prostowany
lewy do prawy i 150 w dol do 2P juz przed tym L>P byla dokrecona 6tka czyli
ze 180 moze 185.
A tam było szeroko i widać z góry było jak się droga układa? Bo 180 w dół miedzy drzewami to juz hardcore.106 - Wto 24 Kwi, 2012 widac, widac wychodzilo sie chyba prawym, prosta, eSka prostowana i prosta
z dohamowaniem do 2P z bariera betonowa na wypadkowej. pamietam jak dzis
jak Bad-i tam wlozyl Vtke w pugu pewnie tez bedzie pamietal gdzie to bylo.
odcinek w tym roku szedl w tej samej konfiguracji.