To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RPP] RPP 2012

GeKo - Pon 23 Kwi, 2012

Czyli? 9sek do paki ? inna sprawa że 100 na granicy 3-4 biegu wg tego co pokazuje GPS.

Tomek znasz już wynik clio z rolek?

qbus - Wto 24 Kwi, 2012



Marek23 - Wto 24 Kwi, 2012

Ładna ta Honda od taty Klaudii. To lepsze niż ten poprzedni Type R?
Mick - Wto 24 Kwi, 2012

porównania z EP3 rajdowym niestety nie mam, ale podobno FN2 jest cięższa o ok 150 kg względem EP3, za to na zawieszeniu Extreme świetnie się prowadziła.
Ilość Tajp erów w RPP świadczy o tym, że jest to sprzęt do wygrywania.

Marek23 - Wto 24 Kwi, 2012

Pytanie czemu kupować FN2, skoro jest cięższy.
Jak te auto wogóle? Szpera,moc,itd?

GeKo - Wto 24 Kwi, 2012

Prowadzeniem ponoć znacznie lepsze od EP3 ze względu na belkę z tyłu.
ade - Wto 24 Kwi, 2012

GeKo napisał/a:
Prowadzeniem ponoć znacznie lepsze od EP3 ze względu na belkę z tyłu.


chyba odwrotnie powinno być;] nowa powinna się gorzej prowadzić...

ep3 ma chujowy przód, ale tył całkiem fajny, FN2 dużo lepiej prowadzi się w sedanie, na oesie to ze względu na nierówności powinno się jeszcze potęgować

http://www.youtube.com/watch?v=OIdKpj9jsTo

kubas - Wto 24 Kwi, 2012

Jest taki jeden FN2 do sprzedania za 90k jakby ktoś reflektował :D
GeKo - Wto 24 Kwi, 2012

ade napisał/a:
chyba odwrotnie powinno być;] nowa powinna się gorzej prowadzić...

Powinno, ale nie jest. EP3 ma za krótki skok amora.
Grzybek takie R3 testował w Czechach parę lat temu i mówił że różnica zdecydowanie na korzyść FN2, co jak co ale jemu można wierzyć.

M - Wto 24 Kwi, 2012

Ach Ci japończycy, nawet jak spyerdolą to tak naprawdę poprawią :lol2:
Marek23 - Wto 24 Kwi, 2012

Kurde, i jak tu jeździć w rajdach. Za chwile EP3 to bedzie przeciętna fura w RPP.
Mick - Wto 24 Kwi, 2012

Marek23 napisał/a:
Kurde, i jak tu jeździć w rajdach. Za chwile EP3 to bedzie przeciętna fura w RPP.


true...

Ale co z tego jak te tajp ery swoim Clio spierzesz jak burą sukę :)

106 - Wto 24 Kwi, 2012



fajna akcja na rajdzie... po dzwonie po wyjsciu z samochodu dalem dziewczynie
z zabezpieczenia (nowo zakupiona w biurze rajdu za - 20 pln) OKejke i sam jak
trzeba postawilem trojkat :] po 10 minutach dziewczyna wola innego goscia
z zabezpieczenie i z pelna powaga pyta co ma pokazywac KO czy OK bo nie jest
pewna ;D
gdzies kiedys pisalismy o pasach - 5, 6cio pkt vs 4ro... powiem krotko - maaasaaakra.
jak wysialdlem z auta myslalem ze mi urwalo :/ wczoraj patrze... sinior wielki jak
choooy heheh lewa noga wyrwalem mocowanie podstopnicy przez co przez kilka
godzin praktycznie nie chodzilem na lewej nodze.
co wazne hans + fotel z uszami = mega bezpieczenstwo. zero problemow z szyja.
to juz 3ci raz kiedy mialem przyjemnosc strzelic lewa cwiartka w drzewo wiec
jakies porownanie mam :)

qbus jak na tym luku i prostej na os3 - do ilu doszliscie? :]
u nas na spadaniu na kamionkach na tej partii prosta w dol, pozniej prostowany
lewy do prawy i 150 w dol do 2P juz przed tym L>P byla dokrecona 6tka czyli
ze 180 moze 185.

geko clio radka juz po rolkach :)
szkoda szejow - 2gi rajd z awaria :/
jak patrzylem na onboard tomali z dzwonu to LOL mial mega szczescie ze sie tam
zatrzymal. tam byla taka przepasc ze na zapoznaniu wychylajac sie z prawego
fotela nie widzialem dna tej przepasci, a spadanie bylo pod katem ostrzejszym
niz 45' + wykarczowane drzewa.

Marek23 - Wto 24 Kwi, 2012

Mick napisał/a:

Ale co z tego jak te tajp ery swoim Clio spierzesz jak burą sukę :)

Eee, seria to nigdy, a myslę,że krótkie i szpera jak w końcu wjedzie to wiele nie pomoże.
Chłopaki jeżdżą dobrze, sprzęt jest profi i coraz lepiej ustawiony.

106 napisał/a:
u nas na spadaniu na kamionkach na tej partii prosta w dol, pozniej prostowany
lewy do prawy i 150 w dol do 2P juz przed tym L>P byla dokrecona 6tka czyli
ze 180 moze 185.

A tam było szeroko i widać z góry było jak się droga układa? Bo 180 w dół miedzy drzewami to juz hardcore.

106 - Wto 24 Kwi, 2012

widac, widac wychodzilo sie chyba prawym, prosta, eSka prostowana i prosta
z dohamowaniem do 2P z bariera betonowa na wypadkowej. pamietam jak dzis
jak Bad-i tam wlozyl Vtke w pugu :) pewnie tez bedzie pamietal gdzie to bylo.
odcinek w tym roku szedl w tej samej konfiguracji.

w typerach te 240 - 260KM to jednak duzo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group