To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wydech

wasq - Śro 27 Sty, 2010

saxorulez napisał/a:
PGmaster, krz_p,

Panowie chodzi mi o to że wszyscy krzyczą iż układy Millteka są drogie, nic dziwnego jeżeli ktoś za używkę krzyczy tyle co za nowy, plus montaż i jeszcze zostaje na wkładkę ITG :)

Jako dystrybutor tej firmy staram się walczyć z opinią Millteka jako drogiej firmy, oczywiście kosztuje to więcej niż MG ale jak się domyślacie wynika to w głównej mierzez tych powodów o których pisałem wcześniej - homologacja i gwarancja przejścia norm emisji spalin oraz powtarzalnośc wyników. Możliwe że akurat na tym układzie mamy kilka KM mniej lub więcej na MG, natomiast nie jest to różnica 30KM tak jak ktoś tutaj wcześniej napisał.

Z niecierpliwością czekam na wynik tego Golfa na wydechu od MG, rozumiem że skoro właściciel sprzedaje ten cat back to DP jest seryjny czy został Millteka??



ile kosztuje militek do clio sporta ph1 i jakie sa opcje ???

wasq - Śro 27 Sty, 2010

Janusz napisał/a:
ŁukaszS3 napisał/a:
Jeden metr kwasówki 60.3 kosztuje w granicach 50zł :D


tego nie wiedziałem, ale mam goscia co mi tanio tłumiki przelotowe załatwi ;p i właśnie tez się zacząłem zastanawiać nad jakimś mega głośnym przelotowym wydechem :rotfl: ale nie mogę w okolicy znaleźć nikogo z maszyna do gięcia rur ;p



jako auto do jazdy na codzien nie polecam w lagunie mam 2,5 cala z nierdzewki dwa przelotowe tlumiki i jest wqrzajacy w trasach nawet rzeklbym bardzo wqrzajacy :D (silniko czywisice 2,0 16v sport)

saxorulez - Śro 27 Sty, 2010

wasq,

wygląda tak



cat back kosztuje - 2400 PLN
downpipe + sportowy kat + cat back - 4440 PLN (tutaj to sam siedzę i się śmieje)
downpipe + de cat pipe + cat back 2980 PLN

To są ceny detaliczne brutto

Janusz - Śro 27 Sty, 2010

wasq napisał/a:
ako auto do jazdy na codzien nie polecam w lagunie mam 2,5 cala z nierdzewki dwa przelotowe tlumiki i jest wqrzajacy w trasach nawet rzeklbym bardzo wqrzajacy :D (silniko czywisice 2,0 16v sport)


mam nadzieje ze będzie okazja żebyś mnie odwiedził, to może uda mi się posłuchać i stwierdzić czy się nadaje ;p (ale na razie jest ciężko, mecze gościa po 3-4 razy dziennie.... musi się złamać...)

wasq - Śro 27 Sty, 2010

saxorulez dzieki za info

fakt druga opcja pelen wypas :P :P :P



janusz tez mam nadzieje ze sie uda :P

Janusz - Czw 28 Sty, 2010

60mm wew, to straszna lora mi się wydaje ;/
ile metrów jest mniej więcej potrzebne na wydech do clio, od kolektora ?? 4m starcza??

na jakiej zasadzie rozstawiać przelotówki ?? mniej więcej tak jak w seri?? ( bo tak chyba jest najprościej ze względu na łapy)

no i teraz pewnie głupie pytanie:

czy kwasówka, to co innego niż nierdzewka?? jak tak, to czym się to rożni, co jest lepsze i dlaczego. Co jest najlżejsze.... i z czego najlepiej robić.

wasq a strzela marchewami przy zmianie biegu w gorę ?? (bardzo ważne pytanie :rotfl: ) :rotfl: :rotfl:

wasq - Czw 28 Sty, 2010

ciezko bedzie sprwadzic bo w lagunie seryjnie wydech jest zagiety w dol wiec nie wiem a nikt jadacy za mna nic takiego nie mowil :P ale laguna to powolna krowa a nie lekkie clio ;)
Janusz - Czw 28 Sty, 2010

wasq napisał/a:
wydech jest zagiety w dol


ale to nie zgasi "płomycza' tylko go w dól pokieruje :P błysk by był ;p

ale nie ważne... czekam na resztę odpowiedzi :)

ade - Czw 28 Sty, 2010

Janusz napisał/a:
60mm wew, to straszna lora mi się wydaje ;/
ile metrów jest mniej więcej potrzebne na wydech do clio, od kolektora ?? 4m starcza??

na jakiej zasadzie rozstawiać przelotówki ?? mniej więcej tak jak w seri?? ( bo tak chyba jest najprościej ze względu na łapy)

no i teraz pewnie głupie pytanie:

czy kwasówka, to co innego niż nierdzewka?? jak tak, to czym się to rożni, co jest lepsze i dlaczego. Co jest najlżejsze.... i z czego najlepiej robić.

wasq a strzela marchewami przy zmianie biegu w gorę ?? (bardzo ważne pytanie :rotfl: ) :rotfl: :rotfl:


ma byc moc musi byc locha:D:P

jak wywalasz kata to pierwszy tlumik wrzuc sobie podobnej wielkosci jak kat i w miejsce kata;]

ja mam jeden tlumiczek na 2,5 i da sie jezdzic lajtowo:D

Janusz - Czw 28 Sty, 2010

ade napisał/a:
jak wywalasz kata to pierwszy tlumik wrzuc sobie podobnej wielkosci jak kat i w miejsce kata;]

ymmm clio ma dwa katy równolegle ;p ale wrzucam wiec pierwszy tłumik w miejsce kata, a drugi w miejsce ostatniego tak ??

GeKo - Czw 28 Sty, 2010

w miejsce kata wsadzasz coś takiego


Lub coś takiego jak chcesz mieć ciszej


A dalej tak jak saxorulez pokazał tak jak w Millteku 2 tłumiki ( w fabryczne miejsca) albo oba przeloty albo pierwszy przelot a drugi komorowy tak robią brytole przeważnie.

leon - Czw 28 Sty, 2010

Janusz napisał/a:

ymmm clio ma dwa katy równolegle ;p


jakie dwa katy w clio ? .. w clio III RS to owszem ale w II nenene :> chyba ze o czym nie wiem odnosnie ph1 :> ph2 ma cops takiego jak pokazuje Geko.

Geko napisał/a:
albo pierwszy przelot a drugi komorowy tak robią brytole przeważnie

mam tak i ja ! daje rade i soundem i mocowo!

Janusz - Czw 28 Sty, 2010

leon napisał/a:
chyba ze o czym nie wiem odnosnie ph1 :>

nie wiesz czegoś odnośnie ph I ;p bo ma dwa :) równolegle :)


no i jak z ta stalą ?? kwasówka, a nierdzewka to to samo?? a zwykła rura metalowa pokryta aluminium to co to jest ?? kwasówka?? bo ine ogarniam metali ani trochę ;p jakiś wykład by się przydał :D

Bonczek - Czw 28 Sty, 2010

Janusz napisał/a:
czy kwasówka, to co innego niż nierdzewka?? jak tak, to czym się to rożni, co jest lepsze i dlaczego


:jupi:

W Polsce przyjął się i nadal w mowie potocznej używany jest podział stali odpornych na korozję na:
1. nierdzewne
2. kwasoodporne
zgodnie z normą PN-71/H-86020 "Stal odporna na korozję (nierdzewna i kwasoodporna) – Gatunki"

Obecenie podział stali odpornych na korozję przyjęty został w normie PN-EN 10088: 1998 „Stale odporne na korozję – Gatunki“. Według tej normy nazwa "stal nierdzewna" obejmuje wszystkie rodzaje stali odpornych na korozję, a więc zarówno dotychczasowe stale nierdzewne jak i stale kwasoodporne.
:jupi:

Jakbyś chciał więcej to tu ciekawa wypowiedź :lol2:
http://www.stal.info.pl/i...u=100&&go=forum

jarek-malopolska - Czw 28 Sty, 2010

Janusz napisał/a:
no i jak z ta stalą ?? kwasówka, a nierdzewka to to samo??

Janusz sam się nad tym zastanawiałem jak zamawiałem tłumiki i dostałem chłopską, jasną i konkretną odpowiedź; Nierdzewka - nie rdzewieje, Kwasówka - nie rdzewieje a w porównaniu do nierdzewki nawet kwas jej nie da rady :lol2: Wiec trochę lepszym rozwiązaniem jest kwsówka, choć jak sami tłumikarze stwierdzili nierdzewka w zupełności wystarczy dopoki drogi będą sypać solą a nie lać kwasem ;D Więc myśle, że nie trzeba aż takiej wagi do tego przywiązywać, jak masz możliwość weź kwasówke, jak nie to nierdzewke, Kuni to nie daje ani nie zabiera na szczeście :rotfl:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group