Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Dylemat przy zakupie nowego auta z grupy VAG
PiTT - Czw 01 Paź, 2015 hydro ma wiele plusow, ale trzeba pamietac ze nie jest lekarstwem na poprzeczne laczenia w drodze i rozne dziury...
z tego co zauwazylem hydro idealnie plynie po rownych drogach i autorstradach, w miescie jednak nie zawsze idealnie wybiera... w pasku jest sztywniej ale mam wrazenie ze wybiera idealnie nawet na 18"
pewnie to tez kwestia nowego auta... zakladam ze taki pasek z przelotem 200k nie wybiera juz tak dobrze
c5 to jeden z moich typow na kolejny dupowoz, chce sprawdzic i jak mi sie nie spodoba to sprzedam po pol roku dzik - Czw 01 Paź, 2015
Justine napisał/a:
Na mnie wrażenie zrobiło wnętrze C5'ki, jako że fury są ciągnięte w większości zza granicy, to są to wersje full opcja, welur, fotele prawie kubły i samo wnętrze było dużo ciekawsze niż w B7'ce w Highline. No i z zewnątrz bardziej mi się podoba do tego hydro pneumatyka i wielowahacz w Passacie może się schować
Może jeszcze do B4 przymierzymy, B7 to odgrzewany B6 przecież deska jest nawet wymienna. Usiądź w B8 HL i dopiero porównaj.
Pitt, mam u siebie 18'tki i nie narzekam, komfort ok.Niemy - Pią 02 Paź, 2015
dzik napisał/a:
Może jeszcze do B4 przymierzymy, B7 to odgrzewany B6
Dziku, a dlaczego chcesz porównywać stare konstrukcyjnie C5 do najnowszego B8? To nie byłoby fair chyba.
Mój ojciec miał C5 2,0HDI 136ps, to było zajebiste auto! Komfort podróżowania nieporównywalny z obecną E61. Dodatkowo w kwestii awaryjności, przez 5lat i 160tys km nie zepsuło się w tym aucie kompletnie nic!.
Następny właściciel dzwonił po pół roku i dziękował itr 911 - Pią 02 Paź, 2015 Dziku zwracam honor z tą głośnością bena/tdi bo miałem bezpośrednie porównanie
Ale spalanie przy dynamicznej jezdzie w mieście to według kompa 3L no ale jak już ustaliliśmy nie dla wszystkich jest to istotne.
Co do zachwytów nad paskiem po 3 miesiącach użytkowania to:
-no karwa powiem NIESAMOWITE reflektory, jakich w żadnym aucie nigdy nie miałem!!!
Jestem trochę ślepawy więc zwracam na to szczególną uwagę
-bardzo przyjemny cały system multimedia pomimo że mam tą średnią Discovery Media czy jakoś tak.
-bardzo wygodne/duże stołki
-dużo miejsca wszędzie
Nie powiem jednak, że czekam na chwilę aż kolejny raz do niego wsiądę aby poczuć tą przyjemność z prowadzenia/jakości/osiągów
Po prostu wiecej niż poprawne auto, z którego jestem zadowolony.
Co do c5...to porównywanie do b7 czy b8 jest niestosowne
Auto jest bardzo komfortowe, z ciekawą stylistyką ale prowadzenie/wykonanie to inna bajka.
Co innego takie c5 w używce powiedzmy 2-3 lata! Ceny sensowne w porównaniu do niemieckiej konkurencji.
Jak ktoś preferuje bardziej precyzyjne układy zawieszenie/kiera to nie widzę aby odnalazł się w c5.
Znam kilku właścieli c5 i są zachwyceni, niby coś tam się psuje ale co tam
Z nimi jest troch jak z alfistami kochają te auta nie widząc wad Bartli - Pią 02 Paź, 2015 Spokojnie, są wyjątki z tymi Alfistami Na 159 złego słowa nie powiem, bo totalnie nic się w tym aucie nie dzieje. Oczywiście jak ktoś zwraca uwagę na spasowanie elementów i inne tego typu pierdoły, to będzie mógł się przyczepić do paru rzeczy Kenet - Pią 02 Paź, 2015 Tylko SKODA
B-Rey - Pią 02 Paź, 2015 Nie wiem czy to tylko moje spostrzeżenie ale kiedyś kierownice bez multifunkcji wyglądały dużo lepiej (VAG). Teraz każde auto ma to w opcji i taka podstawowa kierownica krzyczy JESTEM BIEDAKIEM! dzik - Pią 02 Paź, 2015 zegary lepsze niż w superbie Anonymous - Sob 03 Paź, 2015 Nisko upadło to forum,bardzo nisko,chyba czas na ewakuacjeWuRC - Sob 03 Paź, 2015
Marek23 napisał/a:
Subaru, nowy forester z gównianą skrzynią i jeszcze bardziej gównianym silnikiem.
No teraz jeszcze zaprezentowali Levorga, który wygląda całkiem, całkiem, prowadzi się cacy, no ale co z tego jak możliwość konfiguracji jest żadna: jeden silnik (1.6T) i jedna skrzynia (nieszczęsne CVT).
kosmita - Sob 03 Paź, 2015 Oni robią to specjalnie, żeby nikt nie kupował ich samochodów Miniac - Sob 03 Paź, 2015
B-Rey napisał/a:
Teraz każde auto ma to w opcji i taka podstawowa kierownica krzyczy JESTEM BIEDAKIEM!
Tak. To prawda karoluPL - Sob 03 Paź, 2015 nie no, masz łopatki przy kierownicy, aż takiego biednego tego garbusa nie masz Loko - Nie 04 Paź, 2015 A co mi tam, też dorzucę swoje trzy grosze w temacie spalania i VAG
Przejechałem ostatnio Audi A3, 2.0, 150 konny diesel z s-tronic trasę KRK-okolice Poznania i z powrotem. Komp pokazał średnie 6,6, realne obliczone z tankowań 7,25. No i ja się tutaj pytam, gdzie tu jest sens Diesla. Paserattim w benzynie w podobnych warunkach spalam 7,4-7,8.
Głośność silnika też zdecydowanie na plus dla beny, której praktycznie nie słychać i nie ma żadnych wibracji, a tutaj jednak jest to nieprzyjemne klekotanie i drgania.
Dodatkowo s-tronic zrobił na mnie średnie wrażenie, spokojna jazda but w podłogę, kick down i zanim auto ma jaką kolwiek reakcję mijają 3 sekundy jest tak niesamowita dziura pomiędzy wciśnięciem gazu, a startem auta, ze jest to nawet zabawne jak robisz za każdym razem odliczanie przed startem rakiety .
W trybie manual jest dużo lepiej, ale zmiany biegów tez nie robią wrażenia i dzieje się to z opóźnieniem.
Start-stop też działał masakrycznie źle, nie wiem czy to też kwestia jego działania w połączeniu ze skrzynią, ale opóźnienia od puszczenia hamulca to tego jak auto ruszy są na tyle duże, że nie da się ruszyć bezpośrednio za kimś, na każdych światłach jesteś zamulaczem.
Wcześniej jezdziłem golfem z manualem i start stopem i tam jego działanie było zupełnie bez przeszkód auto ruszało tak jakby było odpalone cały czas.
No i fotele, strasznie słabe po 3=4 godzinach jazdy wierciłem się już w fotelu w tą i z powrotem bo bolały mnie plecy i dupa, gdzie paskiem nawet na trasach gdzie było 16-17 godzin jazdy dalej było wygodnie.kaziu1985pn - Pon 05 Paź, 2015
Bartli napisał/a:
Spokojnie, są wyjątki z tymi Alfistami Na 159 złego słowa nie powiem, bo totalnie nic się w tym aucie nie dzieje. Oczywiście jak ktoś zwraca uwagę na spasowanie elementów i inne tego typu pierdoły, to będzie mógł się przyczepić do paru rzeczy