jarek-malopolska - Nie 03 Paź, 2010 Ale ja nie chce gwintu !! Ja chce Biltein B8 + sprezyna do jazdy na codzień, po naszych drogach..
ade napisał/a:
dokladnie, moze byc naprawde twardo a na dobrym amorze kolo bedzie sie trzymac asfaltu jak trzeba:d
no i o to mi chodzi, że bedzie B8 juz wiem, nie wiem tylko czy Jamex czy Eibach Anonymous - Nie 03 Paź, 2010 btw tak z innej beczki jak już ktoś się zdecyduję na Eibacha do saxo to zapraszam na pewno taniej niż w rallyshopie
no to teraz pojechałem PiTT - Nie 03 Paź, 2010 to ja sie odezwe Jaco - Nie 03 Paź, 2010
jarek-malopolska napisał/a:
Ale ja nie chce gwintu !! Ja chce Biltein B8 + sprezyna do jazdy na codzień, po naszych drogach..
Ale gwint Peugeot Sporta w tym nie przeszkadza
tak to wygląda na gotowo:
Uploaded with ImageShack.usQukie - Nie 03 Paź, 2010 Dodam jeszcze tylko, że po podniesieniu zawiasu o jakieś 20mm Bilstein B8 na springach H&R/Eibach jest idealny do jazdy na co dzień po naszych najazjebistrzych łódzkich drogach.Anonymous - Pią 22 Paź, 2010 Załozyłem do mojego kaszalota B8 i auto sie podniosło o jakies 1,5 cm ,to normalne??jarek-malopolska - Pią 22 Paź, 2010
Jaco napisał/a:
Ale gwint Peugeot Sporta w tym nie przeszkadza
tak to wygląda na gotowo:
Ja wiem, ze gwint nie przeszkadza, ale wychodzi dorożej.. kurcze, musze rozwiać ta watpliwośc, osoby majace u siebie B6 jak np. Łukasz rozumiem, ze kupiły amortyzator i zamontowały go w miejsce ori amorka, czy tak samo jest w przypadku B8, czy on sie czymś różni oprócz tego ze ma krotszy skok/jest do krótszej spręzyny?? chodzi mi o ewentulaną róznice w jego budowie, chcac kupic B8 musze coś przerabiac (nie chodzi o gwint!!) czy po prostu zamawiam B8 wyciagam ori amor i w to miejsce pakuje B8 z jamexem lub eibachem ?kubas - Pią 22 Paź, 2010
jarek-malopolska napisał/a:
Jaco napisał/a:
Ale gwint Peugeot Sporta w tym nie przeszkadza
tak to wygląda na gotowo:
Ja wiem, ze gwint nie przeszkadza, ale wychodzi dorożej.. kurcze, musze rozwiać ta watpliwośc, osoby majace u siebie B6 jak np. Łukasz rozumiem, ze kupiły amortyzator i zamontowały go w miejsce ori amorka, czy tak samo jest w przypadku B8, czy on sie czymś różni oprócz tego ze ma krotszy skok/jest do krótszej spręzyny?? chodzi mi o ewentulaną róznice w jego budowie, chcac kupic B8 musze coś przerabiac (nie chodzi o gwint!!) czy po prostu zamawiam B8 wyciagam ori amor i w to miejsce pakuje B8 z jamexem lub eibachem ?
Jarek Bilstein nie jest aż takim kombinatorem jak ty B8 jest plug&play tak samo jak B6.jarek-malopolska - Pią 22 Paź, 2010 Akurat tu nie chodzi o kombinatorstwo, tak sie dowiedziałem, dlatego wolałem sie upewnic, zeby pozniej nie było ze przychodza amortyzatory na przód i nie da sie ich załozyc bo trzeba jekis kolumny czy mocowanie przerabiac... Bonczek - Pią 22 Paź, 2010
rabarbar napisał/a:
Załozyłem do mojego kaszalota B8 i auto sie podniosło o jakies 1,5 cm ,to normalne??
W Hondach podobna historia ma miejsce jarek-malopolska - Pią 22 Paź, 2010 Kurfa, ale czemu ?? wy to zakładacie na seryjną sprezyne ?? Jesli jest auto na sprezynie -30, i jest to -30 wzgledem serii, to wywalajac obecny amor i kwładajac B8 do tej samej sprezyny -30 to chyba nic sie nie powinno podniesc Bonczek - Pią 22 Paź, 2010 Nie mam pojęcia czemu rozumowanie ze sprężyna słuszne ale jednak dzieje się inaczej Anonymous - Pią 22 Paź, 2010 rozumowanie słuszne ale dzieje sie jak dziejejarek-malopolska - Sob 23 Paź, 2010 moze po prostu bill sie jakos musi ułozyć i potrzebuje na to troche kilometrow.. bo innego wytłumaczenia nie widze Qukie - Sob 23 Paź, 2010 musisz na amorkach dorobić po kilka frezów
a tak na serio to mi Bilstein się ułożył po chwili jazdy