To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

jarek-malopolska - Nie 03 Paź, 2010

Ale ja nie chce gwintu !! Ja chce Biltein B8 + sprezyna do jazdy na codzień, po naszych drogach..
ade napisał/a:
dokladnie, moze byc naprawde twardo a na dobrym amorze kolo bedzie sie trzymac asfaltu jak trzeba:d

no i o to mi chodzi, że bedzie B8 juz wiem, nie wiem tylko czy Jamex czy Eibach ;)

Anonymous - Nie 03 Paź, 2010

btw tak z innej beczki jak już ktoś się zdecyduję na Eibacha do saxo to zapraszam :devil: na pewno taniej niż w rallyshopie :faja:


no to teraz pojechałem xD

PiTT - Nie 03 Paź, 2010

to ja sie odezwe :)
Jaco - Nie 03 Paź, 2010

jarek-malopolska napisał/a:
Ale ja nie chce gwintu !! Ja chce Biltein B8 + sprezyna do jazdy na codzień, po naszych drogach..



Ale gwint Peugeot Sporta w tym nie przeszkadza :)

tak to wygląda na gotowo:



Uploaded with ImageShack.us

Qukie - Nie 03 Paź, 2010

Dodam jeszcze tylko, że po podniesieniu zawiasu o jakieś 20mm Bilstein B8 na springach H&R/Eibach jest idealny do jazdy na co dzień po naszych najazjebistrzych łódzkich drogach.
Anonymous - Pią 22 Paź, 2010

Załozyłem do mojego kaszalota B8 i auto sie podniosło o jakies 1,5 cm ,to normalne??
jarek-malopolska - Pią 22 Paź, 2010

Jaco napisał/a:
Ale gwint Peugeot Sporta w tym nie przeszkadza

tak to wygląda na gotowo:


Ja wiem, ze gwint nie przeszkadza, ale wychodzi dorożej.. kurcze, musze rozwiać ta watpliwośc, osoby majace u siebie B6 jak np. Łukasz rozumiem, ze kupiły amortyzator i zamontowały go w miejsce ori amorka, czy tak samo jest w przypadku B8, czy on sie czymś różni oprócz tego ze ma krotszy skok/jest do krótszej spręzyny?? chodzi mi o ewentulaną róznice w jego budowie, chcac kupic B8 musze coś przerabiac (nie chodzi o gwint!!) czy po prostu zamawiam B8 wyciagam ori amor i w to miejsce pakuje B8 z jamexem lub eibachem ?

kubas - Pią 22 Paź, 2010

jarek-malopolska napisał/a:
Jaco napisał/a:
Ale gwint Peugeot Sporta w tym nie przeszkadza

tak to wygląda na gotowo:


Ja wiem, ze gwint nie przeszkadza, ale wychodzi dorożej.. kurcze, musze rozwiać ta watpliwośc, osoby majace u siebie B6 jak np. Łukasz rozumiem, ze kupiły amortyzator i zamontowały go w miejsce ori amorka, czy tak samo jest w przypadku B8, czy on sie czymś różni oprócz tego ze ma krotszy skok/jest do krótszej spręzyny?? chodzi mi o ewentulaną róznice w jego budowie, chcac kupic B8 musze coś przerabiac (nie chodzi o gwint!!) czy po prostu zamawiam B8 wyciagam ori amor i w to miejsce pakuje B8 z jamexem lub eibachem ?


Jarek Bilstein nie jest aż takim kombinatorem jak ty :) B8 jest plug&play tak samo jak B6.

jarek-malopolska - Pią 22 Paź, 2010

Akurat tu nie chodzi o kombinatorstwo, tak sie dowiedziałem, dlatego wolałem sie upewnic, zeby pozniej nie było ze przychodza amortyzatory na przód i nie da sie ich załozyc bo trzeba jekis kolumny czy mocowanie przerabiac... ;)
Bonczek - Pią 22 Paź, 2010

rabarbar napisał/a:
Załozyłem do mojego kaszalota B8 i auto sie podniosło o jakies 1,5 cm ,to normalne??


W Hondach podobna historia ma miejsce ;D

jarek-malopolska - Pią 22 Paź, 2010

Kurfa, ale czemu ?? wy to zakładacie na seryjną sprezyne ?? Jesli jest auto na sprezynie -30, i jest to -30 wzgledem serii, to wywalajac obecny amor i kwładajac B8 do tej samej sprezyny -30 to chyba nic sie nie powinno podniesc :>
Bonczek - Pią 22 Paź, 2010

Nie mam pojęcia czemu :) rozumowanie ze sprężyna słuszne ale jednak dzieje się inaczej ;)
Anonymous - Pią 22 Paź, 2010

rozumowanie słuszne ale dzieje sie jak dzieje
jarek-malopolska - Sob 23 Paź, 2010

moze po prostu bill sie jakos musi ułozyć i potrzebuje na to troche kilometrow.. bo innego wytłumaczenia nie widze o_O
Qukie - Sob 23 Paź, 2010

musisz na amorkach dorobić po kilka frezów ;D

a tak na serio to mi Bilstein się ułożył po chwili jazdy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group