mar - Wto 27 Maj, 2014 takie pytanie, r888 rocznik 2011 , bieznik dociety, po docieciu nie jezdzone, jest sens kupowac takie r888 ? bedzie to jeszcze dzialalo w osce 180KM?
ogolnie jakie opony na krotkie odcinki typu kjs?
ma ktos porownanie np r1r z bieznikowanymi slickami?Kenet - Wto 27 Maj, 2014 Nie ma sensu kupować dociętych R888 do tak mocnego auta. Ta guma w żadnym razie nie klei już tak jak wierzchnia warstwa. Na krótkie KJSy to albo R1R, albo właśnie maxsport, profil w miękkich mieszankach - będą lepiej kleić jak R1R.CHRZANEK - Wto 27 Maj, 2014 Yokohama ADVAN A048 - ktoś miał do czynienia z tym?
Chętnie usłyszę o kontrpropozycjach pod jednym wszakże warunkiem - musi występować w 13 calach w rozmiarze 175/50R13 ewentualnie 175/60R13
Profil nie występuje.
R 888 nie występuje.
Pederal nie występuje.
Yokohama A539 - testowałem i dziękuje.Cartoon - Wto 27 Maj, 2014 Ja mam u siebie z przodu A048 od Rasty... ale póki co jeździłem na nich tylko na torze rally drive rasta - Czw 29 Maj, 2014 Opona zbiera lepsze opinie niż R888 - zasłyszane, osobiście nie jeździłem.Kamill - Czw 29 Maj, 2014 Nie wiem czy Kenet takich na kielcach nie miał, jak tak to kleiły bdb jak na mało męski rozmiar.Kenet - Czw 29 Maj, 2014 Nie, ja na Kielcach jeździłem na Hankook Ventus RS-2, ale fakt - opona mistrz GeKo - Czw 29 Maj, 2014 Chrzanek w semislicku to szukaj czegoś wezszego jak da rade, pogadaj z Tomcat on jakimiś oponami dysponuje i podobno cena dobra i dobrze kleja.CHRZANEK - Pią 30 Maj, 2014 Geko - w 13" to szału jeśli chodzi o wybór nie ma...
Jest jeszcze Yokohama A032 w rozmiarze 155/65R13 ale nikt jej nie widział.
Docelowo to szukam jeszcze deszczówek Michelin 16/53R13 P220 - ale to też już jest nie do dostania...layer - Nie 01 Cze, 2014 A048 175/50 to koszt ponad 500zł/sztuka, jeszcze wypadałoby mieć 5 sztuk, więc robi się masakra, zważywszy na auto w którym mają jeździć
A co Ci nie pasowało w A539? bob.dsk - Pon 30 Cze, 2014 Zbliżam się do wymiany gumek w Mini. Do tej pory były Federale 595 ale teraz zastanawiam się nad R888. Co byście doradzili do jazdy na co dzień i od czasu do czasu jakiś TD.M - Pon 30 Cze, 2014 R1RKamill - Pon 30 Cze, 2014 R888 jest oczko wyżej jak nie dwa od federala. Przedewszystkim oprocz tego że poklei Ci trochę lepiej na suchym niż federal to działą od razu bez rozgrzewania i na mokrym lepiej bedzie kleić. Jedyny minus to że zejdzie 2x szybciej niż federal, może nawet jeszcze szybciej bo jest niższy bieżnik z tego co pamiętam.bob.dsk - Pon 30 Cze, 2014 No właśnie tak myślałem że R888 będzie znikać w nadzwyczajnym tempie
A co myślicie o A048 ?Kamill - Pon 30 Cze, 2014 Na R1R śmiga Roj na co dzień. Wydaje mi się że one mają więcej mięsa niż r888. Możesz go podpytać jak mu schodzą.