Przem_106 - Sob 02 Paź, 2010 Różnicy między Pro kit, a Jamex nie będzie! Pro Kit są miększe niż seria!!!
Najlepiej kup ode mnie zestaw gwintu, a do tego sprężyny tylne od escotra i masz auto na gwincie, które nigdy ci nie dobije!!!martin.h - Sob 02 Paź, 2010
Przem_106 napisał/a:
a do tego sprężyny tylne od escotra
Czy jeszcze jakieś części z Forda pasują do puga?
Ja gdybym miał obniżać u siebie przód to wchodzę w taki zestaw (gwint) Przem_106 - Sob 02 Paź, 2010 Mało kto wie że tylne springi od escorta mają średnicę wewnętrzną dokładnie 90mm, czyli tyle co oryginalny Peugeot Sport. Poza tym są naprawdę twarde przez co nie dobijają!!!
Ps. mało kto wie, ale jeździłem na takim zestawie w PPAiK, mało tego - kupiłem to od Szeji Anonymous - Sob 02 Paź, 2010 przydało by mi sie pare takich trików do coltaAnonymous - Sob 02 Paź, 2010 a na beemach sie znacie?bo własnie zakupiłem bila b8(jeszcze nie załozyłem,czeka w domu),i nie wiem czy zakładac do seryjnych sprezyn(mam m-pakietowe ,czyli troche nizej i twardziej) czy moze zainwestowc w jakies inne springi??tylko błagam nie piszcie zebym sie na forum bmw spytal-bo tam zaraz powiedza zebym se kupił sratix-techniks- gwint za 1000 zl i bedzie lepiej niz jakies bilstainy
Auto do jazdy na codzien,czasem okazjonalne upalanieM - Nie 03 Paź, 2010 Lepiej mieć twardszy amor i luźniejszą sprężynę niż na odwrót.
Jak będzie niżej to ogólnie będzie lepiej skręcać.ade - Nie 03 Paź, 2010
rabarbar napisał/a:
a na beemach sie znacie?bo własnie zakupiłem bila b8(jeszcze nie załozyłem,czeka w domu),i nie wiem czy zakładac do seryjnych sprezyn(mam m-pakietowe ,czyli troche nizej i twardziej) czy moze zainwestowc w jakies inne springi??tylko błagam nie piszcie zebym sie na forum bmw spytal-bo tam zaraz powiedza zebym se kupił sratix-techniks- gwint za 1000 zl i bedzie lepiej niz jakies bilstainy
Auto do jazdy na codzien,czasem okazjonalne upalanie
jak chcesz komforcik na codzien to daj sobie eibacha, jest miekszy od serii i troszke nizszy od mtechnika...
chociaz jak masz zderzak mpakietowy kompletny (z dokladka) to lepiej odpusc jakiekolwiek obnizanie bo na progach itp zaczynaja sie problemy
jakie masz stabi??
wymiarowo najgrubszy jest chyba zestaw tyl m3 przod m pakiet, ale to juz trzeba by poszukac na tych bmw forach.. bmw sport chyba jest takie najmniej beemiarskie:D:Prasta - Nie 03 Paź, 2010
ade napisał/a:
jak chcesz komforcik na codzien to daj sobie eibacha, jest miekszy od serii i troszke nizszy od mtechnika...
Nie wiem skąd wy macie te informacje, w Foce na pewno nie jest miększy od serii. Jest po prostu optymalny do codziennej jazdy. Może w Pugu tak jest ale nie można tego sprowadzać do każdego samochodu.Anonymous - Nie 03 Paź, 2010 o ile dobrze kojarzę Eibach to progresyw - może stąd różne odczucia skali jego "twardości" Loko - Nie 03 Paź, 2010
tntech.pl napisał/a:
o ile dobrze kojarzę Eibach to progresyw - może stąd różne odczucia skali jego "twardości"
Eibach w saxo/106 jest liniowy.Loko - Nie 03 Paź, 2010
rasta napisał/a:
ade napisał/a:
jak chcesz komforcik na codzien to daj sobie eibacha, jest miekszy od serii i troszke nizszy od mtechnika...
Nie wiem skąd wy macie te informacje, w Foce na pewno nie jest miększy od serii. Jest po prostu optymalny do codziennej jazdy. Może w Pugu tak jest ale nie można tego sprowadzać do każdego samochodu.
W Foce eibach pro-kit ma taką samą twardość jak sprężyna z ST170ade - Nie 03 Paź, 2010
rasta napisał/a:
ade napisał/a:
jak chcesz komforcik na codzien to daj sobie eibacha, jest miekszy od serii i troszke nizszy od mtechnika...
Nie wiem skąd wy macie te informacje, w Foce na pewno nie jest miększy od serii. Jest po prostu optymalny do codziennej jazdy. Może w Pugu tak jest ale nie można tego sprowadzać do każdego samochodu.
nie wiem jak jest w pugu czy focusie ale przekazuje info odnosnienie konkretnego auta czyli e36 328i, pisze tylko o tym co sprawdzilem na wlasnym tylkujarek-malopolska - Nie 03 Paź, 2010
Przem_106 napisał/a:
Różnicy między Pro kit, a Jamex nie będzie! Pro Kit są miększe niż seria!!!
No to chyba różnica bedzie, bo dla mnie Jamex jest twardszy od serii, a jeśli Pro-Kit są miększe od serii to muszą być bardziej miekkie niz JAMEX..
Co prawda nie zakładałem Jamexa na oryginalny amor tylko od razu na jakiś sportowy (twardy) i to połaczenie dało beton, było mega twardo, fajnie na szybkich łukach na autostradzie ale nie konieczie na naszych dziurawych drogach.. Myślę, że B8 bedzie mięszke od tego amora tylko nie wiem na ile Jamex jest twardy, czy zakładajac go do B8 nie zostanie dalej beton pomimo, że amortyzator będzie miększy niż ten beton co miałem teraz..Loko - Nie 03 Paź, 2010
jarek-malopolska napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Różnicy między Pro kit, a Jamex nie będzie! Pro Kit są miększe niż seria!!!
No to chyba różnica bedzie, bo dla mnie Jamex jest twardszy od serii, a jeśli Pro-Kit są miększe od serii to muszą być bardziej miekkie niz JAMEX..
Co prawda nie zakładałem Jamexa na oryginalny amor tylko od razu na jakiś sportowy (twardy) i to połaczenie dało beton, było mega twardo, fajnie na szybkich łukach na autostradzie ale nie konieczie na naszych dziurawych drogach.. Myślę, że B8 bedzie mięszke od tego amora tylko nie wiem na ile Jamex jest twardy, czy zakładajac go do B8 nie zostanie dalej beton pomimo, że amortyzator będzie miększy niż ten beton co miałem teraz..
Do saxo, każdy gwint, nawet szutrowy jest jeszcze twardszy od każdej dostępnej na rynku sprężyny więc nie rozumiem problemu za twardej sprężyny na dziurawy asfalt, jak dla mnie musi on leżeć gdzie indziej. ade - Nie 03 Paź, 2010
Loko napisał/a:
jarek-malopolska napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Różnicy między Pro kit, a Jamex nie będzie! Pro Kit są miększe niż seria!!!
No to chyba różnica bedzie, bo dla mnie Jamex jest twardszy od serii, a jeśli Pro-Kit są miększe od serii to muszą być bardziej miekkie niz JAMEX..
Co prawda nie zakładałem Jamexa na oryginalny amor tylko od razu na jakiś sportowy (twardy) i to połaczenie dało beton, było mega twardo, fajnie na szybkich łukach na autostradzie ale nie konieczie na naszych dziurawych drogach.. Myślę, że B8 bedzie mięszke od tego amora tylko nie wiem na ile Jamex jest twardy, czy zakładajac go do B8 nie zostanie dalej beton pomimo, że amortyzator będzie miększy niż ten beton co miałem teraz..
Do saxo, każdy gwint, nawet szutrowy jest jeszcze twardszy od każdej dostępnej na rynku sprężyny więc nie rozumiem problemu za twardej sprężyny na dziurawy asfalt, jak dla mnie musi on leżeć gdzie indziej.
dokladnie, moze byc naprawde twardo a na dobrym amorze kolo bedzie sie trzymac asfaltu jak trzeba:d nawet na dziurwach:D