To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wydech

PGmaster - Pią 25 Gru, 2009

No ja chetny ale w okolicach luty, marzec
krz_p - Pią 25 Gru, 2009

igoriq napisał/a:

A z tak z ciekawości, jaki masz moment obrotowy?

Wracając jednak do tematu wydechu, co raz bardziej skłaniam się do zainwestowania tych kilku zł w wydech MG by CS. Jeśli faktycznie będzie nas 4-5, sądzę, że można byłoby wynegocjować trochę lepszą cenę. PiTT, PGmaster, krz_p, dalej chętni?


moment od 2200 do 5000 przez cały czas 340, z małym wyskokiem do 350

jeśli cena będzie dobra to byłbym zainteresowany, podobnie jak PG na wiosnę

PiTT - Pią 25 Gru, 2009

u mnie po modach CompSportowych wyszło tak
http://img413.imageshack.us/img413/9743/tfsi.jpg

wcześniej na Mastersowych było tak, nie muszę pisać chyba jak kiepsko wyglądał przebieg momentu co najprawdopodobniej przekładało się na kiepską pracę DSG
http://img19.imageshack.us/img19/9732/wykresq.jpg

wrzuć swój wykres bo nie pamiętam gdzie go widziałem

Anonymous - Pią 25 Gru, 2009

U mnie tak to wygląda:



Moim zdaniem to wszystko zależy od serii, bo przebieg momentu jest niemalże równoległy do tego co było przed programem.

PiTT - Pią 25 Gru, 2009

a masz wykres serii jeszcze?
bo na tym jest tylko po programie

Anonymous - Pią 25 Gru, 2009

Mam, tyle że moc jest w innej skali:


PiTT - Sob 26 Gru, 2009

igoriq napisał/a:
krz_p napisał/a:
mam program CompSportu + cooler z S3, po prostu dobry egzemplarz

A z tak z ciekawości, jaki masz moment obrotowy?

Wracając jednak do tematu wydechu, co raz bardziej skłaniam się do zainwestowania tych kilku zł w wydech MG by CS. Jeśli faktycznie będzie nas 4-5, sądzę, że można byłoby wynegocjować trochę lepszą cenę. PiTT, PGmaster, krz_p, dalej chętni?

ale o jakim grupowym mówimy jeśli np. ja chcę wstawić auto do Compów i w tym samym momencie zrobić remap
nie chce mi się jeździć osobno do MG a potem do Compów, jakbym miał robić to tylko tak jak pisałem
wstawiam auto w pon. i w pt. jest do odebrania
oczywiście chwilowo nie jestem przekonany czy chcę pakować jeszcze kasę w dłubanie
chyba jest wystarczająco a tak to można zrobić z niego studnię bez dna, teraz wydech, potem turbina itp. itd.
pytanie tylko kiedy to wszystko przestaje się opłacać, wg. mnie już od wymiany wydechu :>
no, ale może zmienię jeszcze zdanie, póki co nie chce mi głowy tym zawracać :]

vitesse - Pon 04 Sty, 2010

Grzesiek VTS napisał/a:
sadze ze kolo 300 zl z nierdzewki ;d :rotfl:


wstepnie ugadalem sie na 150 - 200 zl

kaco_d - Pon 04 Sty, 2010

vitesse napisał/a:
Grzesiek VTS napisał/a:
sadze ze kolo 300 zl z nierdzewki ;d :rotfl:


wstepnie ugadalem sie na 150 - 200 zl

samej robocizny? wogole jaki plan na wydech?
bo ja u mnie na wiosne tez chce nierdzewke wrzucic...z tłumików to tylko ostatni i zamiast kata jakas strumienica albo cus ze zwiększoną srednicą.

PGmaster - Wto 26 Sty, 2010

Pojawil sie milltek do GTI 5 na rf. Ktos chetny? Ja raczej odpuszczam i bede robil w MG.

http://www.racingforum.pl...FSI-t73530.html

saxorulez - Wto 26 Sty, 2010

PGmaster,

sorry to jest kurwa drożej niż za nowy, bez rabatu w cenniku mam to za 2652 PLN brutto, wiem że niektóre firmy sprzedają to ludziom za bimbaliony i potem chodzą teksty ze Milltek jest drogi. Ale jeśli kolega dał za wydech powyżej 3000 to został oszukany

krz_p - Wto 26 Sty, 2010

miałem kiedyś ofertę za lekko używany cat -back millteka za 1800
sprzedawał poprzedni właściciel auta, które teraz ma sprzedający ten wydech
więc może jest to ten sam, który ja chciałem kupić

ja już wydechu raczej zmieniał nie będę, wolę przeznaczyć tę kasę na dołożenie do następnego auta

Passenger - Wto 26 Sty, 2010

Z ciekawości spytam czy 3000 pln w MG to cena za całość z DP i katem? Wkładają kata?
PiTT - Wto 26 Sty, 2010

Passenger napisał/a:
Z ciekawości spytam czy 3000 pln w MG to cena za całość z DP i katem?

podobno tak, tyle mi powiedzieli w CS

saxorulez - Wto 26 Sty, 2010

PGmaster, krz_p,

Panowie chodzi mi o to że wszyscy krzyczą iż układy Millteka są drogie, nic dziwnego jeżeli ktoś za używkę krzyczy tyle co za nowy, plus montaż i jeszcze zostaje na wkładkę ITG :)

Jako dystrybutor tej firmy staram się walczyć z opinią Millteka jako drogiej firmy, oczywiście kosztuje to więcej niż MG ale jak się domyślacie wynika to w głównej mierzez tych powodów o których pisałem wcześniej - homologacja i gwarancja przejścia norm emisji spalin oraz powtarzalnośc wyników. Możliwe że akurat na tym układzie mamy kilka KM mniej lub więcej na MG, natomiast nie jest to różnica 30KM tak jak ktoś tutaj wcześniej napisał.

Z niecierpliwością czekam na wynik tego Golfa na wydechu od MG, rozumiem że skoro właściciel sprzedaje ten cat back to DP jest seryjny czy został Millteka??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group