To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Dylemat przy zakupie nowego auta z grupy VAG

Kamill - Wto 29 Wrz, 2015

A po co mi to mówisz?
Marek23 - Wto 29 Wrz, 2015

Bo juz któryś raz piszesz zebym targał Hondę na jakies lotnisko. I tu skończmy dyskusje.
Kamill - Wto 29 Wrz, 2015

:lol2:
Michał - Śro 30 Wrz, 2015


Jakarti - Śro 30 Wrz, 2015

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
was79 - Śro 30 Wrz, 2015

:lol2:
dzik - Śro 30 Wrz, 2015

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Nowy właściciel mojego starego pastucha jest bardzo szczęśliwy z tego powodu że w tym przypadku udało się od VW uzyskać naprawę, zużycie spadło dość widocznie, z 0,5/1000 to braku potrzeby dolewania pomiędzy przeglądami.

PiTT - Śro 30 Wrz, 2015

brał Ci 0,5/1000? o_O
dzik - Śro 30 Wrz, 2015

Tak, od nowości. Masz 2kkm przebiegu a komp krzyczy "dolewka" i tak co 2kkm. Najpierw aso pieprzy że do 10kkm może tak być, później pomiary, plombowania itd. Wymienili turbo, później spalił 0,48 a norma jest 0,5, kolejny pomiar 0,52 i uznali. Wymiana pierścieni na inne, do tego tłoki i korby.
Anonymous - Śro 30 Wrz, 2015

Nie no zajebiście,zuzycie oleju jak w 20letniej hondzie katowanej przez kolejnych 17 wlaścicieli :rotfl:
Jakarti - Śro 30 Wrz, 2015

nie ma co porownywac.. to celowe działanie.
pewnie jakby dostali cel: ma nie zużywać oleju to byś przez caly okres zywotnosci silnika nie uronil kropelki..

ale ma brac, producent ma zarabiac..
przy takich historiach zawsze przypominam


dzik - Śro 30 Wrz, 2015

Cała historia dość dobrze znana, w myśl ograniczania spalania i tarcia zastosowali cieńsze pierścienie. Może i tarcie było mniejsze, ale ich działanie średnio dobre.
W 2011 roku zmienili pierścienie na stare dobre i solidne, ale jeździ trochę samochodów z ultra oszczędnymi. Nowe grube pierścienie nie pasują do starych tłoków, a nowe tłoki do starych korb. Więc wymienia się wszystko. Mi wymienili, ale nie powiem by ASO się do tego brało ochoczo.

Teraz mamy trzecią generację TSI, pierścienie stare dobre, dodali dodatkowy wtrysk pośredni dzięki czemu nagar się zbiera w dolocie i trochę innych bzdur. Bardzo poprawiła się reakcja na gaz.

itr 911 - Śro 30 Wrz, 2015

Dzis musiałem odstawić pastuszka do serwisu (spokojnie jeszcze się nie popsuł :lol2: ).
Dokładam gniazdo 230v i dostałem auto zastępcze w postaci JETTY 1.4 tsi chyba 125km.
Nie wiem dlaczego ludzie kupują te auta bo zwykły golf jest lepszym wyborem, ale do rzeczy...

Jak wiadomo temat spalania jest istotny i wałkowany przy porównaniach Vagów tdi/bena.

Dziś zrobiłem trasę Warszawa-Łódz i nazat =szok tato kupe!
Autostradowo 140-180km/h, miasto bardzo spokojnie, małe korki a auto spaliło połowę baku!!!
Komp pokazuje średnie z 270km na poziomie 7,5L, więc kłamczuszek ściemnia o minimum 2L.
Osiągi wystarczające tylko do miasta na trasie dramat!
To ma być oszczędny mały motor? No to ja podziekował xD

Bonczek - Śro 30 Wrz, 2015

Only juice and milk comes in two litres! :jupi:
itr 911 - Śro 30 Wrz, 2015

:rotfl: :rotfl: :rotfl:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group