Vlodarsky - Czw 31 Maj, 2012 Jeśli nie jest to dla Was problemem chciałbym prosić o sprawdzenie czy nie ma problemów z logowaniem na www.racing-oils.pl bo dostałem takie zgłoszenie ale wychodzi na to, że sklep działa.
Będę dźwięczny za pomoc.qbica - Czw 31 Maj, 2012 zalogowałem się bez problemu M - Czw 31 Maj, 2012 ja także Gaydek - Czw 31 Maj, 2012 No problem, at allkamil - Czw 31 Maj, 2012 ja takżeVlodarsky - Czw 31 Maj, 2012 Dzięki chłopaki czyli coś nie tak ktoś robił przy logowaniu M - Czw 31 Maj, 2012 Ja prawie dostałem zawału - poproszę pomuka Vlodarsky - Pon 04 Cze, 2012 Taka mała notatka prasowa - i nasuwa się pytanie czy stać nas na kupowanie oleju z niepewnych źródeł ?
http://insilesia.pl/aktua...eju_silnikowegoJakarti - Pon 04 Cze, 2012 Mareczku,
kolega poczebuje 4-5litrow syntetyku - 5w40. samochod, astra II, 1.2
ile to by kosztowalo z przesyłką?Vlodarsky - Pon 04 Cze, 2012 http://racing-oils.pl/product.php?id_product=16
i przesyłka zależnie czy kurier czy poczta 14-19 złJakarti - Pon 04 Cze, 2012 oke, przekazuje - dziekiklimo - Pon 04 Cze, 2012 Stronka działa bez problemu, to moja wyszukiwarka jakaś upośledzona jest i nie da sie w niej zalogować Ale już sobie kare za zawracanie dupy wymierzyłem M - Pon 04 Cze, 2012 Dlugo Cie znajde?!Vlodarsky - Śro 06 Cze, 2012 Kilka zmian na lepsze Panowie
Millers Oils Motorsport - CRX. Główna zmiana dotyczy zastosowania nowych modyfikatorów tarcia w olejach LS. Najnowsze modyfikatory tarcia wykorzystywane do ochrony płytek w szperach (mechanizmach różnicowych o zwiększonym tarciu) stosowanych w skrzyniach biegów samochodów rajdowych i wyścigowych pozwalają na stosowanie ich w zsynchronizowanych skrzyniach biegów. Co to oznacza w praktyce?
Dotychczas, w zsynchronizowanych skrzyniach biegów samochodów rajdowych z napędem na przednie koła wyposażonych w szpery płytkowe (a więc np. większość samochodów Honda Civic Type R, Renault Clio, Opel Astra, Peugeot 206 startujących w RSMP i RPP) rekomendowane były oleje bez dodatków LS, gdyż mogły one uszkodzić działanie synchronizatorów.
Po wprowadzeniu do ich formulacji nowych modyfikatorów tarcia - LS, do takich skrzyni możemy używać olejów CRX LS, które są przyjazne dla synchronizatorów tak samo jak oleje bez tych dodatków, ale - dodatki LS (modyfikatory tarcia) ZNACZNIE LEPIEJ CHRONIĄ PŁYTKI W SZPERACH.
Bez zmian pozostaje stosowanie olejów w skrzyniach biegów kłowych i sekwencyjnych.
Skrzynie biegów zsynchronizowane, bez szper:
CRX 80w90, CRX 75w90 NT, CRX 75w140 NT
Skrzynie biegów zsynchronizowane, ze szperami, dyferencjały ze szperami:
CRX LS 80w90, CRX LS 80w90 NT, CRX LS 75w90 NT, CRX LS 75w140NT
Skrzynie biegów kłowe, ze szperami lub bez:
CRX LS 80w90, CRX LS 80w90 NT, CRX LS 75w90 NT, CRX LS 75w140NT
Formulacja olejów CRX bez dodatków LS nie uległa zmianie, co oznacza, że użytkownicy, którzy byli zadowoleni z ich parametrów i używali ich w skrzyniach zsynchronizowanych ze szperami płytkowymi, mogą bez obaw stosować je dalej, bądź przy następnej wymianie zastosować olej z dodatkiem LS, który zapewni jeszcze lepsze parametry.Vlodarsky - Czw 21 Cze, 2012 No i ktoś pytał czy będą polskie testy nanodrive. Nawet hotheczowe testy nanodrive'a były !