To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [Szukam auto] Temat - koncert życzeń

Misiek_lbn - Nie 22 Kwi, 2012

szymlorek, miałeś gofera w dyszlu 4Motion chyba :?:
jak się sprawował :?: :)

mam najbardziej sensowne z możliwych s3 do kupienia, polift w stanie bdb +, ale cena o 10 za duża :)
obawiam się tylko, czy kupno S3 10tyś taniej niż dobra sensowna, nie wyjdzie w ogólnym rozliczeniu gorzej niż kupno od razu droższej ;)

kamil - Nie 22 Kwi, 2012

znając życie to właśnie tak się stanie ;)
WuRC - Nie 22 Kwi, 2012

Subarowe, wolnossące 2.5l z lat 94-04 miały skłonność do padaczki uszczelki pod głowicą. Dotyczy do zwłaszcza silnika DOHC (EJ25D) z lat 90'tych, gdzie winę za to ponosiła seryjnie montowana uszczelka.

Z tym "2x razy droższe w serwisie" to szczerze mówiąc nie wydaje mi się.

antoś - Pon 23 Kwi, 2012

Misiek_lbn, o tym żółtym S3:
"Streszczę się z opisem - totalny kibel. Przez telefon miało być nic nie malowane bo miało to pozostać dla nowego właściciela. Jak widać ze zdjęć do pomalowania są błotniki i zderzaki. Na żywo KAŻDY element jest do malowania, mało tego KAŻDY BYŁ JUŻ MALOWANY i nawet niewprawne oko znajdzie 3-4 różne kolory. Szpachli też nie brakuje i badanie czujnikiem było w sumie zbędne. Prawdziwa sztuka jest na tylnym zderzaku który kiedyś był czarny i żółć została położona na stary lakier na ostro :D . Widziałem już trochę wynalazków ale ta mogę śmiało napisać że jest najgorsza jaką miałem (nie)przyjemność oglądać. Trzymać się od niej z daleka!"

http://otomoto.pl/audi-s3...-C23849111.html

Auto jest faktycznie z października 2000r. ale pełen polift, silnik AMK pracujący ładnie i w sumie tyle dobrego można o nim napisać.
Przebieg auta to 275kkm! Jest całe malowane łącznie z dachem. Szpachli nie znalazłem ale wszystko było robione, tu i ówdzie wychodzi ruda i lakier puchnie. Nie ma ani jednego elementu w ori lakierze.
Środek jak na ten przebieg wygląda nie najgorzej ale fotel kierowcy ma przeszyty boczek i dość zmęczoną alcantarę.
Cena widniejąca w ogłoszeniu jest oczywiście do opłat.
Sprzedający byli trochę rozczarowani i planują zdjęcie mu paru kilometrów z przebiegu.
Tyle z mojej strony, odpuszczam :)

Misiek_lbn - Pon 23 Kwi, 2012

antoś, dzięki za informacje ;)
szkoda, ciężko o fajne S3 inne niż srebrne i jeszcze w normalnej kasie ;)

subar GT prędzej się znajdzie, w i tak niższej kasie niż ałdi :)

szymlorek - Pon 23 Kwi, 2012

GTek przy S3 zabije Cie kosztami eksploatacji na codzień, w zasadzie wszystko możesz mnożyć x2.
Do Vaga każdy włoży łapy i zasadniczo za mocno go nie zepsuje, do GTka już nie każdy będzie taki chętny żeby w ogóle się dotknąć. Pozatym imho GT jako daily driver do robienia długich tras to totalne pomylenie pojęć...

jozekrj - Pon 23 Kwi, 2012

legacy 2.5

rozrząd taki jak w 2.0T (części 2x droższe od rozrządu w 2.0n/a)

często padają uszczelki pod głowica co tanie tez nie jest

tez chciałem kupić legacy ale właśnie kolega który dłubie przy tych samochodach od nastu lat odradził mi 2.5l

kamil - Pon 23 Kwi, 2012

a jakie są różnice w osiągach pomiędzy 2.0 NA a 2.5 NA.
Pytam bo ciągle rozważam zakup Legacy 99/02 lub Forestera, ale szczerze mówiąc nie wiem dlaczego Forek droższy jak to mniejsze auto :/

Legacy w kombi można mieć za 13-18 k a Forek to już jakieś 22 k

anjas - Pon 23 Kwi, 2012

popyt :)

jak kupowałem legasia to też zastanawiałem się nad forkiem.
Ale jak dla mnie np. we wnętrzu była przepaść na korzyść legacy. Materiały, wykończenie, design - bez porównania.

kamil - Pon 23 Kwi, 2012

to wiem i też to przemawia za legacy. Z drugiej strony Forek ma chyba większy bagażnik i lepsze właściwości poza asfaltowe.

W tych starszych legacy był chyba taki patent z pneumatycznym zawieszeniem - można było regulować prześwit. Ktoś coś wie jak z awaryjnością tego systemu ?

anjas - Pon 23 Kwi, 2012

kamil napisał/a:
Forek ma chyba większy bagażnik


"na oko" mniejszy, ale trzeba by było odwołać sie do twardych danych.

kamil - Pon 23 Kwi, 2012

o ten mi strasznie wpadł w oko, wygląda na uczciwy stan http://otomoto.pl/subaru-...-C23318823.html
Misiek_lbn - Pon 23 Kwi, 2012

szymlorek napisał/a:
GTek przy S3 zabije Cie kosztami eksploatacji na codzień, w zasadzie wszystko możesz mnożyć x2.
Do Vaga każdy włoży łapy i zasadniczo za mocno go nie zepsuje, do GTka już nie każdy będzie taki chętny żeby w ogóle się dotknąć. Pozatym imho GT jako daily driver do robienia długich tras to totalne pomylenie pojęć...

samochód po dojechaniu na miejsce, ok 1500 km, przez kolejne 6 miesięcy zrobi najprędzej przebieg <2000 km, dlatego nie boje się za wielkich kosztów utrzymania, bo liczę ze przez tak małą jazde nic sie nie zesra ;)

http://moto.allegro.pl/au...2269026963.html a ta eska :?:
wydaje mi się że stoi już dłuższy czas na alledrogo...

co do foresterów, jak najbardziej fajne auto, ale chyba jednak nie dorosłem do takiej krowy, wolę jednak mniejsze gabarytowo samochody ;)

kamil - Pon 23 Kwi, 2012

Forester na bazie imprezy, więc to taka krowa nie jest :)
antoś - Pon 23 Kwi, 2012

Jeździłem trochę Foresterem 2.0 turbo 177 koni i ani to nie skręcało, ani nie hamowało, ani nie przyspieszało, a do tego jest brzydkie i zewnątrz i wewnątrz. Może w zimę tym się fajnie jeździ, ale latem, po mieście strasznie się wymordowałem. Nie wiem skąd te zachwyty nad tym autem.

A, i żeby nie było. Nie był to żaden trup, tylko auto od nowości w rękach jednej osoby z przebiegiem poniżej 100 tys. ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group