To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Hamulce

kubas - Nie 11 Maj, 2008

No i go nie zagotujesz taka roznica :) No i +5 pkt respektu na miescie :rotfl:
Greg - Czw 15 Maj, 2008

Na siakimś angolskim forum widziałęm, że chłopaki adaptują heble Brembo z 406 coupe do C2. Ktoś wie, co tam trzeba zrobić, czy coś przerabiać, czy jest plug&play? Jest duża różnica w hamowaniu?
kubas - Pią 16 Maj, 2008

nie ma zadnej roznicy w hamowaniu brembo to gowno i na dodatek ma 4 tloczki ;D


trzeba zrobic adapter ktory ze tak powiem odsadzi bardziej zacisk od zwrotnicy zeby sie duza tarcza zmiescila... kolo 300 mm :) Zaciski to koszt kolo 1000 zl czasami mozna trafic taniej. Felge trzeba miec 16 chyba ze mniejsza tarcze zalozysz i odpowiednio dobierzesz felge to moze byc 15.

Greg - Sob 17 Maj, 2008

kubas napisał/a:
nie ma zadnej roznicy w hamowaniu brembo to gowno i na dodatek ma 4 tloczki ;D


Taaa... :ble:

Domyślam się, że róznica jest - pytanie czy tak bardzo zauważalna, że warto się w to bawić? Bo to trochę kasy jest...

kubas - Sob 17 Maj, 2008

bardzooooooooo zauwazalna :)
polll - Czw 22 Maj, 2008

a co bysie polecili do 106 na przod ? brembo max + ferodo ds ? wykorzystanie :D jazda na codzien z frajda :D
BaRtO_206GT - Czw 22 Maj, 2008

Greg napisał/a:
Na siakimś angolskim forum widziałęm, że chłopaki adaptują heble Brembo z 406 coupe do C2. Ktoś wie, co tam trzeba zrobić, czy coś przerabiać, czy jest plug&play? Jest duża różnica w hamowaniu?


trzeba dorobic adapter i przynajmniej w moim przypadku zeszlifowac 5mm w jednym miejscu zacisku. Nie mam ostatnio czasu tego ogarnac ale jak tylko to zrobie to wrzuce jakies foty

Vlodarsky - Śro 28 Maj, 2008

Bartek ja wrzuciłem od C5 V6 288mm i dokładnie ten sam problem inny rozstaw śrub do mocowania jarzmo-zwrotnica i odsadzenie tego zestawu nie pasuje w 306... tak więc ślusarz przerobił to ale skasował mnie 300 zł po targowaniu za samą robotę... a na początku krzyczał 500 zł :/
Anonymous - Wto 03 Cze, 2008

Macie jakieś zdanie nt. tarcz i klocków ?

Carbotech XP6 podobno są odpowiednikiem Ferodo DS2500
Carbotech XP10 odpowiadają DS3000 i żrą tarcze.
A Carbotech XP8 są takie pośrednie, działają w temp 65-750 stopni.
Spotkałem się z b. dobrymi opiniami, ale ciekaw jestem czy ktoś z Was ich używał???

Przymierzam się też do kupna tych tarcz: DBA 4000:

Anonymous - Czw 05 Cze, 2008

No dobra, już się nie przymierzam, tylko zamówiłem.
O Carbotechu słyszałem tylko i wyłącznie pozytywne opinie :ok:

Marek23 - Pią 06 Cze, 2008

Ja tam ufam Brembo i Feroddo...
Anonymous - Sob 07 Cze, 2008

polll napisał/a:
a co bysie polecili do 106 na przod ? brembo max + ferodo ds ? wykorzystanie :D jazda na codzien z frajda :D


A myślałeś nad hamulcami od 306 S16? Mój ziom takie ma(seria) i jest meega.Do 106 pasują chyba Plug&Play,cena takich używek jest nieduża, jedyną komplikacją jest to że już nie każda felga 14" na to wejdzie.

Marek23 - Nie 08 Cze, 2008

Krótkie pytanie:
Kolega ma saxo vts 16v....
Żeby zrobić hamulec 266m co konkretnie potrzebuje?
klocki, tarcze(wiadomo), jarzmo i that's it?
Czy klocki Ferooddo Ds 2000 nadaja się do codziennej jazdy i nie schodzą szybko?
Czy jest sens zalania sportowego płynu hamulcowego(wyższa temperatura wrzenia), kiedy fura jeździ więcej cywilnie? W sensie czy ten płyn krócej wytrzyma(cokolwiek to oznacza).

Dzięki z góry

nox - Nie 08 Cze, 2008

W
Marek23 napisał/a:
Czy jest sens zalania sportowego płynu hamulcowego(wyższa temperatura wrzenia), kiedy fura jeździ więcej cywilnie? W sensie czy ten płyn krócej wytrzyma(cokolwiek to oznacza).


Płyny tak zwane sportowe i zwiększonej temperaturze wrzenia mają to do siebie że są bardziej higroskopijne i ich żywotność jest krótsza kilkukrotnie od cywilnego płynu.

Marek23 napisał/a:
klocki, tarcze(wiadomo), jarzmo i that's


tylko to potrzeba :)

Anonymous - Nie 08 Cze, 2008

nox napisał/a:

Marek23 napisał/a:
klocki, tarcze(wiadomo), jarzmo i that's


tylko to potrzeba :)
No i jeszcze oczywiście zacisk.Jeśli chodzi o klocki to nie ma już ds2000 - zastąpione są przez ds performance i można je stosować na codzień.A co do płynu to polecam ate blue racing.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group