To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Dylemat przy zakupie nowego auta z grupy VAG

itr 911 - Sob 26 Wrz, 2015

No i ja się z PiTTem dogadam bo mamy podobne gusta motoryzacyjne :*
Co do benzyn VAG miałem duże doświadczenie w starych bo zrobiłem z 200tyś Oktą II RS i golfem V gti.
Tu jest spora różnica do aktualnych odpowiedników na plus (kultura pracy/spalanie).
Co do silników 1.4/1.8 TSI (mówię tu do 160km)to jest to taki złoty środek, ale w trasie przyjemniej jezdzi się takim 150km tdi a róznica w spalaniu to 2-3L przy normalnej jezdzie (przy bucie autostradowym jeszcze wzrasta).
Jak już się decydować na TSI to tylko motor jak Marka23 w rs, golfie itp.
Tu spalanie jeszcze wzrasta, ale już czuć że to jedzie!

Aby nie było że ja to jakiś eko styl uprawiam bo mam ciężką nogę i prywatnie kupiłem auto które pali 15-25L :rotfl:

A Ty mnie dziku nie obrażaj bo słuch mam absolutny, gorzej ze wzrokiem :rotfl:

Bonczek - Sob 26 Wrz, 2015

Marek23 napisał/a:
Bonczek ja ostatnio 160 w tempomacie i równe 9.7 na ponad 100 km. Poza tym spalania nie mierze bo jezdze nie eko :rotfl:


Ja tez nie, tylko miałem trasy ze spalaniem 15-16 litrów i musiałem sprawdzic czy sie prezes nie doczepi o średnie :>

PiTT - Sob 26 Wrz, 2015

dokladnie, takie tsi 160KM jak mam to zloty srodek
spalanie przyzwoite a i mozna normalnie wyprzedzac
na trasie zwykle 2.0tdi nie ma szans a 177KM idzie rowno do 180 ;)
wrazenia podczas jazdy sa zupelnie inne, ten diesel 177 konny sprawia wrazenie duzo szybszego od mojego a tak nie jest ;)

Marek23 - Sob 26 Wrz, 2015

Bonczek napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Bonczek ja ostatnio 160 w tempomacie i równe 9.7 na ponad 100 km. Poza tym spalania nie mierze bo jezdze nie eko :rotfl:


Ja tez nie, tylko miałem trasy ze spalaniem 15-16 litrów i musiałem sprawdzic czy sie prezes nie doczepi o średnie :>

Czyli taki 1.4 tsi pali duzo wiecej. Żeby nadążyć za Toba spaliłbym około 11 max. Przy max atak mam 15.
Kiedys jechałem rapidem 1.2, spalił mi 11 gdzie Octa by było 9.

Dzik ma racje, 1.8 tsi jest dobrym wyborem. Jest szybsze niż diesel 184 koni i pewno 190 tez a pali 1,5 litra mniej niż moj

PiTT - Sob 26 Wrz, 2015

1.4tsi 160KM pali mało
7.3 średnia z 1000km, trasa do 130-140 + drogi lokalne przepisowo
W mieście przy korkach 11-12 ale realnie na większych odcinkach niż 4km pali 10 a czasami mniej
Spalanie pow 14 w trasie świadczy albo o usterce albo jazda non stop z butem w podłodze :)

dzik - Sob 26 Wrz, 2015

itr 911 napisał/a:
ale w trasie przyjemniej jezdzi się takim 150km tdi a róznica w spalaniu to 2-3L przy normalnej jezdzie (przy bucie autostradowym jeszcze wzrasta).


Klekot w trasie bardziej odstaje osiągami niż w mieście od TSI. Miałem tego klekota na weekend i gruntownie przetestowałem. Przypomnę posta:

Jeździłem przez weekend B8 2.0 TDI 150KM, testy spalania z komputera, min 20KM na tempomacie stałem prędkości
100km/h - 4,4
120km/h - 5,1
160km/h - 7,5
180km/h - 9,3

Mój pastuch:
100km/h - 5,2
120km/h - 6,2
160km/h - 8,3
180km/h - 9,3


B8 2.0 TDI 150KM
100-180
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

mój 1.8 TSI
100-200
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be


2-3L można wsadzić między bajki. Litr przy stówce i róznica maleje ze wzrostem prędkości.

Osiągami przepaść, klekot przy wyprzedzaniu muli.

Zróbmy ustawkę na autostradzie 100-200.

itr 911 napisał/a:

A Ty mnie dziku nie obrażaj bo słuch mam absolutny, gorzej ze wzrokiem :rotfl:


Chyba to wymaga weryfikacji :rotfl:


Dzisiaj zrobiłem sobie krótszą traskę, mjut.


Anonymous - Sob 26 Wrz, 2015

ja pierdole ,nie wyrobie,fury za ponad stówke a Wy sie brandzlujecie litrem czy dwoma w ta czy tamtą :wall:
dzik - Sob 26 Wrz, 2015

rabarbar napisał/a:
ja pierdole ,nie wyrobie,fury za ponad stówke a Wy sie brandzlujecie litrem czy dwoma w ta czy tamtą :wall:


i to kwintesencja tematu, dlatego mam w dupie spalanie
jakbym chciał oszczędzać to najwięcej bym oszczędził nie kupując nowego samochodu

zefir - Nie 27 Wrz, 2015

dzik napisał/a:


Obrazek


wizytacja w Łodzi widze :D

itr 911 - Nie 27 Wrz, 2015

Co do narzekania na diesla to mnie interesuje czy nasze sztuki załapały się na aktualna "aferę spalinową" :rotfl:

Jeśli tak możliwe że będziemy szli w kierunku wymiany aut na wolne od wad , ale zobaczymy jak się temat rozwinie w Polsce?

GeKo - Nie 27 Wrz, 2015

Taaa, usuną wam awarię wgrywając soft po którym sprint do setki zajmować będzie 2 pełnie. :rotfl:
karoluPL - Nie 27 Wrz, 2015

http://joemonster.org/art..._dwoch_Passatow


stąd już w internetach powstają poradniki :lol2: :lol2: :lol2:

dzik - Nie 27 Wrz, 2015

sytuacja ciekawa, teoretycznie by nie było możliwości takich manewrów muszą zaktualizować oprogramowanie na takie które będzie spełniać normy i jednocześnie trzymać parametry mocy i momentu.
Marek23 - Nie 27 Wrz, 2015

Śmiechy śmiechami,ale jak się chcę kupić jakiegoś kombika w konkretnej opcji silnikowej,wyposażenia to i tak VAG wypada najlepiej pomijając marki premium.
B-Rey - Pon 28 Wrz, 2015

Te 2.0 TDI chyba spełniają normę euro 6. One nie spełniają normy amerykańskiej (podczas normalnej jazdy) która jest bardziej rygorystyczna i dzięki temu gość w USA dostaje zniżki i dopłaty jak kupi takiego VW nowego. Jak się mylę to mnie poprawcie, bo w sumie to nie ma żadnych dokładnych informacji co wyszło nie tak podczas testów (podejrzewam NOx'y). Media też tylko potrafią pierdolić, że oprogramowanie, że defeat device, że oszukała nas banda decydentów... żygać się chce. Przecież ten silnik spełnia tę amerykańską normę ale w określonych warunkach. Dlaczego nikt się nie czepia, że np. taki TSI nie pali tyle ile napisał VW? Bo on pali tyle w określonych warunkach, które jet bardzo ciężko spełnić a nawet jest to niemożliwe.

Teraz pewnie jak będzie akcja serwisowa w UE (a nie wiem po co) to większość Januszy poleci do ASO po soft za friko (jeżeli to będzie tylko soft), po czym stwierdzając, że auto muli, pojedzie zrobić czipa, wycinając przy tym DPF'a.

Sorry za OT. ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group