GeKo - Pią 06 Kwi, 2012 Marek23, Dzwon do Szymona, bo te ceny powyżej może i rynkowe ale jednak drogie.106 - Pon 09 Kwi, 2012 10 Rajd Mazowiecki, trzecia runda Rajdowego Pucharu Polski
zostanie rozegrany w sobotę, 12 maja na siedmiu asfaltowych odcinkach specjalnych o łącznej długości 80 km. Bazę stanowią Kozienice, park serwisowy zlokalizowano na lotnisku Ułęż, a oesy w większej części znajdują się na terenie województwa lubelskiego. Przewidziano powtarzane próby Nowodwór, Celejów i Kaleń, zaś zakończą rywalizację 8,7-kilometrowe Kozienice.
pierwszy termin zgloszen - 10.04 - 24.04 (wtorek)
http://rajdmazowiecki.pl/...ulamin_2012.pdfmartin.h - Pon 09 Kwi, 2012 Mazowiecki na Lubelszczyźnie qbus - Pon 09 Kwi, 2012 Pojebało ich z tymi terminami zgłoszeń.Bad-i - Pon 09 Kwi, 2012 Dziwne ze termin zgłoszeń jest przed zakończeniem Swidnicy
Tzn mało dni pierwszego terminu pozostaje na decyzje po ewentualnym zakończeniu Swidnicy z przygodami106 - Wto 10 Kwi, 2012 jest i lista na swidnicki http://www.rajdkrause.pl/..._zgloszenia.pdfPrzem_106 - Wto 10 Kwi, 2012 Już dawno nie pamiętam kiedy w RSMP było więcej zgłoszeń niż w RPP. Po raz kolejny widać, że RPP idzie ku zagładzie. Temu cyklowi do przetrwania potrzebny jest krok wstecz. Co do samych nazwisk, to dziwnie to wygląda. Klasa historyczna i puchar Opla w MP, a w RPP puchar Type-ra i sporo C2-jek. Przeciętny Kowalski tego nie ogarnie porównując samochody jak i oceniając poziom kierowców.Marek23 - Wto 10 Kwi, 2012
Cytat:
Już dawno nie pamiętam kiedy w RSMP było więcej zgłoszeń niż w RPP. Po raz kolejny widać, że RPP idzie ku zagładzie. Temu cyklowi do przetrwania potrzebny jest krok wstecz. Co do samych nazwisk, to dziwnie to wygląda. Klasa historyczna i puchar Opla w MP, a w RPP puchar Type-ra i sporo C2-jek. Przeciętny Kowalski tego nie ogarnie porównując samochody jak i oceniając poziom kierowców.
+1rundi - Śro 11 Kwi, 2012 Przeciętny Kowalski pogubi się już przy nowym oznaczeniu klas GeKo - Śro 11 Kwi, 2012 Ja się dziwię że w w MP jest ponad 50 zgłoszeń tego też dawno nie było, w RPP ubyło może z 10 zgłoszeń względem średniej.Mick - Śro 11 Kwi, 2012 tylko zobacz ile nazwisk z RPP przeszło do RSMP i to nawet do klas historycznych.
nie wspomnę już nawet o moim dawnym kompanie Antonim Malinowskim w gruzowatym 106
Generalnie chyba chcą uśmiercić rpp, bo za dużo mają z tym roboty... zawodnicy sami się wykruszą i będą mogli z czystym sumieniem nie puścić pucharu od 2013 roku.Marek23 - Śro 11 Kwi, 2012
Mick napisał/a:
Generalnie chyba chcą uśmiercić rpp, bo za dużo mają z tym roboty... zawodnicy sami się wykruszą i będą mogli z czystym sumieniem nie puścić pucharu od 2013 roku.
Może to przyniesie rozwój 3 ligi,gdzie koszty nie są tak duże, rajdy bardziej lokalne(łatwiej o miejscowych sponsorów,itd).Mick - Śro 11 Kwi, 2012 oby tak było, tylko żeby nie wzrosły koszty RD, bo i tak mogą przecież zrobić gwiazdy zielonego stolikaBad-i - Śro 11 Kwi, 2012 Ja uważam tak samo jak Mick, spora cześć zawodników poszła do RSMP nie mając tam co szukać. Większość dostawała baty w Rpp (dodam ze to nie odemnie dostawali, aczkolwiek tez nie widzę sensu takiego przejścia). Co do samej listy to uważam ja za bogata i liczę ze na Mazowieckim będzie jeszcze lepiej.
Jak dla mnie to C2jek i tak dużo nie ma, miało być 6 pewniakowKuner - Śro 11 Kwi, 2012
Bad-i napisał/a:
spora cześć zawodników poszła do RSMP nie mając tam co szukać
A tu się nie zgodzę, bo jeśli ktoś jeździ dla zabawy i okazjonalnie to w RSMP koszt startu jest już niewiele wyższy niż w rpp, a zawsze to więcej km/os