KarQ - Czw 26 Sty, 2012 Nie polecam. Nie dość, ze usunął wszystki fuckupy w zawieszeniu, to jeszcze wrzucił kolpak od jakiegoś polo ze swojego garażu...
Teraz jakoś tak nudno się jeździ bez stukow
Dzięki Mareczku Vlodarsky - Pią 24 Lut, 2012
Poruszałem temat ostatnio. Teraz już coś oficjalnego :
Są pierwsze testy na hamowni Millers Oils Motorsport NT !!!!
EB Motorsport przeprowadził test oleju Millers Oils CFS 10W60 porównując go z nowym Millers Oils CFS 10W60 NT innowacyjnym olejem z dodatkami nanotechnologicznymi obniżającymi tarcie. Jest to jeden z pięciu olejów NT oferowanych od 2012roku. Wszystkie są zaprojektowane w celu zmniejszenia tarcia w silnikach wyścigowych, w tym samym czasie zachowując doskonały poziom ochrony silnika.Niedawne badania wykazały, że niskie zużycie silnika jest bardzo ważne dla kierowców i kierowników team'ów.
Szczegóły samochodu w teście :
Porsche 911 RSR, rok 1973 pojemność 2994 cc, liczba cylindrów6
Silnik został przygotowany przez Tuthill Porsche Wardington, Oxfordshire, Wielka Brytania
Test I na oleju CFS 10W60
Moc wyjściowa 268 KM
Moc na kołach 218 KM
Maksymalny moment obrotowy 296 Nm
Po zmianie oleju na CFS 10W60 NT, uruchomieniu go i rozgrzaniu do temperatury roboczej drugi test pokazał.
Test II na oleju CFS 10W60 NT
Moc wyjściowa 283KM
Moc na kołach 223KM
Maksymalny moment obrotowy 307 Nm
A więc w tym przypadku zmiana oleju na CFS 10W60 NT dała wzrost mocy 5,6 proc i 3,7 proc momentu obrotowego.
Już wkrótce olej dostępny na www.racing-oils.plVlodarsky - Pią 24 Lut, 2012 A tak przy okazji Tuthill Porsche of Wardington, Oxfordshire, UK to najbardziej renomowany tuner klasycznych Porsche w Europie - na koncie m.in. wygrana w tegorocznym Rajdzie Classic Safari z Bjornem Waaldegaard'em za kierownicą.Kamill - Pią 24 Lut, 2012 Dużo bedzie kosztować taki olej ? Niesty do mnie wchodzi 8L Teraz jeżdżę na castrolu 10w60 i może bym zmienił na coś innego .Jakarti - Pią 24 Lut, 2012
Kamill napisał/a:
Niesty do mnie wchodzi 8L
kurfa..... moze masz dziure? roj - Pią 24 Lut, 2012
Kamill napisał/a:
Niesty do mnie wchodzi 8L
kurfa..... może lejesz w zbiorniczek od spryskiwaczy? bizon - Pią 24 Lut, 2012 8l = 6 do silnika i 2 do drinkow Kamill - Sob 25 Lut, 2012 No dobra wchodzi 6,5-7 ale zazwyczaj sa banki 4L x2 Gaydek - Sob 25 Lut, 2012
Będzie 5W30 lub 5W50?Vlodarsky - Sob 25 Lut, 2012 Będzie dostępny :
0W20
0W30
5w40
10W50
10W60
ceny będą się kształtowały na poziomie 370 zł za 5L brutto detalGaydek - Sob 25 Lut, 2012 Będzie w marcu?Vlodarsky - Sob 25 Lut, 2012 Tak będzie. Jak tylko będzie możliwość wysyłam zamówienie. Tylko z ceną się pomyliłem obecne CFS kosztują 272zł... NT raczej 370... przepraszam za wprowadzenie w błąd.Gaydek - Sob 25 Lut, 2012
370 za olej do Pjumy to trochę ciut przy dużo. Ten http://www.racing-oils.pl...p?id_product=96 się chyba też nada, co?Vlodarsky - Sob 25 Lut, 2012 Dokładnie Gaydek. To jest moja najwyższa półka mimo wszystko to co wskazałeś Te oleje NT będą się sprzedawały do jakichś hardcorowych projektów.
a tu oficjalny cennik
Vlodarsky - Sob 25 Lut, 2012 5w40 za 325zł jednak a nie 375