To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Ogłoszenia komercyjne - MILLERSOILS-WARSZAWA.PL

KarQ - Czw 26 Sty, 2012

Nie polecam. Nie dość, ze usunął wszystki fuckupy w zawieszeniu, to jeszcze wrzucił kolpak od jakiegoś polo ze swojego garażu...

Teraz jakoś tak nudno się jeździ bez stukow :faja:

Dzięki Mareczku :*

Vlodarsky - Pią 24 Lut, 2012



Poruszałem temat ostatnio. Teraz już coś oficjalnego :

Są pierwsze testy na hamowni Millers Oils Motorsport NT !!!!
EB Motorsport przeprowadził test oleju Millers Oils CFS 10W60 porównując go z nowym Millers Oils CFS 10W60 NT innowacyjnym olejem z dodatkami nanotechnologicznymi obniżającymi tarcie. Jest to jeden z pięciu olejów NT oferowanych od 2012roku. Wszystkie są zaprojektowane w celu zmniejszenia tarcia w silnikach wyścigowych, w tym samym czasie zachowując doskonały poziom ochrony silnika.Niedawne badania wykazały, że niskie zużycie silnika jest bardzo ważne dla kierowców i kierowników team'ów.

Szczegóły samochodu w teście :
Porsche 911 RSR, rok 1973 pojemność 2994 cc, liczba cylindrów6
Silnik został przygotowany przez Tuthill Porsche Wardington, Oxfordshire, Wielka Brytania

Test I na oleju CFS 10W60
Moc wyjściowa 268 KM
Moc na kołach 218 KM
Maksymalny moment obrotowy 296 Nm

Po zmianie oleju na CFS 10W60 NT, uruchomieniu go i rozgrzaniu do temperatury roboczej drugi test pokazał.

Test II na oleju CFS 10W60 NT
Moc wyjściowa 283KM
Moc na kołach 223KM
Maksymalny moment obrotowy 307 Nm

A więc w tym przypadku zmiana oleju na CFS 10W60 NT dała wzrost mocy 5,6 proc i 3,7 proc momentu obrotowego.

Już wkrótce olej dostępny na www.racing-oils.pl

Vlodarsky - Pią 24 Lut, 2012

A tak przy okazji Tuthill Porsche of Wardington, Oxfordshire, UK to najbardziej renomowany tuner klasycznych Porsche w Europie - na koncie m.in. wygrana w tegorocznym Rajdzie Classic Safari z Bjornem Waaldegaard'em za kierownicą.
Kamill - Pią 24 Lut, 2012

Dużo bedzie kosztować taki olej ? Niesty do mnie wchodzi 8L :crazy: Teraz jeżdżę na castrolu 10w60 i może bym zmienił na coś innego .
Jakarti - Pią 24 Lut, 2012

Kamill napisał/a:
Niesty do mnie wchodzi 8L

kurfa..... moze masz dziure? :D :D

roj - Pią 24 Lut, 2012

Kamill napisał/a:
Niesty do mnie wchodzi 8L

kurfa..... może lejesz w zbiorniczek od spryskiwaczy? :D :D

bizon - Pią 24 Lut, 2012

8l = 6 do silnika i 2 do drinkow :D
Kamill - Sob 25 Lut, 2012

:rotfl: :rotfl:
:hm: No dobra wchodzi 6,5-7 ale zazwyczaj sa banki 4L x2 ^^D

Gaydek - Sob 25 Lut, 2012

Vlodarsky napisał/a:
NT
Vlodarsky napisał/a:
Już wkrótce olej dostępny na www.racing-oils.pl

Będzie 5W30 lub 5W50?

Vlodarsky - Sob 25 Lut, 2012

Będzie dostępny :
0W20
0W30
5w40
10W50
10W60

ceny będą się kształtowały na poziomie 370 zł za 5L brutto detal

Gaydek - Sob 25 Lut, 2012

Będzie w marcu?
Vlodarsky - Sob 25 Lut, 2012

Tak będzie. Jak tylko będzie możliwość wysyłam zamówienie. Tylko z ceną się pomyliłem :) obecne CFS kosztują 272zł... NT raczej 370... przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Gaydek - Sob 25 Lut, 2012

:devil:

370 za olej do Pjumy to trochę ciut przy dużo. Ten http://www.racing-oils.pl...p?id_product=96 się chyba też nada, co?

Vlodarsky - Sob 25 Lut, 2012

Dokładnie Gaydek. To jest moja najwyższa półka mimo wszystko to co wskazałeś :) Te oleje NT będą się sprzedawały do jakichś hardcorowych projektów.

a tu oficjalny cennik :)


Vlodarsky - Sob 25 Lut, 2012

5w40 za 325zł jednak a nie 375


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group