To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Opony

kubas - Wto 10 Kwi, 2012

kubek13 napisał/a:
rasta napisał/a:
Opona o twardych wzmacnianych ściankach nigdy nie będzie lekka. Najlżejsze są torowe slicki. U mnie setup 17" Superleggera + torowy slick = 15kg


No właśnie Rasta, w między czasie rozmyślałem nad tematem i doszedłem do takiego samego wniosku (rozszerzyłem poprzedni post zanim przeczytałem Twój) . Ale to dziwne co powiadasz o slicku torowym . Przecież slick powinien mieć b. twardą ściankę i chyba taką ma ..? A jednocześnie jest lżejszy od cywilnej opony, powiadasz ?


Miałem w rękach slicki michelina 18" pucharowe z porsche 30 szerokie i były lżejsze niz 15" 595 RS-R. Do slicka torowego prawdopodobnie jest stosowany lepszy/twardszy oplot. Albo nie jest stalowy tylko jakiś inny.

rasta - Wto 10 Kwi, 2012

Płótno, tak na prawdę slick torowy jest dość delikatną oponą i łatwo ją uszkodzić dlatego nie można jej porównywać do ulicznej opony XL.
Rainsport to totalna kupa, nadaje się do mojego kombiaka. :lol2:
A codo wagi opon to niech ktoś se weźmie w rekę Run-Flat'y te to dopiero są cięzkie. Taką 19" do BMW X6 to ledwo bylem w stanie targać, a 16" w Run-Flat są cięższe od wzmacnianej (XL) 18".

rasta - Śro 11 Kwi, 2012

Rozmiar rozmiarowi nie równy, foto i tekst z SR.pl:

Cytat:
Od lewej mamy 270/45/15 Michelin TB5r, potem już taki sam rozmiar 255/40/17 w wydaniu 3 producentów: Nitto NT-01, R888 i FZ201 S



Kenet - Śro 11 Kwi, 2012

Federal gumy nie oszczędza, ale to pewnie dlatego, że robią z krowich placków ;D
rasta - Śro 11 Kwi, 2012

Krowie placki dobrze kleją :D
M - Śro 11 Kwi, 2012

Federal FTW-201 :D
GeKo - Śro 11 Kwi, 2012

kubas napisał/a:
lepszy/twardszy oplot. Albo nie jest stalowy tylko jakiś inny.


Pewnie kevlar misiu kolorowy :)

kubas - Śro 11 Kwi, 2012

Heheh kolekcja mojego ziomka :) Szkoda że nic w moim rozmiarze :rotfl:
no name - Sob 14 Kwi, 2012

Szybkie pytanko.
Na pseudo szuter lepsze styrane letnie czy nowe zimówki ?
Szutrówek oczywiście nie mam więc :/

roj - Sob 14 Kwi, 2012

na luźną zimówki zdecydowanie z tego co wiem
krzysiek_ - Sob 14 Kwi, 2012

no name, Ja na szuter mam 10letnie zimówki i dają radę, ważne, żeby tylko mięsa trochę miały i bieżnik w kształcie kwadratu xD
no name - Sob 14 Kwi, 2012

No dzięki, to zarzucam zimówki tylko je mocniej ciśnieniem nabije,
dobrze kombinuje ?

krzysiek_ - Sob 14 Kwi, 2012

Ja daje seryjnie na 1.9-2.0, opony i tak do śmieci więc niezależy mi czy się zetną.
faldzip - Sob 14 Kwi, 2012

zimowki, ale ja bym napompowal mocniej, bo zimowka ogolnie jest bardziej miekka (scianka tez) i na dziurach mi sie sciagnela uszkazdajac scianke. Na mazowieckich szutrach jechalem na debicach frigo, dopoki mi policja nie zabrala dowodu za zbyt zuzyte ogumienie :P
no name - Sob 14 Kwi, 2012

faldzip napisał/a:
Na mazowieckich szutrach jechalem na debicach frigo

Też właśnie je mam, więcej to jakieś 2,5 powinno być oki ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group